Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

olivier
Wie is er al naar de 't Boldershof geweest voor een trouwfeest?
Voor diegene die al naar 't bolderhof in oostkamp geweest zijn? Wat zijn jullie bevindingen ivm: het eten?? is het fijn, zeer lekker, mooi en origineel.Hoe is de bediening. Wat vind je van de zaal, interieur. enzovoort....
Andere Reacties: 3 26-6-2007 10:47:10

olivier
Zijn er die al naar trouwfeest in Hoeve Ten Doele geweest zijn ?
Voor diegene die al naar hoeve ten doele geweest zijn? Wat zijn jullie bevindingen ivm: het eten? is het fijn, zeer lekker, mooi en origineel.Hoe is de bediening. Wat vind je van de zaal.
Andere Reacties: 1 26-6-2007 10:30:14

Natacha
Trouwkapsel met bless
Heyla,heeft er iemand een mooi trouwkapsel of opgestoken kapsel met een bless? Je mag de foto's of link mailen naar natjeh@hotmail.comgroetjes Natacha07 07 07
Andere Reacties: 3 26-6-2007 9:52:34

eva
muziek huwelijksmis
Hallo iedereen, ik kom hier regelmatig ideetjes op doen en een tijdje geleden stond hier heel wat over liedjes die in de mis werden gebruikt. Nu vind ik dat niet echt meer terug. Vandaar dat ik maar een zoekertje plaats. Ik zit in de knoop met de muz...
Andere Reacties: 11 26-6-2007 8:25:42

Petra
half opgestoken kapsel
Hallo iedereen,Ik denk dat ik ongeveer weet hoe ik mijn haar ga doen op de trouw, maar toch zou ik eens willen vragen of er geen bruidjes zijn die hun haar half gaan opsteken? Hebben jullie soms fotos van het proefkapsel dat ik eens kan bekijken? Of ...
Andere Reacties: 4 25-6-2007 21:56:35

Sara
Trouwfoto's 2 juni
Hallo,Omdat je moeilijk alle emoties van je trouwdag kan vatten in een verslagje en omdat foto's zoveel meer zeggen dan woorden, kan je onder deze link een selectie van foto's van mij en mijn kersverse man bekijken. We kregen deze foto's reeds van vr...
Andere Reacties: 10 25-6-2007 21:37:17

Elke
Tafelschikking
Hey bruidjes,Wij trouwen op 12/07/2008. En zit nu al met enorm veel vragen. 1 van de dingen die mij het meeste bezig houdt, is de tafelschikking.Wie zet je bij wie? Ik heb verschillende vrienden die mekaar nog nooit gesproken of gezien hebben. Hebben...
Andere Reacties: 5 25-6-2007 19:56:36

Mieke
aiaiaiaiaiai bruidjes 07/07/07
Hello,Wij toruwen op 7/7/7 en ik begin nu toch wel lichtjes schrik te krijgen voor het weer. Ik heb totaal geen stress voor m'n huwelijk maar aan het weer begin ik nu toch serieus te twijfelen, hebben jullie ook dat gevoel???lieve groetjesMieke
Andere Reacties: 10 25-6-2007 19:10:26

wendy
trouwschoenen pumps
hallo,ik heb overlaats in de winkel pumps gekocht voor naar het trouwfeest van mijn zus te gaan! maar nu heb ik ontdekt dat mijn schoenen zo wat uitsloffen als mijn voeten wat zweten,ik heb ze ook wel gekocht als mijn voeten wat dikker waren door de ...
Andere Reacties: 5 25-6-2007 19:10:13

Annelies
29 december 2007
Heyla,Wij trouwen op een niet zo gebruikelijke datum, 29 december 2007. Zijn er nog onder jullie die deze datum gekozen hebben?Groetjes,Annelies
Andere Reacties: 9 25-6-2007 18:01:19

Miet
Evy -> ivm fotograag Peter Maris
hey Evy,Bedankt voor je reactie op mijn berichtje. Ikzelf ben ook afkomstig van limburg (Bocholt) maar woon nu samen in heverlee. Die fotograaf die je voorstelde ziet er super uit! Heb je nog meer info (contactgegevens) zodat ik hem een keertje kan c...
Andere Reacties: 1 25-6-2007 16:55:53

marjolijn
bruidsboeket
Hallo, Hoeveel kost jullie bruidsboeket? Zijn er mensen die plaatsen weten in west vlaanderen waar je een bruidboeket vind aan een relatief goedkope prijs?Merci
Andere Reacties: 4 25-6-2007 16:31:48

Anne
Amerikaanse truck gezocht voor foto's
Beste Bruidjes en bruiden,Ik ben namelijk op zoek naar iets waar niet dagelijks naar gezocht wordt. Mijn aanstaande is namelijk verzot van vrachtwagens, trucks, roadtrains zoals in australië. Nu voor de trouw zelf hebben we al vervoer, maar ik ...
Andere Reacties: 5 25-6-2007 14:42:27

Tine
GRRRRRR....schoonmonster!
Hey, Hier ben ik weer met een zagingske ivm schoonmoeder...Hoe doen ze het toch om het ons zo moeilijk te maken?De mijne gaat zogezegd de zaal versieren, zaterdag praatte mn schoonvader zn mond voorbij dat ze naar bloemen gingen kijken, zonder mij! J...
Andere Reacties: 5 25-6-2007 13:05:12

Amber
planning
hallo iedereen!Ik heb een vraagje, hoe lang op voorhand zijn jullie met de voorbereiding van je huwelijk bezig? Ik trouw in augustus 2009, maar heb nu reeds mijn jurk besteld (was anders niet meer te krijgen). Wij moeten wel zo vroeg beginnen plannen...
Andere Reacties: 10 25-6-2007 12:56:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...