Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

barbara
casa toscana
hallois er al iemand getrouwd of naar een huwelijk ofzo geweest in casa toscana te meulebeke?alvast bedankt!!xxx
Andere Reacties: 3 25-7-2007 23:20:32

anja
help visagistes...graag jullie advies!
hallo allemaal!ik trouw op 1 september in tieneneen tijdje geleden heb ik via deze site de gegevens van visagiste nada gevondenik heb haar gemaild en gebeld en ze was akkoord om mijn make-up te doen maar had wel nog een ander bruidje die dag...onlang...
Andere Reacties: 10 25-7-2007 21:47:57

marjolijn
misboekje prijs
Hoeveel betaalden jullie voor je misboekje? Bij de drukker of gewoon in een fotocopiezaak of met iets speciaals aan? Voor hoeveel exemplaren?Is om een idee te krijgen van de kostprijs voor de boekjes en hoe we ze best drukken/ fotocopiëren.merci...
Andere Reacties: 4 25-7-2007 20:16:43

Veerle
Nachtmerries... :-(
Hallo lieve medebruidjes,Waarom heb ik toch van die vervelende dromen?!Wij trouwen op 18 augustus en zoals bij de meesten moeten er ook bij ons enkel nog kleine details geregeld worden en toch heb ik blijkbaar (onbewust) héél wat stress.Laa...
Andere Reacties: 7 25-7-2007 18:48:53

Beth
sketches op avondfeest
Hoi bruidjes,Een vriendin van me trouwt binnenkort en ik zoek nog een aantal ludieke ideetjes ter animatie op het avondfeest? Alvast bedankt!Beth
Andere Reacties: 4 25-7-2007 18:25:49

didin
prachtig suitekleed maat 46-48 te koop!!!
HalloMijn mama verkoopt haar suitekleed. Ze heeft het slechts één keer gedragen op mijn huwelijk op 14 juli'07. Het is dus in perfecte staat, én ze heeft het laten droogkuisen! De kleur is moeilijk te definieren... Het is een blinkend...
Andere Reacties: 0 25-7-2007 17:57:13

marijke
jasmijn
ik heb met jou al eens gemaild denk ik.heb je het niet in het mollenhof in poederlee gedaan?moest je daar niet alles zelf klaarzetten en opruimen?wat was daar de prijs van de zaal?groetjes
Andere Reacties: 1 25-7-2007 15:55:49

marijke
prijzen drank
het was eens om te vragen of iemand hier mischien zo eens prijzen kan geven van wat jullie hebben betaalt.we geven een drinkavond voor een 100pers.alleen de bieren en frisdranken.het drinken zal starten denk ik rond een uur of 7.groetjes
Andere Reacties: 9 25-7-2007 14:20:56

VERA
dipje
hallo bruidjes, wij trouwen op 18 augustus en ik weet niet wat me overkomt, alles is bijna in orde en ik zit in een depressieve bui al paar dagen toch, zijn er onder jullie die dat ook hebben?xxxveke
Andere Reacties: 3 25-7-2007 14:10:06

ulrike
kerk zegelsem
hallo, zijn er mensen die deze kerk kennen of die er soms zelf gaan trouwen?? we zouden in die kerk willen trouwen omdat onze zaal er vlak naast ligt en ook omdat mijn vriend oorspronkelijk afkomstig is van brakel en de wet al in mijn dorp is, maar n...
Andere Reacties: 3 25-7-2007 13:14:38

Mieke
paraplu's
hallo iedereen,voor al wie op zoek is naar een witte paraplu. Inderdaad zoals sommigen al vermeld hebben zijn er in de casa nog te vinden. Ik ben er gisteren eentje gaan kopen en het is 5,99 euro en tis nog ne mooie en grote.Ik ben in de casa in ande...
Andere Reacties: 2 25-7-2007 10:15:48

Petra
@Fieke die getrouwd is!
Hallo Fieke,Ik heb jou trouwfoto's aant bewonderen geweest, heel mooi! Mooi kleed trouwens.Ik heb ook gelezen dat jou visagiste Elke Alen was, ik heb er ondertussen een mail naar gestuurd, hopelijk laat ze iets weten...Hoe was de reis naar Jamaï...
Andere Reacties: 1 25-7-2007 7:42:05

Petra
Lijst Dj
Hallo iedereen,Kan iemand zijn lijst voor de Dj eens doorsturen?Zo kan ik eens kijken welke liedjes jullie nemen en mss ben ik er nog enkele bij mij zelf vergeten!Mercikes!Groetjes Petra29/09/2007
Andere Reacties: 1 25-7-2007 7:34:36

Wendy
Dringend gezocht : lint voor aan wagens
Hoi dameq wij trouwen vrijdag en zijn nog dringend op zoek naar lint voor aan de wagensMaar tzou zo'n lint moeten zijn met precies kant binnenin / doorschijnendWeten jullie waar we dat kunnen vinden?Thanksxxx
Andere Reacties: 3 25-7-2007 0:00:35

Helga
fotohouder
Hey bruidjes,Ik ben op zoek naar fotohoudertjes met zo een clips bovenaan. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik ga mijn best doen.Onderaan heb je een voetje, met een rechtopstaand staafje en daaraan zit de clips. Daar kan je dan een foto mee vastk...
Andere Reacties: 4 24-7-2007 22:38:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...