Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tinne
yes,weer een paar dingen die we kunnen afvinken!
Ben kei content,men tweede bruidsmeisje heeft ja gezegd (ale,ook de ouders he). Mijn trouwschoenen zijn toegekomen en zijn prachtig (ook men aanstaande vind ze mooi),is dan ook het enigste dat hij mag zien hoor. En dit weekend gaan we een keuze maken...
Voorbereiding Reacties: 9 19-10-2013 11:28:20

Lentl
Ceremoniemeester
bruidjes, gommekes De zoektocht naar een budgetvriendelijke ceremoniemeester gaat door Iemand ervaring met ceremoniemeester Dirk Stuer of Marc Marchant? x
Ceremonie Reacties: 2 18-10-2013 13:21:58

elke
ceremonie-vervoer
ik wou even meegeven aan mensen die een bus willen boeken : sta op je strepen , tzijn vriendelijke mensen maar mijn ervaring was niet zo positief. de afspraken moesten telefonisch of per mail gebeuren, wat al weinig vertrouwen schept. ik mailde dus ...
Ceremonie Reacties: 6 18-10-2013 13:09:35

Inke
We zijn goed op weg!
Hoera! Onze feestzaal en kerceremonie staan vast! We hebben een DJ! En we hebben ook al een fotograaf! De ceremoniemeester is bijna in orde. Het trouwkleedspotten is ook begonnen! De kapper is al op de hoogte... Volledig budget is uitgestippeld, vo...
Voorbereiding Reacties: 4 18-10-2013 12:25:13

Dorine
PARAPLU'S
TE KOOP: vier witte paraplu's €20, regio Eeklo
Kledij - Accessoires Reacties: 3 18-10-2013 11:29:10

Marjan
trouwringen- sandstone finish - staal
Hey Hey,  Ik ben op zoek naar trouwringen met een sandstone finish, zoals op deze site:  http://www.loveweddingbands.com/pages.php?pageid=31 (de derde in rij) Wij zouden deze graag in staal hebben om de kosten wat te drukken en ik zou gra...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 18-10-2013 11:20:44

Melissa
trouwdatum wijzigen op deze site
hoe kan ik men trouwdatum hieronder wijzigen? het is ipv 8/8  9/8 geworden.... kan nergens vinden hoe ik het kan veranderen.  alvast bedankt
Ideeën Reacties: 8 18-10-2013 11:07:20

Vansteenbrugge
Nog precies 1 maand !!!
Beste bruidjes & bruidegoms, Net zoals jullie kijk ik met spanning uit! Nog 1 maand, niet voor mijn huwelijk ... MAAR voor TROUW & TRENDS. Een nieuw trouwevent op drie verschillende locaties. Alle info op www.tfv.be!  Doe me...
Voorbereiding Reacties: 0 18-10-2013 0:38:38

ine
uitnodigingen zelf maken
Ik zou mijn uitnodigingen zelf willen maken, alleen geen idee hoe ik er aan zou moeten beginnen. Iemand leuke ideetjes of tips. Voorbeeldjes ook altijd welkom. Alvast bedankt 
Uitnodigingen Reacties: 20 17-10-2013 22:20:46

Sofie
Kapsels voor dun haar
Toen ik dinsdag bij de kapper was om wat tips te vragen voor mijn bruidskapsel vertelde de kapster mij eerlijk dat ze opsteken niet zou aanbevelen... Ik heb niet zo veel haar, en ook heel erg dun. Het komt een 5-tal cm boven mijn schouders. Ik kan he...
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 17-10-2013 20:28:23

liesbet
Trouwlocatie binnen de kust
Hallo, Met nog maar 29 dagen op de teller, begin ik wat te stressen over de trouwfotos, indien mooi weer is het allemaal in orde. Maar we moeten toch een noodoplossing zoeken in geval slecht weer. Spijtig genoeg heb ik nog niets gevonden. Hebben ju...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 17-10-2013 20:16:51

Stefanie
Trouwkleed Maggie Sottero te koop maat 38
Ik verkoop m'n trouwjurk van Maggie sottero maat 38 voor 300 euro. Met spijt in t hart moet ik hem wegdoen omdat we geen plaats genoeg hebben om hem te hangen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-10-2013 19:31:56

Kim
Alles betalen voor feestzaal?
Wat vinden jullie hiervan?  Wij hebben deze week een mail gekregen met daarin het contract van de feestzaal. Daar staat in dat we een paar voorschotten moeten geven ( hebben we geen probleem mee) maar dat we ook 10 dagen voor het feest alles moe...
Voorbereiding Reacties: 19 17-10-2013 19:30:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...