Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Tony
(kanon) schieten op vooravond huwelijk
hallo,in onze regio (kempen) is het een steeds minder voorkomende traditie om op de vooravond van het huwelijk nog te "schieten".wij zijn nog op zoek naar info (reden, welk materiaal, waar halen, vergunning?) om dit zelf te doen... (trouwd...
Andere Reacties: 3 2-7-2007 22:16:35

davine
suitekleed max. 400 euro omgeving Brugge
Hoi allemaal,Ik ben op zoek naar een suitekleed van max. 400 euro, in de omgeving van Brugge. Mijn broer huwt eind september maar ik beval 17 augustus dus kan maar na de bevalling gaan passen. Ik wil niet meer uitgeven omdat ik weet dat ik het nadien...
Andere Reacties: 5 2-7-2007 21:44:21

vanessa
discobar
hoi heeft iemand ervaring met discobarjan pyck uit brugge,hij werkt samen met dj's on the roadgroetjesvanessa
Andere Reacties: 0 2-7-2007 20:07:45

fabienne
07/07/2007
hallo bruidjes nog 5 dagen dan is het zover he,voor digene die deze zaterdag trouwen natuurlijk he,zolang afgeteld en nu is het bijna zover,wel spannend,moeten jullie nog veel doen,groetjes
Andere Reacties: 3 2-7-2007 19:46:50

johanna
Bedrukte lolly met naam huwelijkspaar
Hallo,Wij trouwen 24 augustus a.s. en zijn nog op zoek naar iets leuks om af te geven aan de kindjes na de huwelijksmis.Nu hadden we zo gedacht aan een grote lolly (doorsnede +/- 10cm) met daarin onze namen, huwelijksdatum ofzo...Weet iemand waar je ...
Andere Reacties: 5 2-7-2007 17:18:38

lien
@ Jasmijn: videograaf
Hallo Jasmijn,Je hebt op mijn berichtje gereageerd in verband met die videograaf, doen of niet doen. Ik woon in Brussel, maar ben van Kortrijk afkomstig, en het feest gaat ook daar in de omgeving door. Heeft jullie videograaf soms een website of een ...
Andere Reacties: 1 2-7-2007 16:57:09

ellen
voorbereiding
heb vandaag bij de pastoor geweest,ons kerkelijk huwelijk is al geregeld, juist nog in december papieren invullen, en nu kan ik onze zaal en dj ook toezeggen. Ben al blij dat we dit al hebben en de rest is voor na het verlof, want we trouwen maar vol...
Andere Reacties: 0 2-7-2007 16:26:41

marie
traiteurkeuze
hallo!Wij twijfelen tussen twee traiteurs: all-in-events of Leconte. Heeft iemand ervaring met één van de twee of zijn er andere voorstellen? We doen ons feest regio avelgem en willen graag een 'los', betaalbaar feest...merci!
Andere Reacties: 2 2-7-2007 16:15:46

Katrien
Alfabet in kruisjessteek???
Hoi,Het lijkt misschien een heel stomme vraag...maar heeft iemand het basisalfabet in kruisjessteek? Ik wil namelijk nog iets maken voor mijn aanstaande maar ik kan dat niet meer vinden...Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 2 2-7-2007 15:39:28

Kelly
kledij wettelijke en kerkelijke trouw
Hallo,Wij trouwen op vrijdag 30 mei 2008 voor de wet en op zaterdag 31 mei 2008 voor de kerk met aansluitend receptie en avondfeest. Nu zou ik het heel jammer vinden als de familie mijn kleed al zou gezien hebben op de wettelijke trouw. Wat zouden ju...
Andere Reacties: 6 2-7-2007 15:15:09

Veerle
Mijn vrijgezellendag was de max!!
Hey allemaal!Ik heb gisteren een supergeslaagde vrijgezellendag gehad en wil jullie een verslagje toch niet onthouden!Met een smoes hebben ze me gisterenmorgen héél vroeg (ik was gaan feesten in Antwerpen 's nachts en had maar 3 uur geslape...
Andere Reacties: 1 2-7-2007 14:55:04

Petra
Binnenlocatie gezocht regio Bonheiden/Mechelen
Hallo iedereen,Ik zoek eern binnenlocatie om foto's te laten maken voor mijn trouw eind september (indien het slecht weer zou zijn)Is er iemand uit deze regio die ook gaat trouwen dit jaar nog?Je laat maar iets weten!Groetjes Petra29/09/2007
Andere Reacties: 0 2-7-2007 14:06:02

Lies
07.07.07-bruidjes !!!
Hallo,hier een 07.07.07-bruidje. Hoe ervaren jullie de laatste week? Hebben jullie ook zoveel zenuwen als mij? Wat doen jullie om een beetje te ontspannen?Ik moet zelf nog 4 dagen werken en kan mij niet echt ontspannen.Groetjes
Andere Reacties: 7 2-7-2007 13:28:13

Mieke
@ Vàn: misboekje
Hoi,Zag je reactie paar berichtjes terug ivm misboekje. Kan je even zeggen hoe je instelt voor vierkant boekje? Geraak er niet uit. Mag ik ook voorbeeldje? Kan me mailen mieke_v20@hotmail.com.Alvast bedankt mocht je reageren.Mieke
Andere Reacties: 1 2-7-2007 13:20:58

Franciska
Is 150 personen op de receptie veel?????
Hallo,Vinden jullie 150 personen op de receptie veel? Wij hadden eerst maximum 120 mensen voorzien, maar mijn vader wilde nog graag wat mensen uitnodigen. Plaats is er genoeg, maar ik vraag me af of het voor ons niet te veel zal worden. Onze receptie...
Andere Reacties: 4 2-7-2007 10:47:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...