Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
Drukkerij west-vlaanderen
Hallo iedereen, ik trouw op 19/09/2014 en ben op zoek naar een goeie drukkerij in west vlaanderen :-). We zijn zelf van Gistel Alvast bedankt en groetjes, Ilse
Voorbereiding Reacties: 8 17-11-2013 10:36:25

elke
Trouwwinkels Limburg!
Dag dames, Ik begin volgende maand mijn zoektocht naar een trouwkleed, wie heeft er goede tips voor mij in verband met bruidswinkels in Limburg?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 16-11-2013 22:54:01

Vansteenbrugge
TROUW & TRENDS
Trouwplannen??? Morgen TROUW & TRENDS !!! VERNIEUWD TROUWEVENT OP 3 LOCATIES VOL LEUKE EXTRA’S EN VERRASSINGEN! ... We hebben alvast een glaasje voor u klaargezet !!! Zo ontdekt u drie unieke locaties en daarnaast komen alle facette...
Voorbereiding Reacties: 0 16-11-2013 21:10:08

steven
Ervaringen Cédric Alexandre Photography
Beste bruidjes.. ! Heeft er misschien iemand ervaring met deze fotograaf? Enkele weken geleden heb ik hier nog een berichtje gepost dat onze fotograaf failliet was en wij ons voorschot van 300 euro kwijt zijn! We zijn dus op zoek naar een andere! Ik ...
Fotografie Reacties: 7 16-11-2013 19:58:27

eline
misboekje niet traditioneel
hallo allemaal! Wij gaan onze ceremonie.wss laten doen.door rent a priest. We zijn erg vrij in hoe we de viering willen.doen. We zijn beiden gelovig, maar toch willen we het meer over ons als koppel hebben dan erg veel over God. Ik ben op zoek naar ...
Religie Reacties: 0 16-11-2013 17:22:18

sandrine
zoveel te doen/niets te doen
hoi poeple, Hebben jullie dit ook dat het soms mega druk is om alles voor te bereiden en soms van die dagen da je nie weet waar je moet aan beginnen,of voorlopig niets meer moet/kan doen? als het dan druk is loop je als een kieken zonder kop en als ...
Voorbereiding Reacties: 4 16-11-2013 12:14:06

Emeliek
bedankjes
Dag 'collegabruidjes' Wie kan zich ook vinden in het idee om geen bedankjes te voorzien? Volgens mij geven snoepjes of een prulletje weinig extra aan een feest. Daarnaast worden de mensen al goed ontvangen en verzorgd met eten en drank... toch? Geef...
Ideeën Reacties: 25 16-11-2013 0:09:22

Ann
VERSIERINGEN FEESTZAAL/ KERK
hey bruidjes,  Ik begin over vanalles na te denken . Hoe maken jullie de feestzaal en kerk gezellig versierd ?  iedeeen / tips zijn altijd welkom  bedankt alvast
Locatie Reacties: 25 15-11-2013 18:22:02

nella
En dan komt die twijfel...
Nooit gedacht dat ik het ook zitten zou hebben, maar daar is het dan toch, die twijfel...Ik heb mijn jurk al enkele maanden geleden gekocht bij een stockverkoop in le chapeau, ben vandaag pas naar het naaiatelier gegaan omdat het véél te gr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 15-11-2013 18:16:38

Eva
Trouwkleed zoeken
Hey medebruidjes! Morgen is het eindelijk zover! Dan start mijn zoektocht naar een trouwkleed! Ik heb om 15u30 een afspraak bij Lasposa! Spannend! Ik heb nog totaal geen idee wat ik wil... Gezien ik niet al te groot ben (1,58m) en niet echt mag...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 15-11-2013 15:58:25

Amber
Kerkje/kapel of dergelijke uitstraling, maar geen kerkelijk huwelijk?
Hi allen, Ik ben op zoek naar trouwlocaties die de look & feel van een kerkje of kapelletje hebben, maar waar je alleen een burgerlijk huwelijk kunt sluiten (en dus niet voor de kerk hoeft te trouwen). Idealiter is het een locatie waar je de hel...
Locatie Reacties: 5 15-11-2013 14:52:21

Karla
Nieuwe trouwjurk/sluier te koop. Pronovias
Dag bruidjes ik verkoop mijn trouwjurk Ik heb het gekocht maar aan het eind kon ik niet gebruiken. het is zo mooi, maar nu heb ik geen plaats om het te houden hebben http://www.pronovias.es/vestidos-novia/jenny2012.html de trouwjurk is met kant A...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 15-11-2013 14:38:44

Karla
Nieuwe trouwjurk/sluier te koop. Pronovias
Nieuwe trouwjurk te koop. Pronovias Jenny. Dag bruidjes ik verkoop mijn trouwjurk Ik heb het gekocht maar aan het eind kon ik niet meer gebruiken. het is zo mooi maar nu heb ik geen plaats om het te houden hebben http://www.pronovias.es/vestidos-n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-11-2013 14:37:43

tinne
Iemand een oplossing voor onze huwelijksreis?
De dag dat we trouwen ben ik 7 maand zwanger. Dus zoals we gehoopt hadden zullen we niet met de vlieger weg kunnen want je mag maar vliegen tot uw 6 maand. Weet er iemand een alternatief zodat we toch een mooie huwelijksreis hebben? Grtjs
Voorbereiding Reacties: 9 15-11-2013 13:39:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...