Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

marjolijn
taxi's regio ichtegem
hallo, weet iemand of er taxi maatschappijen rijden regio Torhout, Ichtegem, Lichtervelde om ons s' avonds naar huis te rijden?
Andere Reacties: 0 19-7-2007 10:52:25

marjolijn
bruidjes 11 aug
hallo, bruidjes van 11 aug. Hoever staan jullie al met de voorbereidingen? De tijd begint te minderen en ondertussen zijn er nog andere feestjes als vrijgezellen, schieting. Iemand al zenuwen? Wat moeten jullie nog allemaal doen?
Andere Reacties: 5 19-7-2007 10:38:49

marjolijn
bruidjes 11 aug
Andere Reacties: 0 19-7-2007 10:36:29

Mieke
fotolocatie Gooik en omstreken
hallo,iemand goede ideetjes voor binnen en buiten fotolocaties in de omgeving van gooik?bedankt voor de suggestiesgroetjesMieke22/09/07
Andere Reacties: 4 19-7-2007 10:04:31

Franciska
Jammer dat het bijna voorbij is...
Nog een dikke week en dan trouwen wij (28/07/07). Vinden jullie het ook zo spijtig dat alles dan voorbij zal zijn. Vanmorgen zat ik daar aan te denken. Je leeft er een heel jaar naartoe, en zelfs meer dan een jaar. En dan, één dag, en het i...
Andere Reacties: 9 19-7-2007 9:02:50

mieke
Aan Veroniek die trouwt op 20/07
Hallo,We zijn net terug van Ixian Grand en het was gewoon fantastisch hoor. Je hebt er slecht aan gedaan om je hotel te wisselen...Hadden gewone kamer geboekt en hadden suite met jaccuzi in de kamer (die werkte), we hebben 10 schitterende dagen achte...
Andere Reacties: 2 19-7-2007 0:32:06

wendy
wij zijn getrouwd
Hallo iedereen,via deze manier wil ik jullie laten weten dat wij getrouwd zijn en een prachtige huwelijksdag en reis beleefd hebben. Als jullie graag een verslag lezen van onze dag en foto's willen bekijken dan kan dat op onze trouwsite. www.wendy-pe...
Andere Reacties: 4 18-7-2007 22:26:15

Sofie
huwelijkslijst, geld of... (2)
misschien moet ik mijn vraag anders stellen.wat indien er niets van cadeautip op de uitnodiging vermeld staat. wat zou je geven? of nietS?
Andere Reacties: 7 18-7-2007 19:16:50

Sofie
huwelijkslijst, geld of...
Hallo,wij trouwen over een tijdje en zitten momenteel met een probleem. Wij hebben eigenlijk al ongeveer alles. de dag van vandaag gebeurt het niet meer dat met huwelijkslijsten legt omdat men al op voorhand samenwoontWij vinden dat als men een uit...
Andere Reacties: 13 18-7-2007 18:29:28

Veroniek
Peugeot 207cc-yes
HoiHeb telefoon gekregen van Peugeot en we hebben gewonnen! Toch nog goed nieuws deze week! [en ook dat mijn koorts weg is ;o]Ik had daar helemaal niet meer aan gedacht! Ze laten dat toch laat weten hé! De eerste 3 koppels winnen, je gaat me toc...
Andere Reacties: 9 18-7-2007 16:25:51

Katia
kindjes op het trouwfeest
Hallo, ik zit eigenlijk met een probleempje. Ik heb namelijk twee schattige zoontjes die ik dolgraag op mijn trouwdag bij me ga hebben. Ik heb gewoon één probleem... wat moet ik doen met hen als het half nacht wordt? Ik kan niet iemand van ...
Andere Reacties: 7 18-7-2007 15:57:30

Petra
Bruiloftsite
Hallo iedereen,Hebben jullie ook een bruiloftsite?Je mag je adres hiervan altijd doorsturen dan kan ik dit ook eens lezen in mijn vrije tijd :-)De onze is: www.petraenjoeri.bruiloftsite.nlGroetjes Petra 29/09/2007
Andere Reacties: 11 18-7-2007 15:48:08

Iene
voor Eva
bedankt Eva, Ik heb zopas ook naar Nesten een mail gestuurd. Ik had ook aan hem gedacht, maar hopelijk is dat dan niet te duur enzo. groetenIene
Andere Reacties: 1 18-7-2007 14:21:49

Iene
tekenaar gezocht
hey, Wij zijn op zoek naar een tekenaar die schetsen of karikaturen kan tekenen. Wij weten echter niet waar gezocht! kent iemand een tekenaar in West-Vlaanderen? dank by voorbaatIene
Andere Reacties: 2 18-7-2007 13:52:54

Els
Feestzaal De Snip gekozen!!!
Hallo, wij hebben gisteren de beslissing gemaakt...het wordt feestzaal De Snip!!! De zaal was op het laatste nippertje nog vrij op 27 september 2008. Dankzij onze ouders en de feedback van Saskia en Dorien op deze forum hebben wij uiteindelijk kunnen...
Andere Reacties: 2 18-7-2007 12:34:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...