Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvie
Decoratie/ inkleding/ styling trouw - te koop; vaasjes en kandelaars vr superklein prijsje
Dag soon-to-be-wedded jongens en meisjes (ben er zelf al een eind in de 30, maar zo noem ik mezelf nog graag) ;-) Ik heb, voor ons huwelijk deze zomer, heel wat kandelaars en vaasjes gekocht in Ikea.  Wie nog items zoekt voor op zijn feest, ka...
Ideeën Reacties: 5 2-12-2013 16:37:47

Lin
Huwelijksreis: Bali of Mauritius?
Hoi, We geraken er niet uit welke bestemming te kiezen....we doen graag rondreizen, maar we houden ook wel van luilekkeren en eens genieten, verwent worden. De ene moment is het Mauritius..., ook omdat we denken als we dit nu niet doen gaan we ...
Huwelijksreis Reacties: 5 2-12-2013 16:06:40

wendy
TE KOOP: rode loper! (af te halen in Willebroek of Ekeren)
Hallo iedereen, onze grote dag is jammer genoeg al 86 dagen voorbij...  En daarom tijd om wat spullen te verkopen.  Ik heb een rode loper  van 13m lang en 1m breed in perfecte staat.  Iemand interesse?  Wel af te hale...
Voorbereiding Reacties: 8 2-12-2013 14:24:12

Evelyn
even mijn (klein) hartje luchten
dag bruidjes en gommetjes. met nog 180 dagen op de teller lijkt het alsof mijn familie meer op een soap begint te lijken . eerder had ik het al gehad over mijn zus, die niet wordt uitgenodigd omwille van haar drankprobleem en de andere zaken rondom ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-12-2013 13:54:39

Sandra
The reserve of paradisus Punta Cana
Heeft er iemand ervaring met het hotel : the reserve of paradisus Punta Cana? Groetjes
Huwelijksreis Reacties: 1 2-12-2013 12:32:43

Cynthia
te koop
7 wegwerpfototoestelletjes te koop voor zeer gunstige prijs! interesse? Mail naar b.cynthia@telenet.be groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 2-12-2013 12:08:04

Tiny
Eigen Bruidszaak ..
Kriebel kriebel , door al dat trouw gedoe en passie voor mode en als verkoopster.. Wilt zo graag haar verder verdiepen in de trouwwereld van de Jurken een eigen Bruidszaak .. Heb mij al ziek en zot gezocht, maar vind nergens hoe ik eraan moeten begin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-12-2013 11:07:30

Sabrina
feestlocatie omgeving Sint-Amands
Wij zijn op zoek naar een leuke feestlocatie op 20 september 2014 in de omgeving van Sint-Amands. We zouden graag casual houden en hadden daarom het idee om een trouwfuif te organiseren voor 100 à 150 personen i.p.v. een avondfeest. blijkbaar is...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-12-2013 10:40:15

Peter
mooie trouwfilm
Beste collega-trouwers, Wij zijn op zoek naar een huwelijksfilm die anders is dan wat gewoonlijk gemaakt wordt.  Je trouwt maar 1 keer, dus onze film moet er ook echt wel uniek uit zien. We kijken al een tijdje rond en volgen dit forum al een ...
Video Reacties: 20 2-12-2013 10:12:06

Nele
Droomjurk: Check!
Hallo bruidjes in spe, Ik heb me zonet lid gemaakt van dit geweldige forum. En met dit eerste berichtje wil ik al meteen mijn vreugde delen want ik heb mijn jurk gevonden, enfin 't is te zeggen wordt ontworpen en gemaakt. Ik ben al een hele tijd op...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-12-2013 23:40:48

Severien
Thema 'evenwicht' 'complementariteit' Yin Yang in huwelijk
Dag allen, wij moeten van onze pastoor een thema zoeken die ons typeert. Dat kan echt vanalles zijn. Het probleem bij ons is echter dat wij op zich redelijk verschillend zijn: verschillend karakter en verschillende interesses. We delen exact dezelfd...
Ceremonie Reacties: 1 1-12-2013 22:20:21

wendy
witte oldtimer bus
dag bruidjes,Daar straks op de pc een  super mooie witte schoolbus gevonden.maar helaas pindakaas :-) ze is al bezet.al heel de dag aan het kijken voor een andere,niets te vinden natuurlijk.alles in de soep want er was een extra service bi...
Ceremonie Reacties: 1 1-12-2013 21:23:09

sven
Archetipo kostuum
Dames en heren is er iemand geïnteresseerd in een nieuw tweedehands kostuum van archetipo maat 58 een prachtig italiaans kostuum ( nieuwprijs was 1990€ ) doe me een redelijk bod en het is voor jullie het is nooit gedragen wegens niet doorgaan v...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 1-12-2013 19:01:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...