Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kathleen
checklist
Dag Dames,  Ik beging me stilaan zorgen te maken dat ik dingen ga vergeten. Dus heeft iemand een checklist waar zelfs de kleinste details opstaan? 
Voorbereiding Reacties: 5 15-11-2013 11:14:27

Hannelore
Trouwjurk linea raffaelli te koop!
Hallo Ondertussen ben ik al 126 dagen getrouwd en wil ik mijn trouwkleed verkopen. Het is een trouwkleed van linea raffaelli van de collectie 2013. Het kleed heeft maat 36-38. Het is onmiddellijk na de trouw gereinigd en is nog in goede st...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 15-11-2013 9:53:30

Sanne
bruidjes Stad Antwerpen
Dag Bruidjes, Vandaag gelezen op de Gazet van Antwerpen dat maandag besloten wordt of ze al dan niet, vanaf volgend jaar, trouwen voor de gemeente in Antwerpen enkel nog op maandag gratis zullen voorzien. Trouwen op zaterdag, dat nu gratis ...
Ceremonie Reacties: 10 15-11-2013 9:43:50

Nele
Sneller dan verwacht jurken passen
Hallo allemaal! Ik trouw in september en was van plan om tegen januari-februari op zoek te gaan naar mijn droomjurk. Ik had altijd gehoord dat je best ongeveer 6 tot 8 maanden op voorhand bestelt. In een gekke bui stelde mijn mama voor om nu al eens...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-11-2013 7:43:09

Severien
Huwelijksreis: Namibië?
Hoi allen, heeft hier iemand ervaring met een (huwelijks)reis naar Namibië? Wij vinden dit beide wel een land die ons aanspreekt maar weten niet goed welke reisoperator hiervoor aan te raden is, of dit iets is dat alleen ook kan gedaan worden, ...
Huwelijksreis Reacties: 5 14-11-2013 21:02:38

daphné
eerste afspraak priester
Hey allemaal, op 25/11 hebben wij onze eerste afspraak bij de priester. Dit is blijkbaar met meerdere koppels. Wat kan ik hiervan verwachten? Moeten wij iets speciaals meenemen voor de priester? Merciekes voor jullie hulp.
Ceremonie Reacties: 1 14-11-2013 20:55:36

Valerie
drukkerij Roeselare en omstreken
Hallo allemaal, Wij gaan beginnen rondkijken voor onze uitnodigingen... Wie kent een goeie drukker in de regio Roeselare? Groetjes!!!
Uitnodigingen Reacties: 1 14-11-2013 18:01:52

evy
Vader als getuige
Wij zullen hoogstwaarschijnlijk onze beide vaders vragen om onze getuigen te zijn. Omdat we vinden dat je familie er altijd voor je zal zijn en dit niet altijd even evident is met vrienden + het feit dat we ze natuurlijk doodgraag zien. Aangezien ik ...
Ceremonie Reacties: 7 14-11-2013 18:00:43

Magalie
Hoe getuigen vragen!
Hoi, ik weet ik ben vroeg maar ben al bezig met kerstmis! Wij trekken altijd naampjes en nu hebben wij toevallig alle2 onze getuigen. Wij nemen zowel mijn verloofde zijn zus en broer als mijn broers! Bij de eerste zitten we samen met kerstmis en wo...
Ideeën Reacties: 12 14-11-2013 17:07:56

eve
Hulp en tips WELKOM
Hallo ! Wij jong koppel met 3 kindjes, trouwen EINDELIJK op 13/09/2014 ! Het zaaltje, dj, en traiteur liggen al vast. Nu de rest nog.. Ik heb behoefte aan een weddingplanner, maar de offertes die ik binnen kreeg zijn toch boven ons budget. We zoe...
Voorbereiding Reacties: 4 14-11-2013 16:35:11

S
Geen openingsdans, op zoek naar alternatief!
Mijn ventje en ik staan niet zo graag in de belangstelling... Dus we kijken er (een beetje) tegenop, tegen die openingsdans... We gaan bvb ook geen taart aansnijden, maar we kiezen voor een dessertenbuffet met onder andere een chocoladefontein. Nie...
Openingsdans Reacties: 6 14-11-2013 15:41:37

S
Trouwjurk-twijfels (advies regio Dendermonde en omstreken)
Hallo :) Iedereen vraagt me steeds of ik al naar een trouwjurk gaan kijken ben... En nee, dat heb ik nog niet gedaan... ergens ook omdat ik er een beetje schrik voor heb... Ik heb helemaal geen idee wat ik wil!  Lang/kort, wit/kleur, simpel/sp...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 14-11-2013 15:25:39

Cynthia
Te koop
Wie heeft interesse in bierviltjes die de gasten kunnen aanvullen. Er staan volgende vragen op: 6 verschillende vragen/zinnetjes: 1 - Wat is jouw mooiste herinnering met/van het bruidspaar ? 2 - Beschrijf het bruidspaar in 5 woorden (dit is hetzel...
Voorbereiding Reacties: 8 14-11-2013 14:28:01

Nathalie
Dj Hof Ten Bosse
Hallo iedereen! Iemand ervaring met de huis dj's van hof ten bosse? Ervaringen altijd welkom! Of wie goede dj's kan aanraden? We zoeken iemand die alle soorten muziek draait, maar zeker ook de muziek die nu in is op het moment, enige tips? Bedank...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 14-11-2013 13:38:46

Lentl
Bijorca
Iemand ervaring met deze juwelier? Is er veel keuze?  Welke prijscategorie? Is er naast trouwringen ook keuze uit armbanden, kettingen? x
Voorbereiding Reacties: 1 14-11-2013 13:24:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...