Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sarah
Wij zijn getrouwd op 7/7/07
Hallo iedereen, wij zijn vorige zaterdag getrouwd onder een stralende zon. Onze dag was gewoon perfect. Ik voelde mezelf echt stralen van puur geluk. Ik denk dat ik de hele dag met een brede smile op mijn gezicht heb gelopen. Om 9 uur kwam mijn ventj...
Andere Reacties: 3 10-7-2007 22:32:29

carline
menukaarten
Hallo,Wie heeft originele ideëen voor menukaarten? Ons gedacht is iets te duur uitgevallen;-)Groetjes,Carline 06/10/07
Andere Reacties: 5 10-7-2007 21:55:01

kim
online trouwhops
hoi,Kent er iemand leuke online trouwshops?? Ik vind het steeds leuk om daar ideetjes op te doen, dus alle links zijn welkom! Ik heb ook al een leuke link: www.allesbehalvedejurk.comGroetjes
Andere Reacties: 2 10-7-2007 21:06:48

Stephanie
antwoord op els
ja de twijfels héZou alles goed verlopen, gaan ze het eten lekker vinden, gaat hij mijn kleed mooi vinden, de menukaarten enzoah ja gezonde zenuwen zekerik wens je veel geluk op jullie trouwdagen zoals ze zeggen het zal warm (heet) wordenGeniet ...
Andere Reacties: 0 10-7-2007 20:36:45

Stephanie
gewoon
Binnen drie weken trouw ik eindelijk met mijn grote schat.Vandaag nog eens mijn proefkapsel gaan doen en ik ben echt tevreden. hopelijk is de grote dag vlug daar, want eerlijk gezegd beginnen de zenuwen nu wel te komen hoor (als ze er nog niet waren)...
Andere Reacties: 1 10-7-2007 20:11:56

Isabel
trouwringen en huwelijkskaars gaan oppikken!
Hallo,ik ben deze namiddag samen met mijn verloofde onze huwelijkskaars gaan ophalen bij Joka kaarsen in Roeselare. Ze is supermooi en helemaal in orde. Ze werd heel goed ingepakt ook. Van daar zijn we doorgereden naar Izegem naar Fede di Oro onze tr...
Andere Reacties: 10 10-7-2007 19:08:33

sadia
transparante paraplu
Heb daarnet nog vergeten te vermelden dat ik ook nog een transparante paraplu zou willen verkopen, die ik gekocht had voor de trouw maar wegens het plotse goede weer op 7/7/7 gelukkig genoeg niet heb moeten gebruiken. Hij is dus nog nooit gebruikt, a...
Andere Reacties: 0 10-7-2007 18:15:24

sadia
Trouwkleed Linea Raffaeli nieuwe collectie + stola te koop
Hoi bruidjes,Ik verkoop mijn trouwkleedje, een Linea Raffaeli uit de nieuwe collectie 2007 (http://www.linearaffaelli.be/flash/ --> bridal collection --> eerste lijn, eerste en tweede foto aan de linkerzijde). Trouwkleed met halter, voorzijde o...
Andere Reacties: 1 10-7-2007 18:08:30

Sheron
@Fieke 070707
Hello Fieke,Weer een bruid in spe die op je site is geweest en je foto's heeft gezien!! Eerst en vooral, proficiat jullie zagen er super uit! Ook de suite, ze hebben ook smaak in het kiezen van schone uitfits! Wat ik ook heeeeel erg geslaagd vond: ju...
Andere Reacties: 1 10-7-2007 15:14:17

Lieselot
huwelijksakte - wanneer ontvangst?
Hallo!Wij huwen op 20 juli voor de wet, de dag erna vertrekken wij op huwelijksreis. In het hotel wensen ze een kopie van de huwelijksakte te ontvangen op moment van aankomst.Krijgen wij dit onmiddellijk na de trouw mee of hoe gebeurt dit?? Weet iema...
Andere Reacties: 3 10-7-2007 14:31:37

Angela
aantal dagen te gaan forum
hallo,ik zie dat velen kunnen aftellen adhv deze site... Ik heb dit bovenaan het forum nog niet gezien.Moet ik iets instellen of aanvragen om dit ook te kunnen bekomen? Of is dit maar pas vanaf de laatste 100 dagen ofzo...Lijkt me wel leuk om de dage...
Andere Reacties: 8 10-7-2007 14:05:51

Anne
Wie draagt er nog een hoed op trouwdag ?
Hallo bruidjes,Ik ben een beetje radeloos en pieker er veel over. Ik heb namelijk gekozen om een hoed met een sluier te dragen, die paste gewoon perfect bij mijn kleed ... maar nu ben ik al een paar dagen en weken sterk aan het twijfelen .. als ik o...
Andere Reacties: 2 10-7-2007 14:05:11

cindy
Ideën bedankjes ouders en getuigen
Hallo,Weet er iemand originele cadeaus om aan de ouders en de getuigen te geven? Ik wil een cadeau waar ze iets aan hebben, niet iets dat na een jaar of sneller in de schuif beland. Heeft er iemand een idee?Bedankt!Cindy
Andere Reacties: 6 10-7-2007 12:48:28

Katrijn
KINDERKLEDIJ MEISJES < 2 jaar
Hello,zou iemand mij kunnen helpen? Op www.debruidswinkel.nl heb ik een leuk pakje gezien voor de kindjes (bodyke met tule tuniek) maar ik vroeg me af of iemand leuke winkel wist voor kinderkledij...indien mogelijk regio Antwerpen, Oost-Vlaanderen......
Andere Reacties: 0 10-7-2007 12:21:42

Ina
bijna 3 maand getrouwd en nu zwanger, joehoe
Hallo iedereen,onze trouwdag was gewoon super,28 graden op 28/04/2007,supersfeer en amai wat een ambiance.Nu zijn we net te weten gekomen dat ik 1 maand zwanger ben van ons eerste kindje.Is het niet fantastisch?Dus nu kom ik hier afscheid nemen en ga...
Andere Reacties: 9 10-7-2007 11:41:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...