Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Petra
Dringend: Playlist DJ gevraagd
Hallokes iedereen,Ik kom er niet uit voor mijn playlist van DJ verder te maken. Knn jullie mss voorbeelden doorsturen dat ik mss nog andere liedjes vind.Mercikes!pettie_1@hotmail.comGroetjes Petrawww.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 3 4-8-2007 8:36:13

lien
decoratie feestzaal
Bruidjes,Wij hebben voor een zaal gekozen zonder traiteur, en staan dus zelf in voor al onze decoratie. Onze zaal ziet er op zich prachtig uit en heeft dan ook weinig decoratie nodig volgens mij, maar toch zou ik eens willen weten wat jullie allemaal...
Andere Reacties: 2 3-8-2007 23:57:52

lien
Voorbeelden enveloppendozen !
Hallo bruidjes,Ai ai, nu ik niet meer zo vaak op internet kan, mis ik heel veel berichtjes hier! Nu las ik net dat er heel wat creatievelingen onder jullie zitten en zelf hun enveloppendoos maken. Dit was ik ook van plan, maar ideetjes ontbreken mij ...
Andere Reacties: 3 3-8-2007 23:55:20

sadia
Tulle + satijnen ivoorkleurig lint
Hoi,Wij hebben nog 1 m tulle over (3 m breed) en ongeveer 20m x 1cm ivoorkleurig satijnen lint. Aangezien we reeds getrouwd zijn en er niets meer mee kunnen doen, verkopen we deze: de tulle voor 2 euro en het lint voor 5 euro. Als je interesse zou he...
Andere Reacties: 0 3-8-2007 21:43:17

Lobke
@francois
Dag Francois,Je hebt een opmerking gemaakt over iets wat ik hier had neergeschreven ivm mijn DJ. Ik begrijp jouw opmerking niet goed, is het mogelijk kom mij eens te contacteren op lobket@hotmail.com?Vriendelijk bedankt,Lobke.
Andere Reacties: 0 3-8-2007 16:16:28

Sheron
Den Eyck in Kasterlee
Hoe zijn de prijzen daar? En de service...Alle info en foto's zijn welkom!!sheronneke@hotmail.comGreetz,Sheronneke
Andere Reacties: 3 3-8-2007 15:32:05

Nathalie
@Helga die trouwt op 11/08
Hey Helga,Heet je vriend Matthias? Zoja: proficiat dan alvast via deze weg ;-)Veel Succes!Groetjes,Nathalie
Andere Reacties: 2 3-8-2007 15:23:28

Sheron
Daemshof Noorderwijk
Beste bruidjes,Zijn er die deze zaal gekozen hebben? En hoeveel hebben jullie betaald per persoon en wat hebben jullie ervoor gekregen??Alle info is welkom! Ook elektronisch:sheronneke@hotmail.comGroetjes,Sheronneke02-02-2008
Andere Reacties: 4 3-8-2007 15:11:19

marjolijn
gegraveerde pen
Weet iemand waar men een graveerde pen kan kopen in de regio Roeselare Torhout.Zo'n balpen met inscript van van onze namen om als cadeau te geven. We hebben maar een week meer dus via internet bestellen zal niet meer gaan. Waar zouden we dat kunnen v...
Andere Reacties: 5 3-8-2007 13:39:20

barbara
salons vaernewijck
hallo iedereen,heeft er iemand soms ervaring met salons vaernewijck in kuurne? net een website van gezien en het ziet er wel mooi uit daar.. iemand al naartoe geweest?vele groetjesxxx
Andere Reacties: 2 3-8-2007 13:31:54

Veerle
Onderwijs
Dag bruidjes!Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid: zijn er hier nog meisjes die in het onderwijs staan en die deze maand trouwen? Ik geef Latijn in eerste en tweede graad middelbaar. Enerzijds wel handig, zo'n lange vakantie kwestie van de voorber...
Andere Reacties: 10 3-8-2007 13:08:37

Wendy
Bruidjes voor juli 2008
Hallo, mijn vriend en ik gaan trouwen op 05/07/2008. Het is vandaag nog 337 dagen. Hoe gaat het met jullie planning? Bij ons gaat het redelijk goed, of ik denk het toch!!!De feestzaal, de dj, de ceremoniemeester, fotograaf en het vervoer is al allema...
Andere Reacties: 14 3-8-2007 12:47:45

Petra
@Veerle ivm bruidssuiker
Hallo Veerle,Ja, ben in Ava geweest in Kampenhout tg Mecheleen en daar hbb ze ze niet meer en voeren ze ook niet meer in. Dan moet ik mss eens ergens anders gaan kijken, de dichtsbijzijnde ofwel leonidas idd, mss ook een optie!Mercikes alvast!Groetje...
Andere Reacties: 2 3-8-2007 11:35:16

Petra
@olivia ivm met hemelbed
Hallo olivia,Hier Petra nog eens. Ik heb geprobeerd een mail te sturen naar jou op het mailadres dat je doorgegeven hebt, maar de mail komt niet aan, wss ergens verkeerd een letter ofzo!Je mag altijd de foto's doorsturen naar pettie_1@hotmail.com! Of...
Andere Reacties: 0 3-8-2007 11:30:31

marjan
aan alle 04/08/07 bruidjes
hey bruidjes in spe...nog maar 1 dag te gaan... spanning begint te stijgen... meer en meer vlinders in de buik...alvast 1 zaak waar we allemaal op hoopten... HET WORDT SCHITTEREND WEER !!!!!!!!veel plezier en genieten maar!marjan04/08/07
Andere Reacties: 6 3-8-2007 10:01:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...