Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bianca
CEREMONIEMEESTER GEZOCHT!!
Hoi allemaal, we zijn nog op zoek naar een goede ceremoniemeester? Wij hadden graag Eddy Kips gehad, die enkele jaren geleden het huwelijk van mijn zus deed, maar kunnen van hem geen gegevens meer vinden. Kunnen jullie ons iemand aanraden? Regio An...
Ceremonie Reacties: 13 24-10-2013 9:44:32

lynn
Zoveel ideeën maar no zo lang wachten!
Ik denk dat vele het probleem hebben als ik. Super veel ideeën en inspiratie maar je moet nog zo lang wachten om aan de details te beginnen. Ik wil al het gastenboek maken maar ik wil dat het in het zelfde thema is als de uitnodiging...
Voorbereiding Reacties: 11 24-10-2013 8:13:24

Julie
Dj regio Oost-Vlaanderen
Goeiemorgen ! Momenteel zijn we nog op zoek naar een dj voor 21/04/14. We hebben al enkele mensen gecontacteerd,maar zouden ook graag commentaren horen van mensen die ze als dj gehad hebben of al van andere feesten kennen. Op ons lijstje momenteel: ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 24-10-2013 8:08:53

Gwen
rode loper & plastieke cavaglazen te koop
beste bruidjes, ik heb mijn bruiloft achter de rug en verkoop nu mijn rode loper. De loper is van hoogste kwaliteit, en is knalrood. Ik heb ongeveer een 14tal meter, maar heb em in 2 geknipt omdat ik een stuk wilde voor de viering en een klein stuk...
Voorbereiding Reacties: 7 23-10-2013 21:20:49

Gwen
trouwjurk te koop maat 36 - 38 wit + zijden stola bruin
Beste bruidjes, vorig weekend ben ik getrouwd, en ondertussen is mijn bruidsjurk weer helemaal schoon :) ik wil mijn trouwjurk verkopen, ik wilde em eerst op een paspop hangen, maar zie al dat stof daarop niet echt zitten, dus ik hoop er iemand an...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-10-2013 21:15:14

Domana
Trouwringen (goudsmid) regio Oost-Brabant (+-50km)
Wie kent er aan te raden adresjes voor ontwerpers van trouwringen?  in de genre van http://www.kirstenvos.be/ vind ik heel mooi. Ik zou graag wat adresjes dichterbij hebben ook
Kledij - Accessoires Reacties: 1 23-10-2013 20:58:29

sandrine
uitnodigen zelf ontworpen met hulp van poobies.be
Hoi mede bruidjes en bruidegommen :) Zo weer iets om af te vinken. De uitnodigingen zijn ontworpen en besteld en dus op komst richting brievenbus boussier we zullen ze dan halverwege december of eind december naar de post brengen hier ziet u alvast ...
Voorbereiding Reacties: 2 23-10-2013 19:51:20

Lentl
idee gastenboek
omdat ik men gastenboek persoonlijk wil maken en combineren met 'viltjes', had ik het volgende in gedachten.  Ik bestel via site (foto.com, kruidvat, Hema, ...) online een fotoboek.  Zo'n fotoboek kan je maken met foto's maar kan je ook ge...
Voorbereiding Reacties: 7 23-10-2013 19:04:01

Lentl
Leuk idee
Ik las vandaag in een boekje een leuk idee en wilde dit met jullie delen. In het damestoilet van de feestzaal, een deodorant, hairspray, handcreme leggen.  Zo kunnen de dames zich tijdens het feest een klein beetje verfrissen.  Heel simpel...
Voorbereiding Reacties: 6 23-10-2013 18:55:09

Melissa
Afvinken!
Beste bruidjes, Ondertussen nog 246 dagen op de teller, hebben we weer iets om af te vinken. We hebben besloten om toch voor een professionele fotograaf te gaan in plaats van een vriend van de familie. We hebben dus gekozen voor Cedric Alexandre. Ze...
Voorbereiding Reacties: 5 23-10-2013 18:30:29

lien
DJ
Hallo, Kent er iemand een goei niet te dure dj? Liefst regio ninove. Wij zijn geen grote dansers maar willen toch een openingsdans doen en daarna nog wat dansen. Groetjes Lien
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 23-10-2013 16:16:06

lien
Foto's binnen en buiten regio Haaltert Ninove
Hallo, Weet er iemand een mooie fotolocatie in de buurt van Haaltert of Ninove? Aangezien we in maart trouwen denk ik dat de binnenlocatie het belangrijkste zal zijn. Wij hebben hiervoor niet veel tijd uitgerekend omdat het een nonkel van mijn toek...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 23-10-2013 16:11:35

kelly
hulp uitnodiging
Hallo Ook ik ben op zoek naar een leuke tekst voor op de uitnodiging Wij trouwen enkel voor de wet in de late namiddag nadien worden er mensen uitgenodigd voor de receptie of voor receptie en avond-/dansfeest Maar hoe formuleer ik dit best o...
Uitnodigingen Reacties: 4 23-10-2013 15:59:28

Marie
Tekst voor de uitnodigingen
Hallo Wat zetten jullie zoal in de uitnodigingen? Wat zijn de standaardzaken die er sowieso moeten instaan? Wij hebben mensen die we enkel uitnodigen voor de receptive (zoals collega's en buren) en dan mensen die zowel voor de receptie als voo...
Uitnodigingen Reacties: 6 23-10-2013 14:14:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...