Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eva
Crystal Bridal accessories
Hoi dames,  Iemand ervaring met de site www.crystalbridalaccessories.co.uk ? Zou daar mijn schoenen en accessoires op willen bestellen Grtjes
Kledij - Accessoires Reacties: 0 8-10-2013 10:41:30

fenna
Huwelijksbeurs brugge
Dag bruidjes Iemand een idee waar je gratis kaarten voor Huwelijksbeurs in Brugge van dit weekend kan vinden? Of zijn ze enkel aan de deur te kopen?
Ideeën Reacties: 3 8-10-2013 7:13:12

Kelly
385 dagen van onze teller op 1 dag!!
Hallo bruidjes en bruidegommetjes, Amai nog even bekomen seg. Wij dachten in 2015 te trouwen omdat we vrij zeker waren dat we nergens nog een feestzaal zouden vinden maar verkeerd gedacht. De feestzaal van onze voorkeur dan nog wel had nog 1 datum ...
Voorbereiding Reacties: 10 7-10-2013 22:56:42

Hannelore
Geschenk getuigen
Hoi, wat geven jullie aan jullie getuigen als geschenk?
Voorbereiding Reacties: 6 7-10-2013 20:42:02

sanne
DIY-inspiratie gezocht! :)
Dag toekomstige trouwers! Ik ben ruim op tijd, maar we willen graag op tijd beginnen met de kleine dingetjes, zodat we die stress niet meer hebben tegen het einde toe ;) Meer specifiek zoek ik leuke en originele DIY-projectjes voor het volgende: -G...
Voorbereiding Reacties: 8 7-10-2013 20:25:00

tania
jurk gevonden
hey iedereen ik heb mijn droomjurk gevonden ik ben gegaan voor de la sposa ilana jurk en ik ben er echt helemaal verliefd op. ik ben gisteren voor de eerste keer gaan passen en het was direct raak. maar nu is de vraag ik ben niet goed in het houden...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 7-10-2013 20:16:37

Greet
ons Save The Date-filmpje is af. + diy-ideetjes gezocht
Wij hadden graag save the date kaartjes verstuurd. Maar om de kosten te sparen hebben we toch maar gewoon een filmpje gemaakt. Hier is het resultaat: https://vimeo.com/75797014 De meeste zaken voor ons huwelijk zijn geregeld, dus heb ik nu volop de...
Voorbereiding Reacties: 15 7-10-2013 20:11:44

mieke
dansscholen of dansleraars
Hoi allemaal, Heeft er iemand een idee waar je danslessen kan volgen voor de openingsdans?dringend, want wij trouwen op 30 nov 13.rego wetteren, aalst, gent,.....grtjsMieke
Openingsdans Reacties: 10 7-10-2013 18:42:44

Evelyn
kledij voor tiener
dag bruidjes en gommetjes! Wij hebben een dochter die net 10 jaar zal zijn op onze trouw, en nu vraag ik mij af waar ik moet gaan zoeken voor een jurk voor haar. De traditionele jurken vind ze niet mooi, en ze wil liever iets in de trend van sweet ...
Kledij - Suite Reacties: 6 7-10-2013 15:50:51

Melissa
op zoek naar een mooie feestzaal omgeving : Geel , mol , Lommel ..... en omstreken
hallo iedereen ,  wij zijn volop op zoek naar een mooie karaktervolle feestzaal voor ons huwelijksfeest . graag ook met tuin want we zouden een buiten plechtigheid willen doen aangezien we niet voor de kerk gaan trouwen. heeeelp , ik vind dit e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 25 7-10-2013 14:54:46

lynn
Morgen is het zover! Kopen van trouwjurk!
Beste bruidjes Morgen is het zover! Ik ga naar La Sposa in Roeselare om de jurk van mijn dromen te kiezen!! Er is juist 1 domper ik ben ziek, heb ik een zware verkoudheid en doe niet anders dan niezen en snotteren :s Hopelijk valt he...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 7-10-2013 13:05:16

wendy
even in de war :)
Help na gisteren naar de trouwbeurs in antwerpen te zijn geweest ben ik helemaal in de war, was gaan passen in huis jagre en was helemaal weg van een jurk, ik had het nog niet besteld maar nu begin ik volledig te twijfelen, zou ik nu nog eens gaan pa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 7-10-2013 13:03:56

Elke
oh dear..nog 4 dagen!! Oktoberbruidjes, yes we can!
bbbbbbruidjes, hoe kalm ik van nature ook ben, de zenuwkes beginnen toch wel door mijn lijf te gieren nu, mamma mia, zaterdag is het zover! En terwijl alle laatste dingen op tijd in orde zullen geraken, hoop ik gewoon dat we allemaal fit en gezond zj...
Voorbereiding Reacties: 4 7-10-2013 11:50:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...