Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
tafelschikking :) avondfeest
Keicontent, ik heb een voorlopige tafelschikking gemaakt voor mijn avondfeest, het is niet makkelijk en daarom dacht ik ik maak even vlug een voorlopige, die even vlug werd al een nachtmerrie hihihh ik ben er bijna volledig uit, ik ben blij dat ik di...
Voorbereiding Reacties: 2 27-10-2013 11:19:31

Elke
En onze trouw is geannuleerd ...
Een tijdje geleden hebben sommigen misschien gelezen dat mijn vriend met koudwatervrees zat ... Nu, 2,5maand voor onze trouw steekt het probleem opnieuw de kop op. Zijn gevoelens voor een ander (die hij tevens niet kent, dus puur voor de kriebels en ...
Voorbereiding Reacties: 34 27-10-2013 10:45:41

Tessy
Help, nog steeds geen kleed!
Hallo bruiden in spé,   Als ik de verschillende berichten lees, begin ik toch stilaan te stressen. Ik heb nog helemaal geen idee waar ik naartoe kan om mijn bruidsjurk te kiezen , laat staan passen. Gezien het mijn 2de huwelijk is en ik nie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 27-10-2013 10:39:55

cecile
ervaringen pastoor
dag lieve bruidjes, Wij hebben net vernomen dat wij een andere pastoor zullen hebben. Daarom mijn vraag of er iemand ervaringen heeft met Ronny Timmermans? Het enige dat ik op internet gevonden heb is dat hij al redelijk op leeftijd is dus nu vrees ...
Religie Reacties: 3 27-10-2013 10:03:40

Sofie
I found My dress♡
Yes yes eindelijk "de jurk" gevonden, na 5 winkels en 10-tallen bruidsjurkrn te passen toch geslaagd dus gisteren. Iets compleet anders dan wat ik voor ogen had, maar toen ik deze aanhad was iedereen al super enthousiast en kreeg deze jurk alle diime...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-10-2013 7:20:26

sandrine
Trouwen zonder ouders,noch schoonouders in spé
Hoi brides & grooms. Ik moet het kwijt. Zoals ik al zei,is ons huwelijk wel heel erg klein en knus. we zijn maar met zijn 6'n. We heb daar een grondige reden voor. Onze ouders zullen niet aanwezig zijn op ons huwelijk,ja hoor ze leven alle 4 nog...
Uitnodigingen Reacties: 8 26-10-2013 22:30:00

eline
vrije valk hoeselt
Hallo allemaal Mijn vriend en ik willen graag volgend jaar trouwen We zijn naat enkele zalen gaan kijken, maar hadden het beste gevoel bij De Vrije Valk in Hoeselt. Ik vond het wel een romantische locatie. Hebben jullie ervaring met deze zaal? Eve...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 26-10-2013 19:38:42

Tiny
# FLASHMOB!.
Dag bruidjes en bruidegommen! Graag even jullie aandacht , wat zouden jullie vinden van een Flasmob tijdens receptie? Wij gaan elk jaar naar een Jongeren koor genaamd : KOJOKO . Je kan ze boeken voor dergelijke dingen , ze hebben een maand terug een ...
Ideeën Reacties: 6 26-10-2013 19:36:38

annemie
garcons gezocht
Hallo, weet er iemand in de buurt van Beringen,Koersel,Leopoldsburg waar ik garcons kan inhuren, liefst niet te ver uit de richting want dan moeten we weer teveel vervoerskosten betalen Groetjes
Locatie Reacties: 3 26-10-2013 18:52:23

Kim
Juwelen
Hoi hoi, Waar kopen jullie je bruidsjuwelen? Ik zoek witgouden stekers met een parel in deze stijl http://www.sparkleshop.nl/site/mc/1/210/198/200/webwinkel/oorbel/zilveren+faux+parel+oorbellen.htmlBelangrijk dat het goud is want ik kan tegen ni...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 26-10-2013 17:49:14

Bianca
OLDTIMER GEZOCHT!!
Hoi allemaal, ik ben nog op zoek naar origineel trouwvervoer. Dacht hiervoor aan een Buick Special 1950. Jullie enig idee waar je allemaal zo'n wagens kan huren? Alvast bedankt. Groetjes Bianca
Ceremonie Reacties: 5 26-10-2013 17:24:04

Greet
Fede Di Oro
Hallo, Wij zouden onze ringen graag bij Fede Di Oro kopen. Nu heb ik een vraagje over de prijs van de ringen die op hun website staan. Per paar staat er steeds een prijs vermeld. Is dit gewoon een indicatie of de vaste prijs? Ik vraag me dit af omd...
Voorbereiding Reacties: 4 26-10-2013 16:50:09

Marijke
Hopeloos aan het worden betreft zaal
Hey iedereen, We zijn een beetje hopeloos aan het worden, na 3 maanden zoeken en 35 zalen gezien te hebben zijn we er nog steeds niet uit. De regio is Ninove-Aalst-Gent-Brussel.. We zijn op zoek naar een pand - liefst moderne look dat we zelf kunnen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 26-10-2013 16:49:32

sarah
Het afscheid (maar niet zonder de fotokes uiteraard)
hallo lieve schatten!! Het is zover... tijd om tot ziens te zeggen (bedoel ik weet ook wel dat ik het niet kan laten geregeld te komen piepen ;) ) Jullie kregen reeds het verslag: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=501824&subject=Ons-trou...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 26-10-2013 10:35:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...