Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
11/12/13 om 14u15:16
Hallo allemaal, Met klamme handjes en trillende knietjes ga ik vandaag mijn ventje ten huwelijk vragen op het werk om 14.15 u daar op de plaats waar ooit de vonk 10 jaar geleden is overgesprongen. Duim allen met mij mee dat hij JA zegt! (al twijfel...
Ideeën Reacties: 17 11-12-2013 8:45:35

wendy
Jullie mening... Handen in het haar...
Hallo iedereen, mijn huwelijk is ondertussen al enkele maanden geleden (7-9-2013) maar ik slaag er maar niet in om er met een positief gevoel aan terug te denken.  Dat komt vooral door onze fotograaf en videograaf...  Op voorhand had ik afs...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 16 10-12-2013 23:05:02

Eva
Trouwjurk gekozen!
De kogel is door de kerk na lang twijfelen eindelijk mijn trouwkleed gekozen. Kan niet wachten tot het zover is! Ben zeer tevreden over la sposa. Ben drie keer langsgeweest voor eindelijk besliste. Telkens werden ook weer nieuwe modellen aangereikt ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-12-2013 22:45:48

sven
Trouwringen tatoeëren
Weet er iemand in de buurt van antwerpen of sint Niklaas een heel goeie tatoeerder zitten die ringen kan tatoeëren ? Mercikes al bij voorbaat
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 10-12-2013 22:24:45

Eline
Binnenlocatie foto's
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een mooie binnenlocatie om foto's te trekken in noord-Limburg. Iemand ideeen?
Locaties - Fotografie Reacties: 6 10-12-2013 18:07:09

Dorien
het mocht niet zijn
Na veel blijdschap in nov is onze roze wolk doorgeprikt. Geen van de kleintjes haalde het en we blijven achter met lege handen, alweer. Dit twee keer meemaken in een half jaar vraagt veel van een mens. Testen en onderzoeken volgen en in januari krij...
Voorbereiding Reacties: 13 10-12-2013 16:28:26

Garm
Huwelijksreis Bali / Thailand
Hallo! Wij trouwen op 19 juli en zouden graag kort daarna vertrekken op huwelijksreis. We hadden voorkeur voor Thailand / Bali... We willen er een combinatiereis van maken, de helft genieten in een mooi hotel en de helft uitstappen doen. We willen e...
Huwelijksreis Reacties: 12 10-12-2013 13:57:54

Christel
locatie receptie omgeving Keerbergen
Hallo allemaal, wij zijn nog op zoek naar een leuke locatie om een receptie te houden. Een avondfeest doen wij niet, we vertrekken zelf op romantisch weekend die avond :-) Liefst met mogelijkheid dat de kindjes kunnen spelen daar. Wij hebben twee jo...
Locatie Reacties: 2 10-12-2013 13:43:41

Christel
bedankjes bij receptie?
Een vraagje... Wij houden enkel een receptie in de namiddag...horen hier dan volgens jullie ook bedankjes bij of wordt dat zo niet gedaan? Wij doen geen avondfeest, maar vertrekken zelf op romantisch weekend onder ons tweetjes. We spenderen ons gel...
Ideeën Reacties: 4 10-12-2013 13:41:23

Kim
Ceremoniebus
Dag iedereen! Wij zouden graag een ceremonie bus huren voor onze trouw. Iemand tips voor regio Antwerpen? Mijn vriend is al gaan kijken in het Bruidsparadijs, maar die vond de bussen onverzorgd.  Groetjes, Kim
Voorbereiding Reacties: 9 10-12-2013 13:24:37

carla
Kasteel oudenberg te Geraardsbergen
Hallo, zijn er nog mensen die hun feest doen in Kasteel Oudenberg te Geraardsbergen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-12-2013 12:34:53

Lore
originele locatie
iemand tips voor locaties waar men trouwefoto's kan maken omgeving Genk/Hasselt. Wij zijn nog niet helemaal eruit mbt tot stijl, wat ons aanspreekt zijn  landelijk/natuur, oud-industrieel, stedelijk oude stijl. maar mag ook anders zijn...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 10-12-2013 11:45:41

Christel
Graag jullie mening...enkel receptie en nadien genieten van ONS
hallo allemaal, we zijn al enkele keren van gedacht verandert ivm onze dag :-) Eerst zouden we ook een heus feest ineensteken, maar daar zijn we op teruggekomen. Uiteindelijk gaan we enkel een receptie houden (na de plechtigheid in het gemeentehuis...
Ideeën Reacties: 9 10-12-2013 11:35:06

Lore
landelijke locaties
Hallo  Allemaal, Ik ben nog op zoek naar een fesstlocatie in de omgeving van Genk, Hasselt, Tongeren. Ik ben op zoek naar locatie die een landelijke stijl heeft. Iemand mischien tips voor me?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-12-2013 11:10:09

silvie
Doopbewijzen
Hey iedereen, vnvd de eerste keer naar de pastoor... op een site zag ik staan dat je de plaats en datum van je doop moet weten... plaats is geen probleem maar de datum weet ik niet meer. is dit een ramp? Grtjs
Religie Reacties: 7 10-12-2013 11:06:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...