Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sandrine
uitnodigen zelf ontworpen met hulp van poobies.be
Hoi mede bruidjes en bruidegommen :) Zo weer iets om af te vinken. De uitnodigingen zijn ontworpen en besteld en dus op komst richting brievenbus boussier we zullen ze dan halverwege december of eind december naar de post brengen hier ziet u alvast...
Uitnodigingen Reacties: 8 23-10-2013 13:21:30

sandrine
foto's
hoi mensen, hoe zet je foto's zonder link op deze forum?gewoon een foto die je direct ziet. liefs sandrine xx
Fotografie Reacties: 12 23-10-2013 11:28:43

Evy
Help...KL Bruidskapper iemand ervaring?
Hallo Heeft iemand toevallig ervaring met Kelly Lenhardt van KL bruidskappers. Ik heb bij verschillende kappers prijs gevraagd en vond wel dat zij heel goed meeviel dus heb haar onmiddelijk (2tal maand geleden) gebeld. Zij kon toen nog ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 22-10-2013 23:33:15

Evi
Ringkussen
Wij zouden graag een ringkussen bestellen met onze namen en datum op. Ik heb al verschillende sites bekeken waar dit kan maar ik vind vooral sites uit Nederland. Heeft iemand al een ringkussen aangekocht met naam/datum? Waar heb je dat laten maken?...
Ideeën Reacties: 4 22-10-2013 21:51:30

Annelies
Trouwen in de natuur
Het lijkt wel of we aan een eindeloze zoektocht bezig zijn. We hebben al verschillende feestlocatie's bezocht. Maar we willen zo graag trouwen in de natuur, ergens mooi en rustig. We hadden onze droom locatie gevonden, maar nu krijgen we geen vergunn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 22-10-2013 19:34:54

Elien
I can't help myself: The Kelly Family
Hey iedereen! Heeft iemand van jullie de pianopartituren van het liedje I can't help myself van The Kelly Family? Wij horen dit liedje super graag maar hebben de juiste documenten niet Vele groetjes! Elien
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 22-10-2013 18:42:52

joyce
3 dagen,6 uren en 32 Minuten nog op de teller
het gaat ineens zo snel en wat een dukke week voor de boeg. deze avond komen de ouders langs om alles nog eens te bespreken Morgenavond naar mijn getuige daar alles nog eens bespreken Donderdagavond naar mijn grootouders met de chauffeur die hen gaat...
Voorbereiding Reacties: 5 22-10-2013 17:31:50

Katrien
Tekstje bedankingskaart
Gisteren hebben we eindelijk bezoek gekregen van onze fotografe. Leuk om na al die tijd naar de foto's te kunnen kijken en terug te mijmeren over onze fantastische dag. Zij heeft ook een mooie bedankingskaart gemaakt die we naar iedereen willen opstu...
Ideeën Reacties: 0 22-10-2013 17:21:59

Debbie
Lindenhof Baal
Hallo, Wij gaan ons feest doen in het lindenhof in Baal. Heeft er iemand ervaringen hiermee en weet er iemand een mooie plaats om trouwfoto's te trekken in de buurt? Groetjes, Debbie
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 22-10-2013 14:29:20

Marie
Uitnodigingen via card xl
Hallo Heeft er iemand ervaring met cardxl.be? Wij zouden via deze website onze uitnodigingen willen bestellen. We hebben alleen geen idee hoe hun service is. Op zich ziet het er allemaal goed en professioneel uit. We hebben ook al 3 proefkaarten gek...
Uitnodigingen Reacties: 9 22-10-2013 14:16:18

Ine
Wat vinden jullie van deze tekst ? EERLIJK , suggesties mogen altijd !
Normal.dotm 0 0 1 98 563 thuis 4 1 691 12.0 0 false 21 18 pt 18 pt 0 0 false false false /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name...
Uitnodigingen Reacties: 16 22-10-2013 10:56:32

Ann
Trouwjurk zoeken: ervaring van een "plus size" bruid
Dag Bruidjes, Als “plus size” bruid wil ik even mijn ervaring delen over de zoektocht naar dé trouwjurk. Eerlijk gezegd, ik zag er super tegen op. Terwijl iedereen jaloers was dat ik trouwjurken mocht gaan passen, was...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 22-10-2013 10:34:40

Inke
Rode draad : Blauw ;-)
Dag bruidjes en bruidegommetjes!! Ik wil voor mijn trouw 1 kleur centraal hebben staan. Wij dachten aan een zachtblauw kleurtje. Hebben jullie versieringen die deze kleur zijn??? Stuur maar door! :) Dan kijk ik als we het eventueel kunnen gebruiken!
Voorbereiding Reacties: 1 22-10-2013 9:54:24

Lentl
Muziek - kerk
Bruidjes en gommekes Wat vinden jullie van onderstaande muziekkeuze voor de kerk Het intredelied ‘Ons moment’ van Gerald Troost http://www.youtube.com/watch?v=jaqAxsO4LVY   Eerste lezing Westlife http://www.youtube.com/watch?v=XRu...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 22-10-2013 9:02:56

Lentl
Ceremoniemeester
Vorige week hebben we een huwelijk gezien zonder ceremoniemeester, waar het toch wel wat in het honderd is gelopen.  Wij waren in principe niet van plan om een ceremoniemeester te nemen, om de spontaniteit te behouden en ook voor de kostprijs.&n...
Ceremonie Reacties: 14 22-10-2013 8:56:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...