Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marijke
wat meenemen op die grote dag?
hey girls,Nog 3 dagen en het is zover!!! onze grote dag... en het is zo raar, maar k heb gewoon helemaal geen stress! zijn er nog onder jullie???was mij daarnet aan het afvragen wat je allemaal best meeneemt. ik had al gedacht aan verfrissingsdoekjes...
Andere Reacties: 6 1-8-2007 0:35:32

Lieselot
kostprijs bruidskleed pronovias
Hallo!Weet iemand hoeveel een bruidskleed van Pronovias ongeveer kost?Lieselot
Andere Reacties: 4 31-7-2007 22:46:24

els
website
weet iemand een goede site om zelf een website te maken van de voorbereidingen en de trouw zelf (liefst met .be of .com)
Andere Reacties: 5 31-7-2007 21:35:40

Katrien
stola
Hallo,Ik ben op zoek naar een ivoor witte stola. Wie weet waar ik er een kan kopen? Ik ben al bij veritas langs geweest, maar dat vond ik maar niks. Mijn kleed is van linea raffaelli. Zijn er mss ex-bruidjes die hun stola graag verkopen? De nieuw...
Andere Reacties: 4 31-7-2007 18:59:37

Nathalie
Dansles regio Evergem - Eeklo
Hallo,Mijn toekomstige en ik zouden graag een paar danslessen volgen tegen ons huwelijk van volgend jaar. Iemand enig idee of tips waar je dit in de regio van Evergem kan volgen? (wij kunnen de lessen goed gebruiken) :-)
Andere Reacties: 2 31-7-2007 18:42:46

heidi
cadeautjes
hallo,ik had even een vraagje over wanneer het cadeau afgeven aan getuigen en ouders. doen jullie dit tijdens de mis( bij het dank moment) of erna in de zaal of zo?groetjes en alvast bedanktheidi
Andere Reacties: 2 31-7-2007 18:33:54

Tineke
Album kopen?
We willen zelf ons trouwalbum maken met de foto's en zijn op zoek naar mooie albums. Heeft iemand een idee waar je die kan kopen? We zijn al bij de Club en Ava geweest,maar daar is hetzelfde assortiment en vrij klassiek, standaard. Weet iemand waar j...
Andere Reacties: 6 31-7-2007 18:20:22

LIEN
originel fotograaf
Hallo,hallohier ben ik dan nog eens! Ik heb al heel veel gehad aan jullie meningen en reacties.Nu onze datum (04/10/08) en dus ook feestzaal vastligt kunnen we ons volledig concentreren om een geschikte dj en een unieke en originele fotograaf zoeken...
Andere Reacties: 4 31-7-2007 18:18:24

peggy
gastenboek
Hoi bruidjes,Weten jullie soms waar ik een gastenboek kan vinden.Ben bij ava geweest maar daar hadden ze maar 1soort en die vond ik op zich niet mooi.Heb een paar maanden geleden een gastenboek getekend en daar stond from... and message bij dat vind ...
Andere Reacties: 6 31-7-2007 17:05:33

marijke
tafelversiering
een vraagjezet er nog iemand kandelaars op de tafels? of is dit te riskant omdat er kindjes bij zijn?
Andere Reacties: 3 31-7-2007 16:14:50

wendy
gelukkig getrouwd
Hey,Een verslagje van onze trouwdag voor de geïnteresseerden :-)Wij zijn getrouwd op 2juni en het was echt een prachtige dag! Ik ben om 7u opgestaan, na een slapeloze nacht in mijn ouderlijk huis. De visagiste stond al voor de deur te wachten to...
Andere Reacties: 6 31-7-2007 15:07:00

Tony
DRINGEND gezocht ! kanon...
wij zijn DRINGEND op zoek (voor donderdag as) naar een kanon voor het schieten bij een huwelijk. regio kempenze zeggen dat er altijd iets moet tegenslaan bij een trouw. bij ons is het het schieten twee dagen voordien... eerst hadden we geen poeder...
Andere Reacties: 0 31-7-2007 12:33:04

evelien
winterbruidjes
Zijn er nog mensen die trouwen tijdens de komende winter? Ik trouw op 8 december 2007 en het begint serieus te kriebelen omdat ik hier al die verslagjes lees van al die trouwende koppeltjes! Maar er zijn nog iets meer dan vier maanden te gaan en niet...
Andere Reacties: 6 31-7-2007 12:17:05

Petra
@Fieke!
Hallokes,Hoe was jullie huwelijksreis naar Jamaïca?Ik heb nog enkele vraagjes aan jou!Groetjes Petrawww.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 1 31-7-2007 10:35:33

Karen
wat moet ik doen?
Hello,ik zit met een dilemma, ik moet normaal het weekend voor onze trouw mijn regels krijgen, maar de laatste keer waren die wel redelijk lang blijven duren, dus ik denk erover om dit keer mijn pil door te nemen. Wat zouden jullie doen? Ik wil niet ...
Andere Reacties: 12 30-7-2007 21:09:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...