Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

jennifer
maandstonden help!!!
hallo, een vervelende vraag hier.ik ga op huwelijksreis in augustus en moest het nu net lukken dat ik juist dan mijn maandstonden krijg, ik neem geen pil.Bestaat er iets of zo waarmee ik mijn maandstonden kan uitstellen of verlichten of zo?? heeeeeee...
Andere Reacties: 6 30-6-2007 8:12:12

fabienne
binnen locatie
hallo weet er iemand ergens een binnen locatie waar we eventueel fotos zouden kunnen trekken wij wonen in HAM tegen leopolsburg,balen,tessenderlo,beringen wij trouwen de 07/07/07 maar het zal waarschijnlijk regen,dank u
Andere Reacties: 1 29-6-2007 22:26:11

griet
intredelied
Hallo iedereen, wij zijn nog op zoek naar een intredelied om de kerk binnen te komen. Ik (de bruid) kom als laatste binnen in de kerk, we zoeken dus nog een liedje voor het moment dat ik naar voor loop.Heeft iemand een voorstel?
Andere Reacties: 5 29-6-2007 21:29:58

tamara
Kostuums van onze ventjes
Hoi iedereen,ik had nog niet echt bij d kostuumkeuze van mijn ventje stilgestaan, maar vandaag is het heel erg snel gegaan! We wilden gewoon eens gaan rondkijken, maar na 3 winkels waren we erg teleurgesteld! Zo weinig naar onze smaak, we werden bijn...
Andere Reacties: 6 29-6-2007 20:24:47

Ine
Morgen is onze grote dag!
Hallo allemaal,Morgen is het eindelijk zover! Na maanden van voorbereiden, gaan we er morgen voor!Hopelijk zal ik niet te nerveus zijn, het valt nu nog mee. Bedankt voor jullie tips in het verleden! Alle bruidjes, nog veel succes gewenst en geniet va...
Andere Reacties: 2 29-6-2007 19:54:53

marjolijn
foto's bij slecht weer
Hallo, Blijkbaar zitten hier nog veel mensen van west-vlaanderen. Waar gaan jullie je foto's trekken bij slecht weer? (vln rond roeselare)
Andere Reacties: 0 29-6-2007 18:29:31

daisy
schoenen? waar te vinden?
hallo,in de bruidswinkel kocht ik een paar schoenen bij mijn kleedje, maar ik vind ze nu beetje te hoog! ik ga ze dragen maar zie me hier geen hele dag op lopen! verder hadden ze in de winkel niet direct mijn smaak. weet er iemand waar ik kan gaan ki...
Andere Reacties: 5 29-6-2007 18:28:12

Tania
Eindelijk!!!Laatste examen is gedaan!!!!
Hallo iedereen,Ik wilde het hier gewoon even kwijt: vandaag heb ik mijn laatste examen gehad! Eindelijk, na zeven lange jaren kan ik zeggen dat dit het laatste was! Ik kan het eigenlijk nog niet zo goed vatten, maar dat komt nog wel langzaamaan denk ...
Andere Reacties: 3 29-6-2007 14:47:47

Fieke
"1000 zonnen en garnalen" - 7/07/2007
Hey meisjes,Vandaag heb ik voor de 2e keer iemand aan de lijn gehad van "1000 zonnen en garnalen". Ze hadden me eerder deze week als eens gebeld om te vragen of we het niet zagen zitten dat ze ons de dag van ons huwelijk zouden volgen om ee...
Andere Reacties: 3 29-6-2007 14:27:50

Kristof
Molenhof Brecht
Hey collega trouwers,Heeft er iemand ervaring met het Molenhof in Brecht?Aan iedereen proficiat!!!Groetjes Cindy
Andere Reacties: 4 29-6-2007 14:12:56

Petra
DJ
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met de DJ's van het Blue Moon team?Je mag alle reacties doorsturen op dit forum!Dank je,Groetjes Petra
Andere Reacties: 0 29-6-2007 12:31:33

Ellen
Alternatieve trouwceremonie
Hallo, kan iemand ons verder helpen met een idee of adres om een trouwceremonie te organiseren buiten de kerk? Wij zouden graag buiten trouwen en aangezien we nooit naar de kerk gaan vinden we het niet gepast om in de kerk te trouwen. Dus een ceremon...
Andere Reacties: 9 29-6-2007 12:23:14

Nathalie
Outfit Bruidegom (Linea Raffaelli)
HeyNog een vraagje vergeten... Ze zeggen dat je bij Linx als je daar je jurk koopt een passend outfit zoeken voor de bruidegom. Maar wat mag ik dan van de prijzen verwachten. Heb hier totaal geen idee van.Groetjes, Nathalie
Andere Reacties: 0 29-6-2007 12:13:01

Nathalie
schoenen, juwelen, trouwjurk en outfit bruidegom
HalloIk heb al heel wat gelezen, maar vraag me af tussen wat de prijzen schommelen. De jurken van Linea Raffaelli spreken mij enorm aan. Ik weet dat er simpele kleedjes bestaan maar wat kosten de trouwjurken ongeveer die zij steeds publiceren. Want d...
Andere Reacties: 5 29-6-2007 12:09:58

freddy
Witte Duiven
Dag Allemaal,Tijdens mijn huwelijksvideoreportage ontmoette ik een man die witte duiven teveel heeft.Eventueel geeft hij enkele gratis weg.De bewuste persoon woont in de buurt van Heist O/D Berg. Wie hiervoor belangstelling heeft kan best zijn/haar ...
Andere Reacties: 0 29-6-2007 10:50:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...