Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Petra
Alfabetische lijst gasten
Hallo iedereen,Hoe lossen jullie het op om de gastenlijst alfabetisch op te stellen? Eerst de naam van man en dan de vrouw en zo verder alles alfabetisch of echte elke naam apart alfabetisch?Groetejes Petra
Andere Reacties: 10 6-7-2007 11:35:54

Judith
bruidstaart of bruidsijstaart
Beste allemaal,wij twijfelen of we een bruidstaart moeten nemen of een bruidsIJStaart.Op het moment dat we op de feestlocatie aankomen zal deze taart, samen met een glaasje champagne klaarstaan en zullen we samen het glas heffen en de taart aansnijde...
Andere Reacties: 6 6-7-2007 11:16:00

jennifer
helpppp!!! zeer dringend
hallo, onze dj laat niks meer van zich horen en als wij bellen neemt hij gewoon niet op,er zit nog 1 ding op en dat is een andere dj vinden. het is voor 18augustus en ik ken niemand!!!helpen jullie mij? wij trouwen 18 augustus in maasmechelen!!!alvas...
Andere Reacties: 8 6-7-2007 9:09:13

Joke
champagne
wij zorgen zelf voor onze champagne op ons feest. heeft iemand een idee hoeveel we per persoon moeten voorzien (receptie - avondfeest)?
Andere Reacties: 10 5-7-2007 20:32:05

Veroniek
@ 7/7/7 bruidjes
Beste 7/7/7-bruidjesIk wens jullie allen een prachtige trouwdag toe. Er zijn weersveranderingen op komst en geniet er allen van!Proficiat!GroetjesVeroniek20 07 2007
Andere Reacties: 2 5-7-2007 19:59:38

Riet
Wat blijft bij jullie geheim voor bruidegom?
Hoi meisjes,Ik wil sowieso niet dat mijn toekomstige mijn bruidsjurk op voorhand ziet, maar ik twijfel wel voor mijn schoenen en mijn (proef)kapsel... Als jullie je schoenen wat willen inlopen, doe je dat dan als hij er niet is? En voor het kapsel, v...
Andere Reacties: 22 5-7-2007 19:12:05

kristel
gastenboek
Hallo,ik zoek nog een tekstje om van voor in het gastenboek te schrijven, wie kan mij helpen?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 2 5-7-2007 17:29:24

Lies
Wie trouwt/trouwde er ook in het Godshuis?
Hey!Zijn er nog mensen die in het Godshuis trouwen of getrouwd zijn? Wanneer? Ik zoek mensen om een beetje ideetjes mee uit te wisselen of om tips te geven.GroetjesLies
Andere Reacties: 0 5-7-2007 17:15:43

Petra
Bruidssuite
Hallo iedereen,Hoe doen jullie het vervoer van de bruidssuite? Nemen jullie ook de partners van de getuigen mee in de limo of ander vervoer?Groetjes Petra
Andere Reacties: 4 5-7-2007 15:30:09

Sandra
tafelnamen
Hallo bruidjes, wat vinden jullie van het idee om als tafelnamen dansen te nemen zoals:plopdans,macarena,las ketchup, vogeltjesdans ...? Kent er nog iemand zo dansen? Met deze dansen kunnen we in de loop van de avond nog werken, de specifieke tafel h...
Andere Reacties: 11 5-7-2007 15:16:48

Sofie
menukaarten
Hallo,wij zouden onze menukaarten zelf willen maken maar weten niet hoe hier aan te beginnen... heeft er iemand hier voorbeelden van? (sohanssens@yahoo.com)alvast heel erg bedankt,
Andere Reacties: 3 5-7-2007 15:04:17

kyra
catering fogos
Hey meisjes,Ik wilde graag eens weten of iemand ervaring heeft met catering fogos (antwerpen). Dit is Zuid-amerikaans/braziliaans eten.groetjesKyra
Andere Reacties: 1 5-7-2007 14:34:38

Lies
traiteur Jeroen Storm
HI allemaal,Ik heb zopas de site van traiteur Jeroen Storme gezien ,en ik had graag geweten of er al iemand ervaring met deze traiteur heeft. Dus alle referenties en tips voor andere goeie traiteurs (regio Oost-vlaanderen) zijn meer dan welkom!!!groe...
Andere Reacties: 1 5-7-2007 13:27:06

Jesse
Verzekering voor je trouwdag
Hey,Weet er iemand welke verzekeringsmaatschappij je trouwdag kan/wil verzekeren?Jesse16/08/2008
Andere Reacties: 1 5-7-2007 11:51:39

Griet
Dagindeling: wet 's morgens, kerk 's middags?
Hoi,Hier ben ik nog eens met een vraag.Wij hadden graag ons wettelijk huwelijk en kerkelijk huwelijk allebei op de zaterdagmiddag gehad.Nu kwam ik er juist achter dat er in onze gemeente de zaterdag enkel 's ochtends voor de wet kan worden getrouwd (...
Andere Reacties: 13 5-7-2007 10:43:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...