Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katrien
Nog 17 uren!!!
Op de teller staan nu alleen nog maar uren. Hoe spannend! Ben wel nog wat ziekjes, een keelontsteking en heb twee dagen in bed gelegen. Hopelijk gaat het men dag morgen niet hinderen. Vandaag nog de laatste voorbereidingen zoals de kerk gaan versiere...
Voorbereiding Reacties: 6 25-10-2013 6:34:03

Britt
De Jurk
Ja hoor, in de eerste winkel onmiddellijk DE jurk gevonden.. Helemaal wat ik zocht dus besteld! Achteraf beetje twijfels.. Ik ben er nog steeds helemaal weg van.. Maar de verkoopster zei dat deze jurk niet zo vaak gekozen wordt. Nu ben ik bang dat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 24-10-2013 22:28:19

candy
foto's en liedjes van onze trouw
http://www.youtube.com/watch?v=5NrIbA8ZMSQ&feature=youtu.be Hier kunnen jullie al onze foto's zien en met de liedjes die we gebruikt hebben. Het eerste liedje dat je hoort in de kerk hebben wij ook gebruikt bij het binnen komen en het laatste...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 24-10-2013 21:59:52

Marjolein
Hoe kies je een feestzaal?
Ik vroeg me af op basis waarvan jullie een feestzaal kiezen. Hier in de buurt zijn heel wat feestzalen, ik heb een voorkeur voor één bepaalde feestzaal (beste trouwfeesten waar ik ging waren daar), maar wil eventueel ook wel navragen bij an...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 24-10-2013 21:49:21

Jolien
Trouwjurk gevonden!
Ik had gisteren voor het eerst afspraken om trouwjurken te gaan passen. Eerst bij Le Chapeau in Antwerpen, daarna bij La Tiara(ook in Antwerpen), en daarna bij JPC Collections ook in Antwerpen. Bij Le Chapeau was de eerste jurk die ik aanhad ook dir...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 24-10-2013 20:57:18

Cedric
Ervaringen Dennenhof Bokrijk
Hello2 weken geleden hadden wij een afspraak in de feestzaal Dennenhof Bokrijk.Toen we daar buitenkwamen hadden we allebei een gevoel van "Wow"Goede uitleg gekregen, zeer mooie locatie en vriendelijke mensen.Voor ons feest zouden wij graag gebruik ma...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-10-2013 20:20:37

gregory
gezocht!!!
hallo trouwertjes, wij trouwen volgende zomer ,en hebben een themaatje aan ons huwelijk gekoppeld nu ben ik op zoek naar grote smeedijzeren kooien voor decoratiestukken in de zaal weet er soms iemand waar ik zoiets zou kunnen huren ,en waar ik nog di...
Ideeën Reacties: 1 24-10-2013 19:30:02

Eline
Rubenshof Alken
Hallo iedereen,  Wij zijn vandaag nog een kijkje gaan nemen in het Rubenshof. We waren aangenaam verrast door de zaal.  Wie van jullie heeft er zijn feest gehad of daar eentje meegemaakt? Beeldmateriaal is ook welkom, want ze kon ons weini...
Locatie Reacties: 4 24-10-2013 18:30:46

Melissa
bruidsjurk .... wat moeilijk !!!
hallo iedereen,  ik ben gisteren voor de 1ste keer bruidsjurken gaan passen.... WAT MOEILIJK !!!  heb wel enkele mooie dingen aangehad maar telkens was het NET niet DAT . dus nu ga ik een afspraakje proberen te versieren bij youniek bruids...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 24-10-2013 15:38:05

sandrine
Hoi iedereen, Ik heb net mijn avatar veranderd van foto en dat is gelukt maar mijn afbeelding veranderd niet op mijn scherm,als ik scroll is mijn afbeelding wel gelukt maar op mijn hoofdafbeelding niet.moet je een dag wachten ofzo tegen da die afbee...
Voorbereiding Reacties: 4 24-10-2013 13:17:43

evy
GEZOCHT: Haarkam
Hallo, ik heb al redelijk wat websites afgeschuimd op zoek naar een haarkam. Al veel gevonden, maar telkens voor veel geld :) Misschien zijn er enkelen onder jullie die er eentje in hun bezit hebben of zullen hebben die ik kan overkopen? Vind het spi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 24-10-2013 13:14:52

Cassandra
Sluier besteld!
Toen ik mijn jurk bestelde was ik zodanig in de wolken/overdonderd dat ik niet eens aan accessoires had gedacht. Wat later groeide het idee om een sluier te dragen, liefst met kant omdat mijn jurk ook in kant is. Vorige week zaterdag mocht ik s...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 24-10-2013 11:33:49

Vickie
Feest in Listwaar Oud-Heverlee
Hallo allemaal! We denken eraan ons trouwfeest te doen in Listwaar in Oud-Heverlee (tapas walking dinner, dessert en dansfeest). De locatie vinden we super, maar heeft iemand hier al ervaring met deze zaal? En vooral ... Hoe was het eten? Alvast beda...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-10-2013 10:13:35

Evelyn
vervoer gaan bekijken
hupla! Zaterdag gaan we eens gaan kijken naar de auto waar we normaal gezien vervoerd worden. Dus als alles goed gaat mag ik dit ook al afvinken van de lijst :) Duimen maar!
Voorbereiding Reacties: 0 24-10-2013 9:56:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...