Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lien
het komt zo snel dichter bij
Dag bruidjes Ik wist dat het er zat aan te komen maar het is toch even schrikken nu ik maar 2cijfers meer zie en weet dat er nog zo veel moet gebeuren. Nog 98dagen te gaan en het is zover. Gisteren bij de fotograaf geweest en alles is geregeld, wij...
Voorbereiding Reacties: 1 6-12-2013 10:18:11

Vanessa
bijna 100 dagen getrouwd!!!
Wat vliegt de tijd!!!!!!!!!  Ik zie hier net op de teller da we vandaag 97 dagen getrouwd zijn.  Heb gisteravond nog eens rustig door ons trouwalbum zitten bladeren, zalig!!  Zo kan je de dag nog eens helemaal opnieuw beleven.  T...
Ideeën Reacties: 6 6-12-2013 8:59:37

Kelly
Feestzaal regio Denderleeuw-Aalst-Ninove
Hey iedereen! Wij zijn op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk regio Denderleeuw-Ninove-Aalst. We zoeken een gezellige, mooie feestzaal maar 1tje die toch nog prijselijk is :) Kunnen jullie ons helpen? Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 5-12-2013 20:04:46

Annekatrien
trouwschoenen
Pff, ben nu al superlang aan het kijken voor rode trouwschoenen. Ik weet dat je die van Rainbow en pink kan laten kleuren maar vind hier alleen sites en dingen over in Nederland. Is hier in Belgie niet mogelijk? Weet iemand waar i...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 5-12-2013 19:26:59

stephanie
uitnodigingen
dag allemaal, Ik ben terug in actie geschoten voor de voorbereidingen. We zijn nu aan het kijken voor de tekst op de uitnodigingen. Maar onze inspiratie is een beetje op momenteel. Zouden er mensen ons hun uitnodiging kunnen doormailen voor inspirat...
Uitnodigingen Reacties: 1 5-12-2013 15:48:18

tatjana
Wanneer save The date sturen?
Wij trouwen op 16 augustus 2014 en nu vroeg ik mij af wanneer we het beste onze save the date kaartjes konden versturen ?
Voorbereiding Reacties: 13 5-12-2013 13:21:37

Marlies
Grafisch designer?
Hallo iedereen, Ik ben er nog vroeg bij maar ben toch al even op zoek naar iemand die het idee dat ik in mijn hoofd heb kan uitvoeren. Wij willen eerder uitnodigingen met een vintage look, simpel en elegant. De standaard uitnodigingen die liggen on...
Uitnodigingen Reacties: 6 5-12-2013 10:41:33

Lentl
Sedinal
iemand ervaring met dit product Sedinal? Sedinal is een geneesmiddel tegen aandoeningen die te maken hebben met stress en spanning. Zo werkt Sedinal tegen zenuwachtigheid, agitatie, slaapstoornissen, overspanning, hartkloppingen en angst. Het actieve...
Voorbereiding Reacties: 14 5-12-2013 9:49:56

sven
Prachtig kostuum
Toekomstige bruidegommen ben je nog op zoek naar een speciaal kostuum voor jullie speciale dag ,ik heb een prachtig kostuum van archetipo te koop dit is nooit gedragen!!! Nieuwprijs was 1990€ nu voor de prijs van een simpel kostuum kan je dit hebben ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 5-12-2013 6:24:25

Tanja
Bruidsmeisjes
Wat doen jullie met de kledij van de bruidsmeisjes ? Allemaal hetzelfde of gewoon binnen het (kleur)thema ? Ik heb zoveel ideeën dat ik het niet meer weet :D
Kledij - Suite Reacties: 7 4-12-2013 23:23:45

Nathalie
Thema tafel verdeling
Aangezien ons huwelijksfeest in een Grieks restaurant door zal gaan hebben we als tafel thema 'Griekse mythologie' .  We gaan kaartjes maken met daarop een vraag. En het antwoord op die vraag is dan de naam van een Griekse god.  Op elke taf...
Voorbereiding Reacties: 1 4-12-2013 22:19:35

Tiff
Verloofd!
Hallo allemaal,Tijdens een mooie vakantie in Spanje vroeg mijn vriend me ten huwelijk. Wij trouwen op 15/05/2015.  Zijn er nog koppels voor deze datum? Hebben jullie al iets ondernomen?GroetjesTiff  
Voorbereiding Reacties: 10 4-12-2013 21:03:23

Tiffany
Trouwjurk december of januari bestellen?
Beste bruidjes, zoals de titel al zegt ben ik nu aan het twijfelen wanneer ik juist mijn trouwjurk zal bestellen. Een tijdje geleden ben ik naar youniek in Turnhout geweest en daar heb ik mijn trouwjurk gevonden. Ik had deze graag dus deze maand gaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-12-2013 17:35:12

kathleen
Outlet
Bruidjes, Zoals in een vorige topic al aangegeven ben ik dus op zoek naar een kort bruidskleedje, liefst in outlet. Ik ben vandaag naar bruidskledij Steven geweest en heb daar een heel mooi kleedje aan gehad, natuurlijk niet in outlet. Ben daarna na...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-12-2013 14:03:02

Kristof
Ceremoniewagens regio Kortrijk
Hello, Wij zijn op zoek naar een firma (liefst niet te prijzig) waar we 2 oldtimers en een stuk of 3 mercedessen kunnen huren voor 3 uur. Vervoer naar kerk + na misviering naar feestlocatie. Iemand aanraders ?  Thx !
Ceremonie Reacties: 2 4-12-2013 13:28:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...