Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Margot
HuisDJ E10 hoeve - Quality Music Emblem?
Hallo allemaal, heeft iemand ervaring met de huisDJ van de E10 hoeve in Brecht? Quality Music uit Emblem werkt blijkbaar al jarenlang samen met de E10. Wat voor stijl / genre draaien zij? Hoe was jullie ervaring? Ik vind niet zoveel terug op de webs...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 14-11-2013 11:45:24

sandrine
Op naar 3 maand xxx
Hoi again, hier ben ik weer. vandaag extact 4 maand te gaan of beter zeggen nog welgeteld 119 dagen!! wat gaat da echrt supersnel zeg.eerst ging het lijk niet vooruit,dan voelde het dat het eindelijk wat vooruit ging,daarna nog wa sneller,maar nu is...
Voorbereiding Reacties: 2 14-11-2013 10:11:54

Vanessa
bloemenslingers + hoepel (onderrok) te koop regio Brecht
Hallo Ik heb nog 4 bloemenslingers te koop, zelf gekocht via trouwartikelen.nl. Op Kapaza kan je op een foto zien hoe we onze auto ermee versierd hebben. Ook een hoepel voor onder trouwkleed.  Op de foto zit de hoepel er niet in, was iets makk...
Voorbereiding Reacties: 2 14-11-2013 10:02:30

jonathan
ons trouwfeest
wij hebben 14 of 15 zalen bezocht: ter torre waregem, klassieke wat oudere zaal, met leuk dakterras voor rokers, met gewoon eten, niets speciaal maat gewoon,geen buiten behalve het terras,goedkoop qua prijs salons ten boogaerde: hadden we leren ken...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-11-2013 22:32:30

wendy
TE KOOP regio willebroek: rode loper
Hallo iedereen, onze grote dag is jammer genoeg al 67 dagen voorbij...  En daarom tijd om wat spullen te verkopen.  Ik heb een rode loper  van 13m lang en 1m breed in perfecte staat.  Iemand interesse?  Wel af te halen in Wil...
Voorbereiding Reacties: 8 13-11-2013 22:02:28

Sien
Rockabilly bloemenmeisjes
Hey allemaal Ik ben op zoek naar jurken voor mijn 3 bloemenmeisjes. Liefst in rockabilly/fifties stijl (polkadots en A-lijn vorm). Kan er iemand mij helpen? Ik vind er momenteel enkel in grote maten en op etsy heb ik er ééntje gezien, maar...
Kledij - Suite Reacties: 10 13-11-2013 21:36:13

diny
Fotolocatie tss Zedelgem en Leke
Hoi, wij trouwen op de eerste dag van de zomer (dus hopelijk stralend weer) en zijn op zoek naar leuke locaties voor de foto's.  De trouw is 's morgens in Zedelgem en het feest in Leke (Diksmide) Weet er iemand in deze regio een leuke, aparte pl...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 13-11-2013 16:58:10

Goele
Wet en ceremonie op dezelfde dag of niet?
Hi bruidjes, om het op onze trouwdag een beetje kalmer aan te kunnen doen en echt te kunnen genieten van elke seconde, dachten we eraan om de wettelijke trouw op een andere dag te laten doorgaan dan het 'echte' feest. Wat doen/deden jullie? En hoe l...
Voorbereiding Reacties: 15 13-11-2013 13:47:21

Marlies
Droomlocatie viering Gent
Hallo iedereen, Na reeds ontzettend veel verschillende zoektermen te hebben ingegeven op het allerbeste Google, hebben we nog steeds geen droomlocatie gevonden voor onze alternatieve huwelijksviering... Een ontwijde kerk ( zoals de cultuurkapel), e...
Locaties - Viering Reacties: 4 12-11-2013 22:50:51

Rebecca
Honeymoon ?
Hallo iedereen, Wij zijn aan het twijfelen waar we naartoe willen voor onze honeymoon. We dachten aan Kreta, Cyprus, Corfu, Canarische eilanden,... Iemand ervaringen?  We zoeken voornamelijk een strandvakantie maar waar we ook eens een paar dag...
Huwelijksreis Reacties: 9 12-11-2013 21:52:45

sandra
Zilver of Goud
Dames,  ik blijf maar twijfelen... Goud(kleurige) of zilver(kleurige) juwelen bij mijn trouwjurk? Ik heb een ivoorkleurige jurk en kan mij maar geen beeld vormen over wat het mooiste zou zijn. Kunnen jullie helpen? Dank u! Sandra
Kledij - Accessoires Reacties: 11 12-11-2013 20:48:05

Ivan
Reisbureau
Hallo, Wij hebben ondertussen beslist dat we in juli 2014 op huwelijksreis gaan naar Zanzibar. Voorlopig hebben we hotel 'Diamonds Dream of Zanzibar' bij Jetair gekozen. Nu hebben we ondervonden dat de prijzen nogal kunnen verschillen. Sommige reisb...
Huwelijksreis Reacties: 5 12-11-2013 19:06:46

diny
Cornelia Diamond Belek / Delphin Imperial Lara
Hoi hoi We zijn volop aant kijken (joepieeee) om onze huwelijksreis te plannen en nu zijn er 2 hotels in Turkije die ons wel enorm interesseren Cornelia Diamond Golf resort & spa in Belek en Delphin Imperial in Lara Heeft er al iemand ervaring me...
Huwelijksreis Reacties: 3 12-11-2013 17:54:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...