Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Magali
Afdingen???
Niet te geloven dat ik dit hier nu post.... Hmmmm... ok! Zoek ik op Google: 'Gemiddelde prijs Pronovias'. Kom ik op een of ander forum terecht, waar een aantal dames het eens waren dat je 'van de prijs' moet doen... Je vraagt gewoon korting of 'Is ...
Ideeën Reacties: 7 3-11-2013 18:01:36

Naomi
Poirier
Weet er iemand waar je BH's van Poirier kunt kopen ? Ik vind die zo gemakkelijk zitten :D
Kledij - Accessoires Reacties: 5 3-11-2013 17:23:36

Lien
te koop trouwjurk Linea Raffaelli
Trouwjurk Linea Raffaelli te koop voor € 400, maat 42, rok in het zwart en bovenstuk gebroken wit.  De jurk is slechts 1x gedragen deze zomer, en ik vind het jammer en nutteloos om deze gewoon weg te hangen in de kast, terwijl ik er...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-11-2013 17:05:31

Wendy
helaas,huwelijk uitgesteld :(
Door onverwachte gezondheisproblemen in de familie gaan we ons huwelijk uitstellen. Normaal was het eind juni 2014 gepland. Nu gaan we het voorlopig uitstellen tot 2015. We zouden dan gaan voor een winter wedding. Trouwen op 26 december (als dat moge...
Voorbereiding Reacties: 3 3-11-2013 16:56:03

Charlene
Teveel keuze
Ik geraak er echt niet aan uit! Al die mooie liedjes. Na al een kleine selectie is dit het momenteel geworden. Intrede suite : Elton John - can you feel the love tonight Intrede bruid: Christina perri - a thousand years 1ste lezing: jan smit en roo...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 3-11-2013 16:24:39

Marco
Op zoek naar leuke fotograaf voor onze trouw (regio west vlaanderen)
Wij trouwen volgend jaar in september en beginnen al stilaan een fotograaf te zoeken. We zoeken iemand die niet enkel de traditionele foto's maakt, maar een leukere en originelere manier heeft van fotograferen. We zijn zelf van Beernem dus zoeken lie...
Fotografie Reacties: 13 3-11-2013 16:07:02

Vansteenbrugge
Maak kans op een waardebon van 125 €
Beste bruidjes & bruidegoms, Maak kans op een waardebon van 125 € !!! Surf naar de website: WWW.TFV.BE en vul onze slogan aan: "TROUWEN IS ..." Misschien winnen jullie wel 125 € die je kan spenderen op zondag 17 november op ons E...
Voorbereiding Reacties: 0 3-11-2013 15:48:24

Marlies
Te koop! Pomanders!
http://www.kapaza.be/nl/overige-decoratie-interieur/huwelijk---20-pomanders---trouw---decoratie-78601349.htm
Ideeën Reacties: 10 3-11-2013 15:37:00

Martine
Laatste nacht alleen slapen of bij ouders?
Mijn ouders wonen hier 30 km vandaan, de zijne 5 km. 't Stadhuis ligt hier op 1.5 km vandaan. Hij heeft een auto, ik niet. Een paar maanden geleden had ik hier dus al es laten vallen van "ga jij de laatste nacht maar bij jouw ouders slapen, da's gem...
Voorbereiding Reacties: 11 3-11-2013 14:06:51

sara
La douce France
Onze eerste vakantie hebben wij in de Elzas doorgebracht. Graag zouden wij voor onze huwelijksreis 2 weken naar Frankrijk gaan. De eerste week zouden we verschillende leuke plaatsen op onze weg naar het zuiden willen ontdekken. De tweede week huren...
Huwelijksreis Reacties: 1 3-11-2013 14:03:00

Severien
Twijfel tussen 2 fotografen: kent iemand ze?
Dag allen, wij hebben ondertussen heel wat fotografen afgelopen en twijfelen tussen 2 fotografen: - frederic vanwalleghem - maarten devoldere Om eerlijk te zijn vinden we ze allebei heel goed qua foto's en daarom kunnen we echt niet kiezen. Ze lijk...
Fotografie Reacties: 0 3-11-2013 13:57:01

Ann
trouwstress...
Hoi hoi, Met nog maar 81 dagen op de teller, begint hier af en toe de stress toe te slaan... Het is er ineens allemaal zo snel en ik heb t gevoel dat ik 1001 dingen aan t vergeten ben... pfffttt... en het domme is, t is voor beiden niet de eerste k...
Voorbereiding Reacties: 5 3-11-2013 12:46:39

Davy
Vrijkaarten Bruidsbeurs Nieuwerkerken 2013
Beste bruidjes & bruidegommen, Op 9 & 10 november 2013 gaat de bruidbeurs Nieuwerkerken 2013door in OC De Brug in Nieuwerkerken.Als standhouder heb ik nog 3 vrijkaarten in de aanbieding.Indien je interesse hebt in één van deze vrijk...
Voorbereiding Reacties: 1 3-11-2013 10:18:44

Christ
Vrijkaarten Trouwbeurs Salons Regency Avelgem
Voor de aanstaande bruidsparen, ouders, geïnteresseerden... Omdat ik deelneem aan bovenstaande huwelijksbeurs, beschik ik over een aantal vrijkaarten... Wie graag komt naar deze vernieuwde beurs én graag vrijkaarten wilt, mag in een priveb...
Voorbereiding Reacties: 0 3-11-2013 9:53:35

kathleen
uitnodiging
Na gisteren een hele avond verder ontwerpen, kan ik met trots zeggen dat onze uitnodiging klaar is. Zo heb ik ook nog kaartjes voor de daggasten gemaakt, stickers voor de bedankjes, wenskaartjes, en vanalles om assecoires van te maken. Ik ben trots o...
Uitnodigingen Reacties: 6 3-11-2013 9:10:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...