Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kim
Limousines
Hey,Heeft er iemand van jullie ervaring met het huren van limousines bij Extravaganza in Kessel-Lo?Groeten,Kim
Andere Reacties: 0 16-7-2007 9:01:17

Kim
feestmateriaal huren
Hey,Heeft er iemand ervaring met het huren van feestmateriaal in de omgeving van Mechelen? Wij hebben een zaal gehuurd en gaan alles zelf inrichten en zijn hiervoor op zoek naar dingen zoals ronde tafels, stoelen,...Groeten,Kim
Andere Reacties: 3 16-7-2007 8:59:25

Katleen
bekendmaken huwelijk?
Helaba,ik had eens een vraagje, iedereen zegt dat iemand zijn huwelijk weken op voorhand moet aanhangen aan het gemeentehuis.Nu was ik eens gaan kijken bij ons gemeentehuis want ik wou men naam daar wel eens zien staan, maar ik vindt daar niets over...
Andere Reacties: 2 15-7-2007 21:42:59

Veroniek
Vrijgezellen gehad
Hoi allenGisteren mijn vrijgezellen gehad!Man, het ongeluk van vrijdag de dertiende sloeg toe! De nacht van vrijdag op zaterdag werd ik wakker van pijn en zweet! Had 38°C, koorts dus! Medicijnen genomen en een volledige dag in bed gebleven...Om ...
Andere Reacties: 3 15-7-2007 19:19:18

katleen
openings
Andere Reacties: 0 15-7-2007 17:01:58

Wendy
Verloop gemeentehuis
HeyKan iemand eens het verloop van een huwelijk in het gemeentehuis vertellen?Wat wordt daar gezegd gedaanmoet je zelf iets voorbereidenwanneer komen de ringen ...Thanksxxx
Andere Reacties: 2 15-7-2007 15:23:12

davy
ervaring henzo
heb even rondgekeken voor een trouwalbum Heeft er iemand ervaring met henzo waar je je trouwalbum kunt laten maken aan een zéér voordeligge prijs
Andere Reacties: 0 15-7-2007 14:15:22

Veerle
Bruidjes van Juli
Aan alle bruidjes van julli,Diegene die willen mogen nog altijd de foto's van hun mooiste dag posten op, zustersite@hotmail.comZo kunnen de rest van ons jullie bewonderen. Het is altijd leuk om iedereen zo te zien stralen. Ga gerust nog eens kijken o...
Andere Reacties: 0 15-7-2007 13:07:04

sadia
Aan Gaetane
Ik verkoop ook een trouwkleed Linea Raffaeli uit de nieuwe collectie 2007, maat 40 in ivoorkleur. Dit trouwkleed kan je terugvinden op de startpagina van de website van Linea Raffaeli en (website Linea Raffaeli --> bridal collection --> eerste ...
Andere Reacties: 0 15-7-2007 9:32:39

melissa
vrijgezellenfeest
hallo bruidjesik ben net thuis van mijn vrijgezellenfeest. Het was echt de max. Gisterenmiddag stond een vriendin van mij hier aan de deur met een bijenpak in de handen. ik moest die dus aantrekken. toen ik deze eenmaal aan had gingen we richtin ggen...
Andere Reacties: 1 15-7-2007 9:29:54

Sarina
Waardebon bruidswinkel Atame ter waarde van 400 euro voor 300 euro
Hallo bruiden,Toch alvast 100 euro uitgespaard als je je jurk bij Atame Leuven koopt en mijn waardebon overneemt. Hij is nl 400 euro waard en ik doe hem van de hand voor 300 euro! De bon is onbeperkt in tijd geldig.Meer info: S.Wijnen@sanoma-magazine...
Andere Reacties: 0 15-7-2007 4:33:31

vanessa
ballonnen
hallo,wij zijn van plan om een rozenboog volledig met ballonnen te bedekken om juist voor een deuringang te zetten. Nu zijn wij op zoek naar ballonnen in roze en wit. Weet iemand waar je die goedoop zou kunnen bestellen. Alvast bedankt
Andere Reacties: 3 14-7-2007 22:16:39

Brenda
aan petra die ook op 29september trouwt
HalloIK denk dat jij al wa verder staat dan ik .Kheb maandag men uitnodigingen gaan bestellen .binnen 2weken hebben we ze.Heb wel al de enveloppen gehad kan dus al schrijven.Mis bioekje moet ik nog de teksten kiezen en men schoonzus gaat de kaft make...
Andere Reacties: 1 14-7-2007 20:42:20

vanessa
bloemstukken
hoiheeft er iemand foto's van bloemstukken voor op de ere-tafelthanksvanessa21.09.2007
Andere Reacties: 0 14-7-2007 18:23:55

stefanie
visagiste omgeving koksijde
Beste bruidjes,Ben dringend op zoek naar een visagiste in de omgeving van koksijde, veurne.Kent er iemand een goede visagiste en betaalbaar ook?En bestaat dat een kapster die ook make-up doet of nie?Ik had daar al van gehoord maar tot nu toe heb ik n...
Andere Reacties: 1 14-7-2007 16:15:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...