Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Suite auto's Ford mondeo
Hallo, we zoeken een firma of iemand die ford mondeo's verhuurt voor de suite. Kan iemand ons helpen? Grtjs Kim 
Voorbereiding Reacties: 1 19-11-2013 19:31:18

Kim
Het moet je maar overkomen!
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20131119_00845753&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Huwelijksreis Reacties: 3 19-11-2013 17:19:23

lien
DIY probleempje
Hallo, Ik zou graag dit maken: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=496458&subject=Te-koop-pommeron-blauw-wit. Maar weer iemand hoe ik die bol op die stok bevestig? En met wat ik de pot het beste vul zodat ik zeker kan zijn dat dit ...
Voorbereiding Reacties: 11 19-11-2013 15:57:32

Katia
misboekje welkomstwoord
Hallo, Zou er iemand kunnen helpen. Ik ben bezig met het misboekje aan het samen stellen maar ik vind geen goeie welkomstwoord.Khad heel graag erin vermeld dat we al meer dan 10 jaar samen zijn en khad graag ook onze kindjes erin vermeld kheb een zo...
Religie Reacties: 2 19-11-2013 15:31:03

Britt
te koud?!
Hoi, Wij trouwen 29 maart 2014. Dit jaar was het die dag nog aan het sneeuwen! We moeten ons dus voorbereiden op alle weersomstandigheden. Wat dragen jullie over de schouders tegen de kou???
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 19-11-2013 15:13:50

Kelly
Kousenband en haaraccessoire te koop!
Hallo, Zoals de titel het al zegt heb ik een kousenband met blauw strikje te koop (ideaal voor het item "something blue"). http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/kousenband-167473263.html Verder heb ik...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 19-11-2013 15:13:42

Tanja
Geschenk ouders
Ik ben al eens rond aan het kijken voor een geschenk voor de ouders. Tot hier toe heb ik nog niets leuk gevonden. We willen ook graag iets blijvend geven, dus geen chocolade kaart of van die dingen. Wat geven jullie? Groetjes! xxx
Voorbereiding Reacties: 7 19-11-2013 14:13:01

Shari
We hebben de ringen
Mijn grote vrees om geen ringen te vinden was on gegrond. we hebben afgelopen zondag bij Versato ons setje gevonden. we zijn wel een beetje over ons budget gegaan maar dat is niet zo erg. de ringen was iets waar we voor afgesproken hadden dat we er n...
Voorbereiding Reacties: 2 19-11-2013 13:36:06

Evelien
gezocht: goeie kapster regio Harelbeke-kuurne-kortrijk
Zoals de titel het al aangeeft ben ik op zoek naar een goeie kapster in de regio Harelbeke-Kuurne-Kortrijk. Ik verduidelijk eventjes wat voor iemand ik juist zoek. Ik heb heel dik, golvend, kort haar. Ik zoek een kapster die mij een mooi asymmetris...
Voorbereiding Reacties: 3 19-11-2013 12:49:00

sandrine
naar schijnt een gouden tip : trouwschoenen inlopen.
hoi mede bruiden en ventekes :) Ik kreeg vorige week een naar schijnt gouden tip. Zowel de bruid als de bruidegom zou al eens moeten nadenken om af en toe eens met je trouwschoenen in huis te lopen. zo komen de schoenen wa losjes en passen ze zich a...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 19-11-2013 11:13:34

Kristof
Fotolocatie (binnen en buiten) - begin oktober 2014 Vlaamse Ardennen
Beste, Voor de fotoshoot van ons huwelijk volgend jaar (begin oktober) zijn we nog op zoek naar een mooie binnen- en buitenlocatie. We zoeken iets in de buurt van Ronse-Celles-Moen-Avelgem (of een omtrek van 30min-45min) en denken bv. aan een verval...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 19-11-2013 10:49:04

Martine
Help! Geen stress
Al een dik jaar verloofd, nog ietsje meer dan 200 dagen te gaan tot onze big day. Maar waar ik mij anders doodstress over zowat alles in mijn leven en zelfs geboekt sta als "ultra stressgevoelig" (heb epilepsie en stress is één van de groo...
Voorbereiding Reacties: 5 18-11-2013 22:54:02

Marijke
Vier tien veertien: check!
Hey iedereen, ben supergelukkig! We hebben vandaag - na 40 zalen bezocht te hebben en 3 maand verder - een zaal vastgelegd! De ideale zaal voor ons, waar we volledig in onze stijl kunnen feesten (er is mogelijkheid om een lounge stijl in te richten g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 18-11-2013 22:30:29

kathleen
ooh help!
Ik begin meer een meer schrik te krijgen dat ik dingen ga vergeten Stom natuurlijk ik heb nog alle tijd.  Kunnen jullie al eens zeggen wat jullie allemaal gedaan hebben en nog gaan doen. dank je!
Voorbereiding Reacties: 11 18-11-2013 21:35:09

yasmine
feestzalen
heey,, weet er iemand hier regio herentals een mooie zaal waar eigen traiteur mag... liefst niet te duur... grts
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-11-2013 21:29:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...