Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
Kerkelijk huwelijk zonder ceremoniemeester?
Dag medebruidjes en bruidegommen! Het is een hele poos geleden dat ik dit forum bezocht heb, maar met minder dan 6 maand te gaan ben ik terug volop in actie geschoten. Aangezien mijn partner niet 100% gelovig is, wouden wij eerst enkel een ceremoni...
Ceremonie Reacties: 6 3-12-2013 11:19:25

Karen
Huwelijksreis check!
Dag bruidjes, Wij hebben vorig weekend ons huwelijksreisje geboekt. Het is Thailand geworden Khao Lak. Iemand hier al geweest en tips of dingen die we daar zeker moeten gezien hebben? 2014 wordt echt een fantastisch jaar kijk er al naar uit :-). Di...
Huwelijksreis Reacties: 5 3-12-2013 6:18:33

Eline
Kleding Bruidsjongen
Dag mede-bruidjes,Binnen enkele weken ga ik op zoek naar kledij voor mijn bruidsjongen van vier jaar. Iemand tips voor winkels regio Limburg of Antwerpen?groetjes!  
Kledij - Suite Reacties: 1 2-12-2013 23:28:58

Sanne
Uitnodigen kinderen?
Ik heb een vraag waar het antwoord niet makkelijk op zal zijn...Ik zou het liefst geen kinderen (-18j) op mijn huwelijksfeest (lees: receptie en avondfeest) uitnodigen. Er zijn 22 kinderen in totaal en heb hier echt geen zin in! Ik vr...
Voorbereiding Reacties: 11 2-12-2013 22:43:54

Chantal
Ongedragen trouwschoenen Menbur te koop
Ik verkoop prachtige schoenen van Menbur omdat ik ze zelf voor mijn trouw uiteindelijk niet gebruikt heb. Ze zijn 2 à 3 keer binnen in huis even gedragen om wat in te lopen en zijn dus in perfecte staat. Het is een heel degelijk en gemakkelijk m...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 2-12-2013 21:02:34

Mieke
zoektocht trouwjurk, moet je al direct kopen?
Hey, ga zaterdag op pad met mijn zussen om bruidsjurken te passen.  Ben nogal een moeilijke op dat vlak en vroeg me af of dat niet raar is dat je enkele langs gaat om te passen en dan verder kijkt want wie weet vind je elders de jurk van je drom...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 2-12-2013 21:01:25

Marco
betaalbare fotograaf regio Leuven (bijberoep of amateur?)
Hallo ik ben op zoek naar een budgetvriendelijke fotograaf voor een trouw in regio Leuven in juli 2014. Ons budget is beperkt en daarom zoeken we eerder een fotograaf in bijberoep of een fotografiestudente met ervaring in huwelijksfotografie. Hee...
Fotografie Reacties: 16 2-12-2013 20:46:38

Alessia
Gezocht...
Hallo, ondertussen is het bijna 1,3 jaar geleden dat ik in het huwelijksbootje ben gestapt. Volgend jaar trouwt mijn zus (21 juni). Zij is op zoek naar kleine potjes om te vullen met honing, liefst met een draaidop en niet te groot natuurlijk. We he...
Voorbereiding Reacties: 9 2-12-2013 19:45:19

ma
hoeveel flessen rode en witte wijn??
zoals de titel het al doet vermoeden, Hoeveel flessen zouden we vandoen hebben? we zijn met +-110 personen. de meeste drinken witte wijn volgens mij, maar hoeveel voorzie je voor bij het eten? we doen een bbq? wat denken jullie???
Voorbereiding Reacties: 1 2-12-2013 18:46:18

inneke
Ik heb jullie advies alweer nodig
Hoi hoi, Alweer een vraagje. Even situeren: ik trouw voor een tweede keer, mijn vriend voor de eerste keer. Voor mij voelt het deze keer zoveel beter. Maar .... Ik heb een zware scheiding achter de rug, ik ben echt emotioneel een wrak geweest. Gelu...
Ideeën Reacties: 19 2-12-2013 18:43:12

sandrine
weer een streepje meer op mijn lijstje :)
Hoi daar allemaal, Weer een streepje meer op mijn lijstje. Joepie!! Daarnet mijn afspraak vastgelegd voor mijn proefkapsel. deze gaat door op donderdag 13/02/14. heel de voormiddag wil ze tijd maken voor mij,is toch leuk om te horen,nie?? en dan op ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 2-12-2013 17:26:09

Jessie
1ste probleem is opgetreden.
Hallo bruidjes,Na al even op deze forum te zitten. Heb ik mijn 1ste probleem en post ik mijn 1ste berichtje.Ik had een collega die voor en na dj is en altijd bij een team werkte en ik had hem toegezegd. Maar nu blijkbaar zit hij niet meer ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 2-12-2013 17:12:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...