Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Dany
limousine
We zijn van plan om met een limousine te trouwen... Heeft er iemand goede ervaringen met bepaalde firma's? Ik woon in regio Sint-Niklaas...Alvast bedankt
Andere Reacties: 7 13-7-2007 12:50:49

Petra
Bedankjes
Hallo,Geven jullie als er nu een familie is van 5 man op de feest aan elke gast een bedankje of eentje? Ik ga vandaag eens kijken voor bedankjes vandaar mijn vraagje...Mercikes!Groetjes Petra
Andere Reacties: 3 13-7-2007 11:28:10

Sophie
Amerikaanse schoolbus
Hallo,Heeft er iemand toevallig een Amerikaanse schoolbus gereserveerd als ceremoniewagen?Ik had graag geweten wat de prijzen hiervan zoal zijn en wat er dan inbegrepen is.Wij zijn van Lummen-Limburg dus liefst iets in de buurt, omdat dikwijls de km ...
Andere Reacties: 0 13-7-2007 10:51:03

Anja
wie trouwt er op 20/07/2007?
Hey,ik zou toch eens willen weten hoeveel koppels in Belgie trouwen op 20/07/2007Danny en Anja20/07/2007
Andere Reacties: 6 13-7-2007 10:02:50

marjolein
bedanking ouders /getuige
Hallo,we zijn 2 weken van ons huwelijk en ik heb eigenlijk nog niet gedacht aan bedanking ouders en getuigen. De getuigen zou ik eventueel achteraf eens vragen om te komen eten. Geven jullie allemaal iets aan jullie ouders op de avond zelf? Zo ja, wa...
Andere Reacties: 4 13-7-2007 9:01:19

melissa
proefkapsel
hallo medebruidjesnog 8 dagen en het is zover. het begint al serieus te kriebelen hoor. Vandaag mocht ik gaan voor mijn profkapsel en ik moet zeggen het zag er fantastisch uit. Ik had nog nooit naar deze kapper geweest en ben er gegaan op aanraden va...
Andere Reacties: 0 12-7-2007 23:51:03

sadia
2 tijdschriften for lovers
Hoi bruidjes,Wij zijn pas getrouwd en nog aan het nagenieten van onze wittebroodsweken. Daar hoort dus ook het opruimen bij van alles wat met ons huwelijk te maken had, kwestie van met ons nieuwe project 'Het bouwen van een droomhuisje' te kunnen beg...
Andere Reacties: 0 12-7-2007 22:06:37

marjolijn
Knopen in parelmoer
Hey, een rare vraag. Mijn kapper zei dat ik knopen moest halen (soort parel met grote opening). Door de opening zou hij dan een rekertje steken en zo in mijn opgestoken haar bevestigen. Ik ben bij de veritas gaan kijken maar vind niet echt iets met g...
Andere Reacties: 5 12-7-2007 20:47:11

davy
bruid weg geven
hallo, even een vraagje , mijn toekomstigge schoonvader wil mijn vriendin in de kerk weggeven enig raar punt , wij wonen nu al 6 jaar samen , hoe kan ik mijn vader overtuigen dat dit toch niet zo goed is :(
Andere Reacties: 10 12-7-2007 20:22:32

Petra
Enveloppendoos???
Hallokes,Na alle verhalen die ik al heb gehoord zou ik toch wel eens willen weten hoe jullie dit oplossen. Wij gaan een doos/kist/bus zetten voor enveloppen waar geld inzit van de gasten die komen, nu heb ik gehoord dat op sommige feesten losse handj...
Andere Reacties: 8 12-7-2007 20:07:27

Peter
Bruidsnacht - ideetjes
Alles is gepland maar nog niet waar we de nacht doorbrengen. Het heeft waarschijnlijk geen zin om ergens een ontbijt te boeken... Heeft iemand leuke ideetjes en in het beste geval in de regio Leuven - Brussel, maar leukeervaringen zijn ook welkom!
Andere Reacties: 3 12-7-2007 20:05:54

marjan
me-to-you-beren
hey allemaal,4 augustus begint snel te naderen en alles lijkt in orde te komen maar.... we zijn nog op zoek naar de me-to-you beren van 30cm groot die huwelijkskleedjes aanhebben.weet er iemand waar we daarvoor terecht kunnen, in de winkels waar wij ...
Andere Reacties: 7 12-7-2007 19:41:54

sophie
huwelijksbeurzen
hallo ,weet iemand of er in de buurt van limburg belgie huwelijksbeurzen zijn?groetjes
Andere Reacties: 3 12-7-2007 19:25:43

Sofie
bruidsmeisje ziek
Wij trouwen morgen en kregen net telefoon dat één van de twee bruidsmeisjes ziek is :-(Ik hoop dat ze snel beter is, ook al is dat door morgen lekker uit te rusten bij haar grootouders.Alleen is het nu wat zielig voor het andere meisje (haa...
Andere Reacties: 1 12-7-2007 16:45:31

Lies
Het wordt alleen maar erger!
Eerst doet mijn schoonmoeder moeilijk, en nu hoor ik hier net dat een neef van mijn vriend ook gaat trouwen.Nu op zich geen probleem he. Maar dat was een neef die altijd luid riep dat hij nooit ging trouwen en dat het hem allemaal niet interesseerde ...
Andere Reacties: 2 12-7-2007 15:23:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...