Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mar
Visagiste/kapster/nagels regio Roeselare-Izegem-Kortrijk
Zowel aan huis als op verplaatsing. Wie kan mij helpen? Bedankt!!
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 26-11-2013 22:46:30

Mar
Fotolocaties regio Roeselare-Izegem-Kortrijk
wie kan mij helpen? :-)
Locaties - Fotografie Reacties: 1 26-11-2013 22:20:44

inneke
Wat moet ik verstaan onder eerste pas?
Hallo, Ik heb mijn trouwkleed besteld, nu zou ik in februari eerste pas hebben, wat moet ik daaronder verstaan, is dat dan met lingerie en schoenen, worden er dan al retouches gedaan, moet ik dan op gewicht zijn ? Veel vraagjes, hopelijk ook veel a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 26-11-2013 22:01:52

Lentl
Nagels
Vandaag men nagels laten doen en met ons huwelijk in gedachten, begin ik hiermee ook eens te experimenteren.  Op men ringvinger heb ik onze namen laten printen en op de andere ringvinger, heb ik onze huwelijksdata laten printen.  ...
Voorbereiding Reacties: 4 26-11-2013 21:45:31

Mieke
Bruidskleed Cachet Antwerpen
Hey, Ik ben van West-Vlaanderen en heb opgevangen dat Cachet in Antwerpen wel eens de moeite zou kunnen zijn om een trouwkleed te kopen.  Ik heb een beperkt budget maar wil toch wel een heel mooi kleed.  Iemand ervaring met deze winkel daa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 26-11-2013 21:23:35

Caroline
We zijn onder de 200 gegaan.
We staan op de moment op de 199 dagen en ik heb nog zoveel te doen. Weet ook niet waar eerst beginnen. We hebben de belangrijkste dingen al wel gedaan. Maar het is hier zo druk. We zijn dees weekend verhuist en alles staat hier nog onder de doz...
Voorbereiding Reacties: 11 26-11-2013 20:52:09

kathleen
Naaister boutique couture
Ik ben dit weekend bij boutique couture geweest. Ik heb een mooi kleed gevonden maar ben nog niet zeker. De verkoopster was heel vriendelijk maar vertelde ond wel dat ze niet meer een naaister in dienst hebben. Je krijgt 10% korting om zo de retouch...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 26-11-2013 20:48:10

tineke
Originele manier om huwelijksbedankjes te presenteren
Wij maken zelf onze bedankjes voor de gasten. We hebben plexi ballen gekocht en die worden opgevuld met bruidssuiker zoals dit vb http://bijzonderebedankjes.nl/transparant-bal-met-dragees  Nu zijn we nog op zoek naar een originele manier o...
Ideeën Reacties: 10 26-11-2013 20:42:33

Tiny
Vader/Dochter dans ..
Zouden we durven , mn man en ik zijn helemaal verkocht aan het nieuwe bekende liedje : Marco Borsato & Jada Borsato - Samen voor altijd http://www.gva.be/nieuws/media-en-cultuur/aid1494259/marco-borsato-en-dochter-jada-ontroeren-met-duet-video....
Voorbereiding Reacties: 3 26-11-2013 20:39:11

Yvonne
BBQ op avondfeest
Hallo medebruidjes, aangezien wij onze trouw verspreiden over 2 dagen en het diner de eerste dag voor de familie geven, zoeken we een oplossing ivm snacks voor de gasten van het avondfeest (2e dag).Nu willen we onze avondgasten de 2e dag simpel voorz...
Voorbereiding Reacties: 7 26-11-2013 14:06:18

sandrine
Dagindeling
Hoi mede bruidjes en gomeetjes, zoals de titel het zegt,de dagindeling. Hoe beginnen jullie daaraan?? zoals opstaan om welk uur?? om hoe laat naar de kapper of komt de kapper thuis?? om hoe laat ontvang je 1 en ander familielid of getuige voor samen...
Voorbereiding Reacties: 8 26-11-2013 13:33:47

Marjan
bedankjes voor gasten in thema
Hey,  Ik vroeg me eens af of jullie me wat inspiratie konden geven rondom een budgetvriendelijk bedankje voor de gasten in thema van Alice in Wonderland.  Ik was al aan het denken aan een winkelkarmunt met een theepot op en onze namen, of...
Ideeën Reacties: 5 26-11-2013 13:29:37

Inge
Gezocht: kapster /visagiste die aan huis komt regio sint-Truiden
Beste mensen, ik ben nog op zoek naar een kapster /visagiste die aan huis komt. Regio sint-Truiden. Graag iemand die meevalt qua prijs en rekening houdt met de wensen van de klant. Groetjes!
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 26-11-2013 11:55:40

Inge
Gezocht: kapster / visagiste die aan huis komt regio sint-Truiden
Beste mensen, ik ben nog op zoek naar een kapster / visagiste die aan huis komt. Liefst regio Sint-Truiden. Iemand die een beetje meevalt qua prijs en rekening houdt met de wensen van de klant. Groetjes!
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 26-11-2013 11:32:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...