Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lore
Noafilm
Hallo! Heeft er iemand ervaring met de videograaf Noafilm? Alvast bedankt! Groetjes, Lore
Video Reacties: 1 11-11-2013 17:05:43

Noogle
Ierland / Schotland
Wij willen voor onze huwelijksreis graag een lang weekend weg naar Ierland of Schotland. Lekker romantisch en echt genieten van de natuur. Wij kiezen hiervoor omdat we geen lange reis willen maken zonder onze kinderen en dit een omgeving is waar we ...
Huwelijksreis Reacties: 6 11-11-2013 15:40:55

Ann
vilten boeket te koop?
Hoi lieve bruidjes, volgend jaar is het eindelijk ook mijn beurt . Ik ben nu aan het nadenken over het bruidsboeket en ik vind die van de vilten bruid erg mooi. We willen er alleen niet te veel geld aan uitgeven en dus wou ik eens horen of ieman...
Bruidsboeket Reacties: 1 11-11-2013 13:38:09

Marieken
make-up + kapsel regio Waasland
Dag bruidjes! Ik ben momenteel nog op zoek naar iemand die mijn make-up + kapsel (opsteken) kan verzorgen op mijn trouwdag. Graag had ik eerst wel een proefkapsel + make up laten doen. Ikzelf ben van Waasmunster (regio Waasland) dus het gemakkelijks...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 11-11-2013 13:15:55

Marieken
fotolocatie regio waasland
Hallo! Wij trouwen op 8 augustus 2014 en zijn op zoek naar een leuke locatie in onze buurt (Waasmunster) om foto's te trekken. Zelf heb ik geen enkel idee van welke leuke plekjes er allemaal zijn, daarom deze vraag. We hebben het niet zo voor 'de d...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 11-11-2013 12:59:01

Charlotte
twijfels
In de herfstvakantie ben ik met mama en getuige op zoek geweest naar mijn trouwkleed. Het eerste kleedje was meteen goedgekeurd  Alle kleedjes die daarna volgden waren wel mooi maar niet zo mooi als het eerste. Het eerste was wel een rood k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-11-2013 9:37:31

tinne
Wat nu met men kleed
Met nog 192 dagen op de teller kunnen wij vandaag met trots zeggen dat wij mama en papa worden. Het enigste wat mij zorgen maakt is men kleed. Gaat men kleed nog wel mooi zijn met ne dikke buik en den trouw uitstellen willen we ook niet. Ik ben zo g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 11-11-2013 8:52:24

Anne
Videograaf Regio Brussel - Vlaams-Brabant
Hallo iedereen Wij trouwen volgend jaar in september en twijfelen nog om een videograag te nemen. Hebben jullie interessante tips? Wij hebben al een fotografe, dus qua budget mag het niet meer zijn als 500 euro.Alvast bedankt!Tom & Anne...
Video Reacties: 1 10-11-2013 19:47:16

eline
op zoek naar de bruidsjurk : Spannend!!
Hallo allemaal, Eerst wilde ik nog even wachten met op zoek te gaan naar een trouwkleed, maar toen hoorde ik van vele mensen dat dit heeeel veel maanden op voorhand moet geregeld worden. Mijn afspraken liggen dus eindelijk vast!! op 7 december ga ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 10-11-2013 17:31:48

Katrien
Houders voor tafelnamen
   Is er nog iemand op zoek naar houders voor foto's of tafelnamen? Ik verkoop de onze. Ik heb ze maar 1x gebruikt. Nieuwprijs was 75 euro voor 15 stuks. Voor foto's zie zoekertje: http://www.2dehands.be/foto-camera/foto-accessoires-...
Voorbereiding Reacties: 3 10-11-2013 17:23:59

Laura
Ceremoniemeester regio Mechelen
Hellooooooo,  Iemand ervaringen met ceremoniemeesters regio Mechelen?  En zo ja, welke taken nemen ze voor hun rekening??  Groetjes,  Laura 
Ceremonie Reacties: 5 10-11-2013 16:49:19

Pascale
Iemand ervaring met Dorothy Vandemaele uit Hemiksem of met Beauty-Licious?
Beste, Heeft er iemand onder jullie reeds een ervaring gehad met Dorothy Vandemaele uit Hemiksem voor bruidskapsel en make-up? Haar prijzen lijken me redelijk. Of met Beauty-Licious? Alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 10-11-2013 16:48:02

Pascale
Gezocht : footzyfolds ballerina's van Poirier
Waar kan je de ballerina's "Footzyfolds" van Poirier  aankopen , regio Mechelen Antwerpen of elders ? We zoeken ook nog nieuwe gemakkelijke bruidsschoenen voor mijn dochter, liefst in leder en hak van max 5 à 6 cm hoog, iemand tips? Iemand ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-11-2013 11:34:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...