Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

desireee
Trouwen in italie.
Ik was op zoek naar tips over trouwen in venetie?? Hebben jullie ervaringen of tips wat we kunnen doen met onze gasten? Of wat een mooie locatie is voor een lunche? Dinee? Feest avond? Zijn er mensen getrouwd in venetie?
Ideeën Reacties: 3 28-10-2013 22:45:00

Lentl
Afvinken ceremoniemeester
Eigenlijk hadden we niet de intentie om een ceremoniemeester te nemen, maar gezien mijn perfectionisme en ik een controlefreak ben, lijkt het ons beter om iemand te nemen.  Op die manier ga ik mezelf verplichten om op onze dag enkel te genieten...
Voorbereiding Reacties: 4 28-10-2013 21:52:12

Carine
Fotograaf
Wij zoeken nog een fotograaf. Iemand ervaringen met foto Wilga uit Grembergen of anderen ???
Fotografie Reacties: 6 28-10-2013 19:14:17

Melissa
bruidsjuwelen
Vandaag mijn bruidssieraden ontvangen van www.lemony.nu Ben super blij, ze zijn zeer mooi en de service was ook heel goed. De verwachte 2-3 weken leveringstijd klopte en ik kreeg een mailtje als de juwelen op de post werden gedaan. Hier alvast een ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 28-10-2013 18:16:07

Dorien
HULP van vrouwen met ervaring gezocht...
Aangezien ik van mijn ouders noch schoonouders geen hulp moet verwachten, heb ik ook niemand om mij te helpen met alles te regelen voor de trouw. We willen een simpel, klein (low budget) huwelijk voor de wet ZONDER feest maar ik weet niet hoe ik het ...
Ideeën Reacties: 1 28-10-2013 18:01:38

Tina
La sposa outlet beveren leie
Hallo,  zijn er mensen met ervaringen over de outlet van La sposa in beveren leie? vallen de prijzen goed mee? helpen ze je goed? bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 28-10-2013 15:45:18

Tina
Feestzaal regio Kluisbergen/Avelgem
Hallo, Wij willen trouwen in de lente van 2015, maar zijn nu al volop aan het uitkijken naar een feestzaal. weet er iemand in deze buurt een goede en prijsvriendelijke feestzaal zijn? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-10-2013 15:20:10

Lynn
Dilemma fotograaf
Vorig weekend zijn mijn vriend en ik 2 fotografen gaan bezoeken nl. Ipon en Beeldhuis. Nu geraken we er niet uit welk van de 2 we het best zouden nemen voor ons huwelijk. Iemand tips? Merci!
Fotografie Reacties: 5 28-10-2013 14:27:46

sandrine
Haarverlies & vettig haar.
Hoi vooral dames :) Ben ik de enige of zijn er nog die plots meer haarverlies hebben dan anders?? 1 ding is zeker ik ben NIET zwanger :) stress,ja die is er altijd al geweest zeker met 4 kids in huis en een drukke huishouden. Mijn haar is sneller ve...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 28-10-2013 14:11:00

inneke
De juridische kant
Hey, We zijn allemaal met de schone kant van het huwelijk bezig. Ik wil geen roet in het eten gooien, want tenslotte hopen we allemaal dat het voor altijd is. Spijtig genoeg heb ik al eens mogen ervaren dat dat niet zo is . Maar toch ga ik de stap...
Juridisch Reacties: 13 28-10-2013 13:20:09

inneke
Prijs gewonnen
Hallo, Nu ik op een taart gesteld heb vroeg ik me af wie er al eens iets gewonnen heeft, en dan bedoel ik ECHT iets gewonnen. Ikke eigenlijk nog nooit, tenzij ik mijn ventje meereken, daar heb ik de hoofdprijs mee gewonnen. Groetjes, Nieuwsgierig...
Ideeën Reacties: 12 28-10-2013 13:16:46

Wendy
onder de 300 dagen...en nu?
Sinds dit weekend zijn we ook al onder de 300 dagen gedoken. Het gaat echt wel snel. We hebben denk ik de belangrijkste dringendste dingen wel in orde. Maar nu weten we even niet wat nu belangrijk is. We hebben al: - feestzaal uiteraard - fo...
Voorbereiding Reacties: 9 28-10-2013 12:31:24

Ine
Wie helpt met stemmen op onze taart (vind ik leuk via facebook)
Sorry dat ik dit hier deel maar ik hoop echt te winnen ! Wie wil me helpen om mijn droomtaart op ons huwelijksfeest te laten pronken?Klik op de link naar facebook en klik dan op de foto van onze taart (Ine en Koen) op vind ik leuk :) Alvast beda...
Voorbereiding Reacties: 10 28-10-2013 12:28:51

Tine
Kasteel van Saffelaere en Kasteel Coninckdonckx
Hallo allemaal! Wij kregen vrijdag van onze feestzaal een aangetekend schrijven dat onze feestzaal ermee stopt. Dus onze dag valt letterlijk in het water! Wij trouwden normaal op 5 juli, maar aangezien we niet veel meer vinden, zullen we onze datum ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-10-2013 11:22:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...