Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Greet
Kan niet kiezen tussen 2 oorringen... wie helpt?
Nu ik m'n jurk heb ben ik op zoek naar oorringen.- (Heb een strapless jurk en mijn haar zal opgestoken zijn. ) Ik ben aan het twijfelen tussen deze; http://www.chezbec.com/product/bella-vintage-pearl-and-crystal-wedding-earrings/ en deze; http://ww...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 24-11-2013 15:59:18

Kim
Wat mag er niet godsdienstig zijn in een misboekje?
Hey iedereen, Ik ben volop bezig met ons misboekje. Ik vind dat er voorlopig heel veel over God in staat. Ik ben wel 'gelovig' maar nu niet dat heel de mis rond God moet draaien, dan gaan we slapen denk ik. Weet er iemand wat je mag schrappen of...
Ceremonie Reacties: 14 24-11-2013 15:18:37

Sascha
Feestzaal met eigen traiteur
Hey iedereen! Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in augustus en we zijn wanhopig op zoek naar een feestzaal (zonder catering). We willen het wat anders aanpakken en zouden zelf eten voorzien. We wonen in Waasmunster en het is tot nu toe een ramp...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 24-11-2013 13:58:29

Stien
De Beemden of Schuttersveste?
Na een aantal locaties te hebben bezocht, springen er momenteel twee boven uit, namelijk De Beemden en Schuttersveste! Beiden hebben hun aantrekkelijke kanten en we blijven maar heen en weer geslingerd worden tussen beide locatiesnin onze gedachten...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-11-2013 10:35:04

Pascale
Gezocht :toffe bruidskapsels voor kort haar of korter haar tot boven de schouders
Mijn dochter is op zoek naar een tof bruidskapsel. Ze heeft korter haar tot boven de schouders. Momenteel laat ze het groeien maar is het al een beetje beu... Ze weet ook niet goed wat wel en niet kan met haar haar. Ze zal misschien een di...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 24-11-2013 10:13:56

Stien
De Beemden of Schuttersveste??
Na een aantal locaties bezocht te hebben, springen er nog twee boven uit, namelijk de Beemden en Schuttersveste. Beiden hebben zeer aantrekkelijke punten en hierdoor slagen we er niet om een keuze te maken!! Wat zijn jullie ervaringen met deze loc...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 24-11-2013 10:12:30

Nathalie
Dassen voor de mannen van de suite
Joepie, vandaag geheel onverwachts de dassen voor de mannen van de suite gevonden!! We waren naar de Makro geweest vandaag voor onder andere cadeautjes voor de metekindjes (sinterklaas) en toen we op de kleding afdeling liepen viel mijn oog op een re...
Kledij - Suite Reacties: 1 24-11-2013 1:02:16

Tiffany
**07/09/2013**
Hey Bruidjes, Heb dit bericht al eerder gepost maar link werkte niet altijd even goed. Ondertussen zijn wij al 78 dagen gelukkig getrouwd. Ik ben niet goed in hele verslagen, daarom dat ik de foto's voor zich ga laten spreken. https://www.facebook....
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 24-11-2013 0:36:08

Tiffany
**07/09/2013**
Hey Bruidjes, Heb dit bericht al eerder gepost maar link werkte niet altijd even goed. Ondertussen zijn wij al 78 dagen gelukkig getrouwd. Ik ben niet goed in hele verslagen, daarom dat ik de foto's voor zich ga laten spreken. https://www.facebook....
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 24-11-2013 0:36:07

eve
Gezocht : Visagiste (&kapster) aan huis MAASMECHELEN
Hallo ! Ik trouw op 13 september 2014 & ben hiervoor op zoek naar een visagiste en kapster aan huis. Ben jij creatief & heb je echt verstand van bruids make-up en opsteekkapsels ? Werk je aan redelijke tarieven ? Kan je om met een zenuwac...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 23-11-2013 22:35:18

Evelyn
Gezocht kapster aan huis regio Gent
Ken er iemand een kapster aan huis regio Gent die bruidskapsels en make up doet? Dank u,
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 23-11-2013 22:28:01

Jolien
Accessoires gekozen
Ik had gisteren een afspraak bij mijn bruidswinkel voor schoenen en lingerie te gaan kiezen. Deze afspraak stond echt al lang vast, ik had een afspraak met dezelfde verkoopster als mijn trouwjurk. Nu kwam ik daar gisteren aan met mijn moeder en het l...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 23-11-2013 21:47:02

Jorien
Ceremonie
Hey iedereen, Wij willen graag zelf een ceremonie in mekaar steken. Maar weten niet goed hoe we deze het beste kunnen opbouwen. Iemand ideeën?Ik dacht sowieso de getuigen iets te laten zeggen en dan een paar anekdotes over ons als koppel (bijvoo...
Ceremonie Reacties: 3 23-11-2013 20:51:40

Jo
Ons verslagje (van 10 augustus)
Dag bruidjes, onze dag is al een eindje achter de rug, maar je weet wel hoe dat gaat :-) Tekstjes schrijven komt er niet van. Ik kan alvast zeggen dat onze huwelijksdag echt prachtig was! Geniet ervan als de jouwe komt, want het gaat heeeeeel snel ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 23-11-2013 20:11:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...