Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mieke
kleed laten maken
Hoi allemaal, ik had mijn droom kleed gezien op www.latiara.be en het had een start prijs van 1800€, dit was veel te veel. ik ben opzoek gegaan naar een naaister, en die heeft het kleed volledig nagemaakt! voor 750€!Mijn kleed is nu ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 13-10-2013 9:12:35

mieke
dj bartje's team
Hoi allemaal, Heeft er iemand ervaring met het dj bartje's team?groetjesMieke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 13-10-2013 8:54:30

maartje
Kleed gevonden!
Hey iedereen, Gisteren ben ik op stap geweest met mijn 2 beste kledingadviseurs! Eerst naar Moderna in Schepdaal. Ze zijn daar ongelooflijk vriendelijk, behulpzaam en doen zelf goede voorstellen. Ze zien ook wat gaat passen en wat niet. Ze zijn niet...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-10-2013 8:49:02

nathalie
Fotolocatie (liefst binnen) gezocht omgeving Almelo,Hengelo, Enschede
Wij zijn op zoek naar een fotolocatie het liefst binnen (we trouwen nl. In de winter) In de omgeving van Hengelo Almelo en Enschede Wie heeft er een tip?
Fotografie Reacties: 1 12-10-2013 22:36:42

kimberley
Trouwbeurs Brugge 2013
Hey mede-bruidjes wie is naar de trouwbeurs in Brugge is de moeite om te gaan. Gr mede-bruidje
Voorbereiding Reacties: 1 12-10-2013 19:51:02

Ine
Ringen wie kiest nog voor GEEL goud ?
Je kent het nog wel, vroeger droeg iedereen een geel gouden trouwring. Je zag dus onmiddellijk wie er getrouwd was, maar tegenwoordig met al die zilvere/witgoude of titanium ringen zie je het verschil niet meer tussen een trouwring en een gewone ring...
Ideeën Reacties: 20 12-10-2013 18:13:09

Evelyn
ringen check ! en zo goedkoop amaai!
net terug van de juwelier ik had rekening gehouden dat het ons ongeveer 1200 euro ging kosten voor de ringen. Ook omdat ik allergisch ben aan goud en nikkel. Dus met een bang hartje binnen gestapt en ik moet zeggen we hadden veel keuze. Onze voorkeu...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 12-10-2013 17:05:18

tinne
trouwschoenen en ringen
nog 222 dagen op de teller. juist men schoenen besteld,hopelijk zijn ze goed van maat want het waren de laatste en op 30 oktober een afspraak voor onze ringen bij perle d'amour. ben is benieuwd of we dan weer een paar dingen kunnen afvinken. grtjs
Voorbereiding Reacties: 0 12-10-2013 16:54:09

Alexandra
Onze trouwdag 14/09/2013: enkele aanraders en afraders (Limburg)
Beste bruidjes, Aangezien ik er zelf vaak heel veel aan gehad heb om hier goede en slechte kritieken te lezen van allerlei leveranciers, fotografen enz,  wil ik mijn ervaringen ook wel delen. - TAART: Taartistiek Diepenbeek: Een heel vriendeli...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 16 12-10-2013 12:43:56

Manuella
Te koop: rode loper
Beste bruidjes, Ik heb nog een rode loper van ons huwelijk die weg mag. Hij is 5m lang op 1m breed. Is aangekocht bij Carpetright voor 20 euro en mag nu weg voor 10 euro. Nog in heel goede staat. Zou af te halen zijn regio Antwerpen Deurne. Grts
Ceremonie Reacties: 5 12-10-2013 12:34:03

Femke
Super mooie dag 7/09/2013
Hey Bruidjes en bruidegommen  7 september was het eindelijk zo ver onze grote dag!  Het was een hele drukke week nog enkele dingen in orde gemaakt en omdat we schippers zijn en het een traditie is in de scheepvaart zijn een heleboel famil...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 12-10-2013 11:20:35

Severien
Grappige, vrolijke fotograaf gezocht!
Dag allen, zoals de titel al zegt zijn wij op zoek naar een grappige en vrolijke fotograaf. Ikzelf heb in avondschool fotografie gestudeerd en ik ben dus zeer kritisch naar het kijken van fotografen toe. Ik heb al veel portfolio's gezien en weinigen...
Fotografie Reacties: 18 12-10-2013 11:09:01

goele
28/09/2013 onze mooiste dag!
Hallo bruidjes en gommetjes, het zit erop! onze mooiste dag! het was onbeschrijflijk er zijn geen woorden voor! Echt alle moeite waard! Ik wil nog even jullie allemaal bedanken want ik heb op dit forum echt veel inspiratie gevonden om van onze dag de...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 12-10-2013 9:07:13

Dirk
Het trouwfeest van één miljoen
Leuk tussendoortje: Als ze zaterdag (12/10/13)  de bruidschat van één miljoen gewonnen hebben, ga ik op hun trouwfeest niet veel moeite hebben om de sfeer erin te krijgen denk ik. Klik en je leest waarom: http://www.hln.be...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 11-10-2013 22:01:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...