Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lentl
Pinterest
Allen, Ik ben volop de site van Pinterest aan het verkennen, voor de geïnteresseerden: http://www.pinterest.com/jillkluge/boards/ Zijn er nog onder jullie die boards maken? x
Voorbereiding Reacties: 7 10-10-2013 22:20:28

sara
wat is jullie mening?
graag had ik jullie mening gehad over ons eten wat wij willen geven : eerst receptie met 11 hapjes per man ( traiteur zegt dat ze daar al bijna mee gegeten hebben ) aangezien wij het simpel willen houden daarna een hamburgerkraam met belegde brood...
Voorbereiding Reacties: 21 10-10-2013 16:00:39

Hanne
Budgetdilemma!!!
Dag allemaal,  We zitten hier met een groot dilemma!! We hebben een budget van onze ouders gekregen en weten niet goed waar de prioriteit te leggen. We hadden een keuze gemaakt voor een feestzaal, maar komen dan net toe met ons budget. Dus fotog...
Ideeën Reacties: 19 10-10-2013 14:46:52

Birgit
DJ
Hallo allemaal De beslissing is eindelijk gevallen... We zullen op 6 september 2014 trouwen! We zijn verloofd sinds maart, dus hebben er erg lang over gedaan om een locatie te vinden :-) Ons huwelijk zal doorgaan in De Beemden in Nijlen. Nu zijn we ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 10-10-2013 13:33:53

sara
onze dag (makeup, feestzaal, DJ, ideetjes,...)
Onze dag is al voorbij, maar het was zo'n perfect sprookjeshuwelijk. De zon scheen, iedereen was op tijd, mijn trouwjurk zat als gegoten, mijn haar en make up waren nog beter gedaan dan ik gehoopt had,... Mijn haar en make up waren heel naturel gedaa...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 10-10-2013 12:05:37

Sher
Goede band & DJ West-Vlaanderen
Wij zijn opzoek naar een live band en een goede DJ in de regio West-Vlaanderen. Weten jullie hoe het zit met zo'n live band? Hoelang spelen ze? Wat is de kost prijs?
Muziek - Live Reacties: 6 10-10-2013 11:09:01

Willy
Feestzaal Vlaanderen
Wij hebben ons trouwfeest een jaar moeten uitstellen, hierdoor zijn we onze feestzaal kwijtgeraakt. Die feestzaal was onze eerste keuze en hebben daarom ook niet verder gezocht naar andere feestzalen. Hebben jullie soms nog mooie (met karakter) feest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-10-2013 10:35:16

Lentl
bruidskledij dochtertje
Bruidjes Onze zoon (volgend jaar 7 jaar) wil absoluut een kostuum met das dragen op ons huwelijk, dit zullen we samen met de kostuums van men aanstaande, de vaders en getuige kopen. Waar zouden we voor onze dochter bruidskledij kunnen kop...
Kledij - Suite Reacties: 6 10-10-2013 10:06:02

Cedric
Ervaring feestzaal en catering
Hallo Voor ons trouwfeest zijn wij nog op zoek naar een feestzaal in Limburg.Heeft er iemand van jullie ervaring met Feestzaal Rubenshof in Alken en Taste Catering van Heusden Zolder?Alle info is welkom Wijzelf hebben al contact gehad met deze m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 9-10-2013 22:06:11

Fien
schoenen peter kaiser
ik ben volop op zoek naar schoenen en via zalando bestelde ik er van Peter Kaiser. Heel mooie, maar te hoge hak. nu zag ik er andere, maar mijn maat is er niet meer in :( enig idee waar ik er nog kan vinden van dit merk? hoeft niet online! bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 0 9-10-2013 21:02:09

Nathalie
Ervaringen bruidswinkels?
Hallo iedereen, Na een hele tijd meevolgen van het forum , kan ik eindelijk zelf een berichtje plaatsen zonder geheimzinnig te moeten doen, kwestie van dat nu iedereen mag weten dat we gaan trouwen .....joehoe!!! Volgende weekenden ga ik wat bruid...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 9-10-2013 20:34:22

Annekatrien
pfff
Nog 247 dagen te gaan en nu al nachtmerries! Vannacht droomde ik da gans mijne dag niet goed was, mijn kapsel was verschrikkelijk, de zaal kon onze 1e receptie niet doen en da gebeurde dan in de tuin van mijn ouders en alles liep verkeerd en we kwame...
Voorbereiding Reacties: 7 9-10-2013 18:01:22

Vanessa
kosten retouches Issa Moda?
Hallo allemaal, 9 november ga ik een kijken of ik mijn trouwkleed vind.Ik hb een afspraak bij Issa Moda. Weet iemand hoeveel de retouches kosten? Denk dat ik veel moet aanpassen :-) Bedankt, groetjes Vanessa
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-10-2013 16:47:34

Tanja
Ceremonie
Hoi allemaal ! Mijn verloofde en ik willen absoluut niet voor de kerk trouwen. Toch heeft het wel iets romantisch... Daarom dacht ik aan een viering. Maar hoe begin ik hier aan?Waar laat ik de viering doorgaan en wie nodig ik uit? Want na een kerkel...
Ceremonie Reacties: 9 9-10-2013 16:39:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...