Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Vanessa
Verzekering huwelijksdag
Hallo,Via huwelijksbeurzen en het internet werden wij op de hoogte gebracht, van het bestaan van een verzekering van de huwelijksdag. Indien dat het feest om één of andere reden niet zou kunnen doorgaan, vb. sterftegeval in familie, ziekte,...
Andere Reacties: 1 18-6-2003 8:24:47

bianca
corsage bruid
Is het gebruikelijk dat de bruid naast haar boeket ook een corsage draagt??
Andere Reacties: 1 17-6-2003 14:15:33

cindy
aan pieter i.v.m. teksten misboekje
Hi Pieter !!Ik zou het hééél tof vinden als je ons jouw teksten mailt.Wij trouwen pas 24 juli 2004 maar toch zijn we al bezig met allerlei voorbereidingen.Alvast bedankt !!Groetjes, Cindy & RitchiePS : Nog véééé...
Voorbereiding Reacties: 1 17-6-2003 12:31:11

pieter
teksten misboekje
ik heb een aantal bestandjes met teksten voor het misboekje, geef even je emailadres door als je ze graag doorgemaild krijgt (alles samen ongeveer 100 blz) Zelf ben ik nog specifiek op zoek naar teksten voor de huwelijkskaars. Alvast bedankt om jull...
Voorbereiding Reacties: 29 17-6-2003 7:41:14

pieter
voorbeelden teks
Andere Reacties: 0 17-6-2003 7:37:01

joost
originele uitnodigingen?
Hallo allemaal, Ik had graag deze week onze uitnodigingen verstuurd maar op het laatste momentje begin ik natuurlijk te twijfelen. Over de tekst en de achtergrond ben ik heel tevreden maar ik zoek iets origineels voor de kaart zelf. Ik heb ooit eens ...
Uitnodigingen Reacties: 0 16-6-2003 18:02:03

Lenny
Annuleringsverzekering
Ik heb gelezen dat je best een annuleringsverzekering aangaat betreffende het huwelijk, indien dit wegens ziekte of dergelijke niet kan doorgaan. Weet er iemand waar je hiervoor terecht kunt, want ik denk niet dat alle verzekeringsmakelaren zoiets aa...
Voorbereiding Reacties: 1 14-6-2003 9:38:33

sigried
trouwen in het buitenland
Mijn vriend en ik hebben allebei de Belgische nationaliteit, maar willen graag voor de wet trouwen in Spanje. Welke documenten en procedures zijn hiervoor nodig?
Juridisch Reacties: 3 11-6-2003 13:12:56

Peggy
ringen
Hallo, kan iemand mij vertellen of een trouwring aan je linkerhand of rechterhand word gedragen? Peggy
Andere Reacties: 4 9-6-2003 22:37:24

bianca
kleding bruidsjonker
weet iemand waar ik leuke kleding voor een bruidsjonker van 8 jaar kan vinden?
Voorbereiding Reacties: 2 6-6-2003 11:08:57

katrien
fotograaf & dj
Hallo iedereenwij zijn op zoek naar zowel een fotograaf als een dj voor onze grote dag, liefst in de buurt van lier-boechoutVooral voor een dj zijn we op zoek naar goede raad. We kennen zelf niemand, en we zouden erg graag iemand vinden waarvan we z...
Voorbereiding Reacties: 1 4-6-2003 11:05:07

heidi
misboekje
Wij trouwen op 1 augustus. Wie kan ons aan leuke teksten voor ons misboekje helpen? Wij hebben een boek meegekregen van de priester maar vinden de teksten nogal stijfjes. e-mailadres:heidi.deboelpaep@pandora.bethanks!
Andere Reacties: 0 3-6-2003 22:40:04

Marie-Claire
ceremoniewagen
Hallo,Wij zijn nog steeds op zoek naar een ceremoniewagen. Kent er iemand iets in de regio Hasselt-Tongeren?Alvast bedanktMarie-Claire
Voorbereiding Reacties: 1 3-6-2003 22:02:10

Anke
kostprijs dj??
Wij willen graag weten hoeveel een dj ongeveer kost. Moet je die betalen per uur of per avond? Wij hebben gehoord van een 496 euro, maar is dit niet wat veel?Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 14 3-6-2003 16:55:22

Anke
enne
Wij willen graag weten hoeveel een dj ongeveer kost. Moet je die betalen per uur of per avond? Wij hebben gehoord van een 496 euro, maar is dit niet wat veel?Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 3-6-2003 16:51:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...