Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Petra
Gezocht: goede visagiste en kapster???
Al wie iemand weet, mag het hier achterlaten of mij mailen naar pettie_1@hotmail.comDank je,Petra
Andere Reacties: 2 26-7-2007 20:45:05

heidi
visagiste en plaatsen voor foto's regio genk
hallo,ik ben nog op zoek naar iemand die make-up doet, liefst aan huis.en weet iemand mooie locaties voor foto's in de omgeving van Genk? groetenheidi
Andere Reacties: 1 26-7-2007 20:22:43

ellen
misboekje! help
Hoi medebruidjes25 augustus nadert en nadert en nadert! en mijn misboekjes moeten nog gemaakt!hoe nieten jullie je boekjes? laten jullie dit doen of? stomme vraag, maar ik ben echt geen knutseltype! :-)xxx
Andere Reacties: 8 26-7-2007 19:22:43

Gwen
voor Leen ivm bruidskleding kindjes
Hallo Leen,Als ik me niet vergis heette de winkel Mika. Als je onderaan de Brab. Str. begint is het op de linkerkant bijna bovenaan de straat.Maar er zijn in de Brabantstraat verscheidene winkels hoor waar ze kostuumpjes en zo hebben voor kinderen (i...
Andere Reacties: 1 26-7-2007 19:14:16

Stefanie
Kindvriendelijke voorbeden
Hallo,Wij zijn dinsdag bij de priester geweest voor onze ondertrouw. We hebben het misboekje overlopen. Eén en ander moet nog aangepast worden. De voorbeden worden gelezen door 2 nichtjes van 8 en 12 jaar. Nu vond hij de teksten voor hen te &quo...
Andere Reacties: 2 26-7-2007 18:14:29

Veronique
Getuigen
Hallo trouwers ! Ik trouw op 18 augustus en ik vernam via via dat je normaal een geschenk koopt voor je getuigen...Wat doen jullie ?
Andere Reacties: 8 26-7-2007 17:53:26

Petra
Heeft er niemand ene lijst voor DJ???
Hallokes,Nog eens mijn vraagje of jullie mss een lijst hbb opgemaakt voor wat de DJ op jullie trouwfeest gaat spelen?Kunnen jullie dat aub doorsturen dan kan ik dat eens vergelijken en mss zitten er nog goede liedjes in bij jullie.Mercikes alvast!Gro...
Andere Reacties: 5 26-7-2007 16:18:27

Veerle
Ilviso... Positieve ervaringen???
Zou iemand me alsjeblief wat positieve ervaringen met Ilviso willen vertellen?Ik moet er volgende week heen voor m'n proefkapsel en make-up en vrees écht al 't ergste door de negatieve opmerkingen die hier op 't forum te lezen zijn...Veerle
Andere Reacties: 8 26-7-2007 15:52:43

Tania
bruidsjurk gekozen: Pronovias bij Maxim's Couture
Andere Reacties: 1 26-7-2007 15:48:45

barbara
hoe lang op voorhand?
hallo iedereen!hoe lang op voorhand moet een zaal eigenlijk geboekt worden? is 6 maanden voor de trouwdatum te laat? wanneer hebben jullie geboekt? wij zijn van plan te trouwen in mei 2008, alvast bedankt voor de reacties!groetjes!
Andere Reacties: 16 26-7-2007 15:43:44

Sophie
Elke Alen - visagiste
Hello meiden,heeft iemand van jullie ervaring met Elke Alen. Ik heb ook foto's van haar gezien, en het is echt wel mooi. Maar de prijzen zijn dan ook redelijk hoog. Ik heb hier al gelezen dat ze niet zo vlug e-mails en zo beantwoordt. Hopelijk kan je...
Andere Reacties: 8 26-7-2007 12:44:05

Petra
Lijst Dj muziek???
Hallo iedereen,Kan iemand zijn lijst van muziek eens doorsturen? Ik denk dat ik namelijk nog een aantal goede liedjes vergeten ben...Mercikes alvast!!!pettie_1@hotmail.comGroetjes Petra29/09/2007
Andere Reacties: 1 26-7-2007 11:40:47

Christel
trouwschilderij uit Kruidvat
Hallo iedereenik zag net op de website van het kruidvat dat je daar foto's kan laten afprinten op doek zodat het een schilderij lijkt.Dit leek me super voor onze trouwfoto op te laten drukken.Heeft iemand dit al laten doen en zo ja, is de kwaliteit g...
Andere Reacties: 5 26-7-2007 10:51:21

marijke
delphine
waar trouwen jullie ergens? en al zeker een proficiat toegewenst.
Andere Reacties: 1 26-7-2007 10:05:16

Isabelle
kanon gezocht schieting
Hallo,Hier ben ik alweer! Weet er iemand waar ik een kanon zou kunnen vinden voor onze schieting op 8 augustus? En dit id buurt van Aalst. is het verder dan ist ook OK.GroetjesIsabelle 10/08/07
Andere Reacties: 0 26-7-2007 9:19:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...