Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
Uur huwelijk
Hè bruidjes, Juist naar het gemeentehuis gebeld omdat ik bij al veel bruiden las dat ze hun uur van huwelijk hadden vastgelegd, blijkbaar hier te Hoboken kiest het gemeentehuis het uur pffff daar ging mijn planning,iemand dit probleem ook :)
Voorbereiding Reacties: 11 4-11-2013 11:48:10

Evi
Bruidsjurk van de 1e keer gevonden bij The Honeymoonshop in Rotterdam
Hey Bruidjes Als jullie nog op zoek zijn naar een trouwjurk kan ik jullie zeker aanraden om naar The Honeymoonshop te gaan in Rotterdam. Het was de eerste winkel die ik bezocht en meteen de juiste! Het was 1u45 minuten rijden enkele rit maar het was...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-11-2013 11:15:18

gerda
chateau du biez
we gaan zaterdag gaan zien naar chateau du biez in pecq. kan iemand daar iets over vertellen? eten ,dj, prijzen , positieve en negatieve punten. dank u
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-11-2013 9:58:32

Britt
Type kostuum gezocht
Heeft iemand gisteren naar So You Think You Can Dance? Ik ben volledig weg van het kostuum dat de presentator Dennis aanhad. Een blauw kostuum met een smalle zwarte das. Heel casual maar toch gekleed. Vriend vond het ook heel mooi alleen te fel van ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 4-11-2013 9:32:00

Evelyn
uitnodigingen en menukaarten vraagjes daar rond
hallo, nu ik stilaan ontwerpen aan het zoeken ben voor onze uitnodigingen en menu kaarten vraag ik mij af hoeveel weken voor het huwelijk je de uitnodigingen opstuurt, en vraag ik mij ook af of het een goed idee of een slecht idee is om de tekst va...
Uitnodigingen Reacties: 4 4-11-2013 8:39:00

Ann
bruidsboeket
twijfels !!! word het een vers boeket of een zijde boeket :S Ik had graag een boeket gehad met orchideeën Heeft iemand ervaring met een zijde boeket of met het drogen van een orchideeën boeket ? en weet iemand een zaak in de buurt van Beri...
Bruidsboeket Reacties: 1 3-11-2013 23:53:15

Ann
kerkelijk huwelijk
Hey allemaal, Heeft er iemand een idee wat de verplichte hoeveelheid van teksten en gebeden moet zij,  waar god in vermeld word bij een kerkelijk huwelijk. Ik zou graag een boeiende en moderne plechtigheid hebben. Heeft iemand hier ervaring me...
Ceremonie Reacties: 4 3-11-2013 23:43:11

karina
muziek bij de bruidstaart
hoi bruidjes , we zijn nog op zoek naar orgineel nummer om onze bruidstaart , die ik trouwens zelf bak , de zaal in te laten dragen hebben jullie tips alvast bedankt
Ideeën Reacties: 2 3-11-2013 22:54:38

Cedric
Rent A Priest Limburg
Hallo Voor ons huwelijk zouden wij graag trouwen in de kapel van Bokrijk. (Erpekom)Nu zijn wij voor onze viering nog op zoek naar een Priester. (rent a priest)Zijn er koppels die hier ervaring mee hebben of ons meer info kunnen geven?Alvast bedankt.C...
Religie Reacties: 3 3-11-2013 21:10:05

Cindy
feestzaal vastgelegd!!
Hallo iedereen, wat ben ik blij....we hebben vanmiddag onze feestzaal gaan vastleggen!! Na een lange zoektocht en evenlang twijfelen is het uiteindelijk Hof Van Nazareth in Lier geworden! Iemand nog tips erover? Of ervaring met huis DJ?? Joehoe ikke ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-11-2013 20:37:47

ellen
Feestzaal Art Nouveau fo Hotel Serwir
Hallokes iedereen, Wij trouwen op 26 april 2014 en hebben voorlopig 2 zalen om een keuze uit te maken. Gaat over Hotel Serwir Sint niklaas of Art Nouveau in Sint Gillis. Iemand hier ervaring mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-11-2013 20:26:40

Wendy
Dilemma vervoer
Graag eens jullie mening, we raken er niet uit of het nu een oldtimerbus word of suite wagens met een bruidswagen. Het busje is gezellig allemaal samen, maar wagens stralen toch dat ietsje meer uit vind ik persoonlijk. Wat is jullie mening
Ceremonie Reacties: 10 3-11-2013 19:30:26

Lentl
vervoer suite afgevinkt
vandaag naar een splitbusje gaan kijken om onze suite (6 volwassenen en onze 2 kindjes) te vervoeren.  Het busje viel reuze mee en de prijs ook, het contract hebben we dan direct ondertekend.  Terug iets om af te vinken :-)
Voorbereiding Reacties: 1 3-11-2013 19:25:27

tinne
kostuum check
Met nu nog juist 200 dagen op de teller zijn we vandaag gaan kijken voor een kostuum voor mijn aanstaande. (ikke,aanstaande en schoonmama) 14 dagen geleden was ik met de schoonmama al is gaan kijken en hadden toen iets naar ons goesting gevonden,dus ...
Voorbereiding Reacties: 4 3-11-2013 18:46:15

Lentl
bruids(suiker)
Als alternatief voor het bruidssuiker hebben we een ijsje in gedachten.  Na de kerkelijke viering is er een ijskar voorzien, die de kindjes een ijsje zal geven.  Wij zouden de kindjes een ijsbonnetje geven, welke ik zelf ontworpen...
Voorbereiding Reacties: 5 3-11-2013 18:27:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...