Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Irma
welke long lasting lipstick gebruikte jullie ?
Ja stomme vraag misschien. Maar wil op de trouw graag een lipstick op waarbij mijn vent niet meteen onder de lipstick zit. Ook een die niet elk uur bij gewerkt moet worden. Maar wel eentje die lekker voelt en niet droog is. Welke hadden jullie ??
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 28-11-2013 16:12:36

wendy
bruidskurken
Hallo, Ik ben op zoek naar een bruidsjurk,ikzelf woon in kapellen,dichtbij de nederlandsegrens.Er is mij verteld dat het daar koedkoper is.Heeft iemand er ervaring mee.of misschien ideetjes in belgië of nederland waar de bruidsjurken rede...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 28-11-2013 16:02:41

tima
make up regio oostende -bredene
hoi , even polsen iemand die jullie kunnen aanraden die in die regio aan huis make up doet of een schoonheidssalon in de regio waar je ervaring hebt met een mooie make up ?
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 28-11-2013 12:20:56

Frederic
danslessen regio Ieper
Hallo, We zijn op zoek naar een dansschool die ons snel wat pasjes kan aanleren voor ons huwelijk op 14/03.  Iemand enig idee? Ofwel privé.
Voorbereiding Reacties: 1 28-11-2013 11:31:50

Silke
Ringen
Hoi! Heeft er iemand enig idee hoeveel op voorhand je je ringen moet gaan bestellen? We waren in september al eens gaan kijken bij een juwelier waarna we hadden afgesproken om begin december terug te keren om een keuze te maken. Nu ben ik dinsdag...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 28-11-2013 11:13:46

Liesbeth
Trouwjurk te koop
Dag Dames, Mijn mooiste dag is ondertussen al 34 dagen geleden (de tijd vliegt!!) Door plaatsgebrek en het feit dat mijn mooie jurk nog is mag schitteren, verkoop ik deze tweedehands. Momenteel wordt ze gereinigd in de droogkuis en zal er dus als...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 28-11-2013 9:32:26

Bianca
ceremonie huis van de mens
hallo mede-bruidjes, Gisteren onze eerste afspraak bij huis van de mens gehad. Heel positief gevoel bij. Vooral de persoonlijke touch en eigen inbreng spraken ons erg aan. Aangezien het echt helemaal vrij is en ook nog geen ceremonie hebben meegem...
Ceremonie Reacties: 6 27-11-2013 22:53:40

Severien
Hoelang duurt hair & make-up?
Hoi allen, wij trouwen normaal gezien om 10u30 voor de wet en moeten dus thuis om 10u15 vertrekken. Nu vroeg ik mij af:  - vanaf wanneer komt mijn hubbie-to-be best naar ons thuis? - vanaf wanneer doe ik best het kleed aan? - vanaf wanneer laat ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 27-11-2013 21:23:02

Bram
Openlucht locatie Antwerpen (incl. Linkeroever)
Dag iedereen, Wij zouden op onze trouwdag, 6 september 2014, een niet-kerkelijke ceremonie willen houden. Hiervoor zijn we nog op zoek naar een leuke openlucht locatie (Antwerpen of Linkeroever). Iemand van jullie tips? Thanks! Bram & Mark
Locaties - Viering Reacties: 8 27-11-2013 19:59:26

Marijke
Waar betaalbare witgouden 14K diamanten ring vinden?
Zoals de titel al zegt, waar vind ik een betaalbare witgouden ring met diamanten? Ik wil graag een dikke ring, 7 mm, met diamanten (of zirkonia stenen).. Maar overal zit ik minstens aan 2000 euro en dat is toch een beetje te veel van het goede. Ik zo...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 27-11-2013 17:48:55

Annemie
Feldy
Hoi, Ik heb mijn trouwkleed gekocht van White One (Pronovias) en in de winkel vond ik niet echt mijn zin van voiles. Aangezien dat kleed met heel veel kant is, is een voile met kant aan de zijkant wel mooier. Op de foto van de catalogus heeft de bru...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-11-2013 16:20:58

Liesbet
Visagie en kapsel
Dag allemaal! Aangezien ik geen recente posts vond hieromtrent: Kan er iemand iemand aanraden voor make-up en haar te verzorgen op de huwelijksdag, uit regio Waasland (Kruibeke-Temse-Sint-Niklaas). Ik heb hier wel al het één en ander gev...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 27-11-2013 13:17:39

Ine
Schoenen bruidegom?
Dag dames & heren , Mijn vriend heeft een pak op maat laten maken (volledig zwart pak met wit hemd en rode das). In december zou het klaar zijn dus moet hij ook zijn schoenen hebben.Ik dacht oke zwarte gekleden schoenen .. MAAR pff zo saai en lel...
Kledij - Bruidegom Reacties: 16 27-11-2013 10:45:50

Sarah
eens iets helemaal anders!!
Dag mijn mede-collegabruidjes, Zoals de titel het zegt, wil ik eens compleet iets anders vragen.. Vanaf januari begin ik al juwelenconsulente te werken.. kwestie van een extra spaarcentje meer te verdienen voor onze trouw. Nu als beginnende consulen...
Ideeën Reacties: 7 27-11-2013 8:58:08

Jolien
Bruidsmake-up + kapsel
Ik ben eens aan het kijken voor iemand die make up en kapsels doet bij mij en mijn suite. En ik twijfel nog tussen 4 personen, namelijk: -Dorothy Vandemaela -Ilka Vermeiren -Beautylicious - Chabelle Iemand die al ervaring heeft met 1 van deze? Of m...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 26-11-2013 22:50:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...