Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Els
help haar te licht
Hallo iedereen. Wij trouwen binnen 20 dagen! Gisteren heeft mijn kapster mijn haar gekleurd (blonde mèchen in mijn lichtbruin lang haar). MAAR het is veel te licht uitgevallen. Heb er van wakker gelegen, kost allemaal zo veel geld en nu moet het...
Andere Reacties: 2 29-7-2007 12:53:00

Valérie
lied bij binnenkomen van de feestzaal
Weet er iemand een krachtig en origineel nummer voor wanneer je de feestzaal binnenkomt en alle genodigden op het koppel zitten te wachten? La connemara is wel zo één, maar zou graag nog enkele andere voorstellen horen. De sfeer moet er dir...
Andere Reacties: 5 29-7-2007 12:34:07

ellen
roken tijdens trouwfuif?
Hallo,Mag dit nog tijdens een trouwfuif?of hangt dat vd zaal zelf af?Zou het niet prettig vinden als de zaal constant half leeg is :(groetjesEllen
Andere Reacties: 5 28-7-2007 23:28:47

kristel
chateau de la motte
Hallo,Bedankt allemaal voor de leuke tips. Vandaag zijn we nogmaals gaan kijken naar de zaal en we zijn toch helemaal verkocht. De mevrouw die alles in goede banen moet leiden is echt heel vriendelijk. Dus hebben we toch beslist dat we daar ons feest...
Andere Reacties: 0 28-7-2007 19:12:26

LIEN
Ervaringen met gravenhof Torhout
Hallo,zijn er al die ervaringen hebben met de feestzaal gravenhof in Torhout?Veel groetjesLien
Andere Reacties: 3 28-7-2007 12:24:06

Elke
Aan Carmen en Karlien die vandaag trouwen
Aan mijn bericht te zien van 19/07, vindt jullie trouwdag vandaag plaats! Dus allereerst, een dikke proficiat en geniet van deze dag!Hoe was jullie dag geweest?En, Carmen, hoe was je trouwfeest in Hof ter Buecken en Karlien, hoe was je feest in 't Sc...
Andere Reacties: 1 28-7-2007 10:42:56

Sophie
@Saskia
Hi SaskiaWat staat er allemaal op jouw USA planning?Wij gaan in april/mei 2008 ? GroetjesSophiesdebaets@manufast-abp.be
Andere Reacties: 6 27-7-2007 21:50:09

Marijke
TIP BRUIDSKINDJES
hallo allemaal,Ik heb hier al vaak gelezen over het onderwerp 'bruidskindjes'. Wie betaalt dit?, Waar vind je gepaste kleedjes voor de kindjes?,... .Wij trouwen 16 augustus 2008 en zijn dus ook al aan het uitkijken naar kleertjes voor onze bruidskin...
Andere Reacties: 5 27-7-2007 16:03:38

ellen
Catering +BBQ +tent +decoratie
Hallo Kent iemand een catering die voor een schappelijke prijs een goede BBQ ineen kan steken en ook nog eens voor leuke decoratie kan zorgen om een tent op te fleuren?Alle ideetjes welkom om een gezellige + losse sfeer te creeren (vuurmanden, groot ...
Andere Reacties: 5 27-7-2007 15:03:48

marjolijn
show me heaven
Hey, voor de mensen die het kennen, wat vinden jullie van het liedje 'show me heaven' van maria mckee voor de huwelijksmis???
Andere Reacties: 0 27-7-2007 14:49:15

marijke
breugeltafel of bbq?we zijn er uit
iedereen bedankt voor de reacties en tis overduidelijk het word bbq.dit was onze voorkeur al maar de moemoe was nie voor bbq.maarja het is onze trouwgroetjes
Andere Reacties: 2 27-7-2007 14:45:06

Petra
@Nathalie die op 1/09/2007 trouwt!
Hey Nathalie,Ik heb gelezen dat jij op huwleijskreis gaat naar Mexico, wij gaan ook naar Mexico in oktober wel maar voor 11 daagjes, maar tis meer voor eens te ontspannen en wel enkele excursies ook natuurlijk...Weet jij of het nodig is om malariatab...
Andere Reacties: 6 27-7-2007 13:55:43

marijke
help! breugeltafel of bbq????
ik geraak er niet uit.ik kan niet kiezen tussen een breugeltafel, dit is soep beulingen, kriekjes let frikadelletjes ... of een bbq. wie heeft er al een van de twee gehad?of wat zouden jullie doen? we gaan werken met slagerij traiteur pieter petragro...
Andere Reacties: 10 27-7-2007 12:42:24

Karen
paniek paniek
Hello bruidjes,Gisteren gingen mijn vriend en ik vol goede moed aan de slag om onze misboekjes te plooien en te nieten. We hadden al 4 proefdrukken nagekeken en volledig gerust.Tot ik nadien toch nog alles eens doorlas en merkte dat er een blad ontbr...
Andere Reacties: 2 27-7-2007 11:08:29

Jessika
Joehoe it's my weding day!!!
I'm getting married today!!!!Nu vlug kleedje aandoen en dan komt mijn aanstaande echtgenoot!Hopelijk komt de zon er nog door.Jessika27/07/07 --> vandaag!!
Andere Reacties: 4 27-7-2007 8:04:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...