Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jannie
waarom een DJ
Waarom toch een DJ een Live band is toch veel leuker en persoonlijker
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 9-12-2013 16:33:48

nanyma
Nieuwe lange muntgroene jurk te koop
Vorige lente heb ik een muntgroene lange suite-jurk in chiffon met bustier bij Le Chapeau gekocht. Het is een elegante jurk, zonder veel versiering, maar door een knoop in de zij krijg je een mooi gedrappeerd effect. Ze is nooit gedragen omdat ik uit...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-12-2013 16:08:38

nanyma
Nieuwe muntgroene enkellange suite-jurk te koop
Op zoek naar een mooie suite-jurk? Vorige lente heb ik een muntgroene lange suite-jurk in chiffon met bustier bij Le Chapeau gekocht. Het is een elegante jurk, zonder veel versiering, maar door een knoop in de zij krijg je een mooi gedrappeerd e...
Kledij - Suite Reacties: 1 9-12-2013 16:07:06

Christel
TE KOOP bruidsjurk Marylise NIEUW!!!!
Door omstandigheden gaat mijn huwelijk niet doorgaan. Ik heb echter wel al een jurk gekocht. De jurk werd nog nooit gedragen. Nieuwprijs: 1395 euro Marylise-fuego maat 40 (valt kleiner uit, zelf heb ik maat 36-38) Borst: 86 Taille: 69 Heup: 98 ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-12-2013 15:54:46

Elke
Stola Poirier met bloemmotief S150
Hallo iedereen!!!Heeft er soms iemand een Stola van Poirier met bloemmotief (S150) te koop?  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-12-2013 14:09:46

Mrs
uitnodiging - ouders vermelden
Hallo allemaal! Ik heb eens een vraagje ivm de uitnodigingen! Bij ons is het zo dat onze ouders (langs beide kanten)  de trouw betalen. "Kleine dingen" zoals het bruidsboeket, lingerie, ringen, betalen we zelf. Nu willen we graag onze ouders v...
Uitnodigingen Reacties: 16 9-12-2013 13:33:08

wendy
bedankjes??
he bruidjes en bruidegom, Klein vraagje ik ga als bedankjes glazen potjes maken met suikere zalmroze en witte (de basiskleur van mijn huwelijk) hartjes, aan deze potjes ga ik zelf kleine ronde cirkels in zoutdeeg maken met daar iets op..proble...
Ideeën Reacties: 2 9-12-2013 11:21:56

silvie
extensions
Goedemorgend fellow brides and grooms :) Ik wil op de dag  van men leven een mooi uithangen kapsel met pijpenkrullen. Zelf heb ik half lang haar en voor dit kapsel moet het een stuk langer. weet iemand toevallig een kapper/ kapster die dit heel ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 9-12-2013 8:33:27

Daisy
Catering
Hallo allemaal! Heeft er iemand ervaring met de cateraar 'Art and Food' uit Waasmunster? Alvast bedankt. Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 8-12-2013 20:53:15

sanne
Huwelijksviering
Dag allemaal! Voor ons huwelijk gaan wij samenwerken met Huis van de mens. Nu ben ik mijn zoektocht naar gepaste gedichten en teksten te zoeken, maar mijn internetzoektocht verloopt niet zo vlot. Zijn er bruidjes die hun tekstboekje zouden kunnen d...
Ceremonie Reacties: 3 8-12-2013 20:24:54

Leen
Bali of Madeira in mei
Hallo allemaal, Wij gaan een huwelijksreis plannen de eerste 2 à 3 weken van mei, maar weten nog niet naar waar. Velen onder jullie hebben een huwelijksreis naar Bali gepland of zijn er ondertussen al geweest lees ik. Mijn vraag is of het er oo...
Huwelijksreis Reacties: 0 8-12-2013 19:59:54

Pascale
Horta of ALM?
Hé ladies! Dit is mijn eerste bericht op dit forum. We moeten de eerste grote beslissing maken: de zaal! Help! We zijn naar enkele gaan zien en de twee die overblijven zijn de Art Nouveau zaal Horta en het congrescentum ALM in Berchem. Twe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 8-12-2013 19:57:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...