Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Daisy
Locaties en catering Antwerpen
Hallo allemaal, Wij zijn volop op zoek naar een geschikte locatie voor ons huwelijksfeest in en rond Antwerpen. Wij zijn al gaan kijken naar felixpakhuis (wel wat duurder),het 's Graevenhof in Schilde en het Kasteel van Brasschaat. Wij zoeken een u...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 25-11-2013 13:01:27

Daisy
Locaties en catering Antwerpen
Hallo allemaal, Wij zijn volop op zoek naar een geschikte locatie voor ons huwelijksfeest in en rond Antwerpen. Wij zijn al gaan kijken naar felixpakhuis (wel wat duurder),het 's Graevenhof in Schilde en het Kasteel van Brasschaat. Wij zoeken een u...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-11-2013 13:01:27

curieuseneuse
Kostprijs huwelijk
Hallo iedereen, ik heb een info vraagje. Hebben jullie er soms een idee van hoeveel euro je per persoon moet rekenen in je budget voor het feest? Wat zijn zoals de prijzen per menu?
Ideeën Reacties: 10 25-11-2013 12:45:39

tineke
kledij bruidskindjes
Hallo, Ik heb daarjuist een site gevonden om de bruidskindjes te kleden. www.gonnieskinderkleding.nl Nu heb ik de vraag of er iemand hiermee ervaring heeft? Is het te vertrouwen, kloppen de maten? Op wat moet ik letten? Groetjes Tine
Kledij - Suite Reacties: 3 25-11-2013 10:54:22

Silke
Tip: Anne-Sophie Smartshopping Brasschaat
Hallo! Zowel mijn 2 zussen als mijn mama hebben de outfit gevonden voor op onze trouw bij Anne-Sophie in Brasschaat. Content dat ze waren dat het zelfs nog outletprijzen waren! 1 tip: Spring regelmatig eens binnen, de collectie veranderd inderdaad...
Kledij - Suite Reacties: 7 25-11-2013 8:45:35

kathleen
HELP!
Ik had super mooi lekstokken gevonden voor de kindjes. op theweddinggift.nl. Nu bestaat die site plots niet meer. Het waren van die zwart witte opgerolde lolly's. Iemand een idee waar ik iets gelijkaardigs kan bestellen? Mijn zinnen staan daar nu ec...
Voorbereiding Reacties: 4 25-11-2013 1:54:02

kathleen
trouwringen check
Wij hebben vandaag onze trouwringen ontworpen en besteld. Ik ben kei blij met het resultaat is super mooi! 
Voorbereiding Reacties: 8 25-11-2013 1:23:22

Silke
Spelling tekst uitnodiging
Hallo!  Wij zijn momenteel bezig aan onze uitnodigingen voor onze trouw, en ik zou  het verschrikkelijk vinden moesten daar spellings- en/of schrijffouten inzitten. Momenteel is ze al door een aantal mensen nagelezen, en ik ben er bijna ze...
Uitnodigingen Reacties: 4 24-11-2013 21:44:52

kathleen
Ecu of wit kleed
Ik heb een kleed dat ik enorm mooi vind. Ik kan het in ecru of wit laten maken. In de winkel hebben ze enkel de ecru dus de witte versie kan ik níet zien.'nu twijfel ik wit of ecru?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-11-2013 20:52:25

Filip&Lien
ringenkussentje te koop
Hallo Wij verkopen ons ringen kussentje. Het is niet gebruikt omdat we een andere manier hadden voor de ringen. We verkopen het voor 12,5€. Meer info via volgende link: http://www.kapaza.be/nl/accesoires/ringenkussentje-huwelijk-78153886
Voorbereiding Reacties: 3 24-11-2013 20:35:42

Filip&Lien
rode loper te huur
Hallo allemaal, Wij verhuren 2 rode lopers. De ene is 10m lang en de andere 5m. We verhuren de rode loper van 10m voor 10€, de andere voor 5€. We vragen wel telkens een waarborg van 25€. Deze krijgt u nadien terug als de rode loper nog in goede sta...
Voorbereiding Reacties: 0 24-11-2013 20:30:19

Lentl
Twijfel
Dag Bruidjes, Ik weet het niet meer, graag jullie advies ookal valt er over kleuren en smaken niet te twisten.  Onze suite (papa's en getuige) zijn in hetzelfde kostuum donkerblauw (bijna zwart). Ons zoontje volgt dezelfde kleur van de sui...
Kledij - Suite Reacties: 5 24-11-2013 20:26:25

kathleen
kostuums suite huren
hey, ik zou graag onze suite in dezelfde kostuums hebben. we moeten hiervoor dus de kostuums gaan huren. Ik ben van rumst en wou eens informeren of iemand ideeën heeft van goede winkels met betaalbare prijzen
Kledij - Suite Reacties: 7 24-11-2013 16:58:11

Tiny
*Intredelied*
Ik denk dat ik het gevonden heb, aangezien ik mijn intredelied mag kiezen van mn ventje zal't wss deze worden: The Closer I Get To You - Beyonce Knowles ft. Luther Vandross.. Hier even een link ernaar.. https://www.youtube.com/watch?v=jXfalCp5hE4 G...
Ceremonie Reacties: 1 24-11-2013 16:44:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...