Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Veerle
doorschijnende etiketten
Hey iedereen,weet iemand waar je doorschijnende zelfklevende etiketten kan kopen? Het mag ook in quasi-doorschijnend (een beetje zoals kalkeerpapier), als het maar kleeft! ;-)Liefst regio Aalst-Brussel maar verder mag ook...Groetjes en bedankt,Veerle...
Andere Reacties: 2 24-7-2007 20:25:43

Petra
Foto's maquillage en bruidskapsel???
Hallo,Ik zou graag eens jullie make-up en kapsels bekijken, zo heb ik een idee wat ik ga laten doen op mijn trouwdag.Indien jullie foto's hebben mag je mij die altijd mailen!!!pettie_1@hotmail.comMercikes!Petra
Andere Reacties: 2 24-7-2007 20:07:13

heidi
help, ongeruste bruid!
hallo,wij trouwen volgend jaar 7 juni. en nu sprak de ma van mijn vriend, dat als de ouders besloten om het feest te betalen, zij dan ook moeten kiezen waar het feest gehouden wordt, wat we gaan eten en alles. maar de zaal hebben we al vastgelegd, en...
Andere Reacties: 11 24-7-2007 19:30:01

Lien
DJ Gert Witters
Hallo bruiden, iemand ervaring met de DJ Gert Witters? Wij hadden een andere maar nu hij 5 dagen voor de trouw afgebeld heeft heeft hij deze als vervanger gestuurd. Wie kent hem? Wij zoeken dringend info???
Andere Reacties: 1 24-7-2007 17:33:59

evelien
danslessen regio waasland???
Hoi,is er iemand die een dansschool weet waar je privédanslessen kan volgen? Mijn vriend en ik willen een heel specifiek liedje als openingsdans waar je jammer genoeg niet op kan slowen... en omdat we allebei niet echt megadansers zijn, willen w...
Andere Reacties: 2 24-7-2007 17:22:59

Ann
Welk liedje voor te vermenigvuldigen ?
Hallo medebruidjes,Voor ons begint het allemaal op te korten en nu zijn we eigenlijk nog op zoek naar een vermenigvuldigingsdans? We willen een rustige slow? Wie heeft een leuk ideetje?Alvast bedankt888
Andere Reacties: 1 24-7-2007 16:28:29

ilse
@ Karen en Veerle die ook trouwen op 18 augustus
Hoi medebruidjes!Nu begint het serieus te korten hé, ik heb zo den indruk dat die laatste 100 dagen voorbijgevlogen zijn... Nog 25 daagjes, we zijn aan't aftellen zenne en langs den andere kant zal het een beetje raar doen want we zijn al zolan...
Andere Reacties: 5 24-7-2007 16:14:54

Kelly
Dirty Dancing - You tube
Hey medebruidjes,Waarschijnlijk een stomme vraag, maar ik ben een leek op dat vlak.Ik zag bij de antwoorden op de vraag van Ibe ( op 24/07 ) dat je op you tube enkele openingsdansen op 'Time of my life' kan zien.Hoe zoeken jullie dat?Ik zou daar ook ...
Andere Reacties: 4 24-7-2007 14:45:00

Petra
Foto's kapsel en make-up Il Viso?
Hallokes,Hier ben ik nog eens...Heeft er iemand toevallig foto's van hun kapsel en maquillage voor en nadien de proef? U mag deze altijd doorsturen op pettie_1@hotmail.comMercikesGroetjes Petra
Andere Reacties: 0 24-7-2007 13:23:58

Petra
Iemand die ervaring heeft met Il Viso???
Hallokes,Heeft iemand ervaring met Il Viso voor visagie en haarstyling?Hoe gaan zij te werk?Groetjes Petra
Andere Reacties: 0 24-7-2007 13:19:22

Stephanie
vraagje
heb nog een klein vraagje voor jullie.we trouwen volgende week vrijdag.wordt dit aangekondigd in de streekkrant, ofzowant zou dit graag houden dan om in mijn album te stoppen.groetjesStephanie
Andere Reacties: 2 24-7-2007 13:04:31

Stephanie
bijna zover
hallo,jaja, ik begin echt af te tellen. Volgende week vrijdag zal ik getrouwd door het leven gaan.Vandaag moeten we de menukaarten enzo gaan afgeven in de zaal en dan is het wachten héIk begin stilletjes aan wel zenuwen te krijgen, kijk er echt ...
Andere Reacties: 1 24-7-2007 12:54:26

Katrien
kaartje van feestzaal
hey, Ik vroeg mij af of je de kaartjes met routebeschrijving van feestzalen gratis krijgt van jouw feestzaal. Wij hebben dit nagevraagd en we moesten per kaartje 0.40 cent betalen wat ik eigenlijk wel schandalig vind...
Andere Reacties: 13 24-7-2007 12:49:52

Arne
paraplu's?
Hallo,In bange afwachting van regen en storm voor dit weekend beseften we plots dat we vergeten waren paraplu's te bestellen. Daarenboven is de belangrijkste parapluverhuurder (www.parapluverhuur.be) met verlof. Zit iemand van jullie in het zelfde sc...
Andere Reacties: 4 24-7-2007 10:56:24

Franciska
Zenuwachtig voor zaterdag
Hallo,Wij trouwen zaterdag en ik moet zeggen dat ik toch al wat zenuwen heb. Vandaag werk ik mijn laatste dag, maar ik voel me echt nerveus. Er zijn ook nog een paar kleine praktische dingen die we moeten regelen. En vannacht lag ik al wakker ivm het...
Andere Reacties: 4 24-7-2007 10:46:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...