Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


vanessa
tafelbegeleiding
Hallo toekomstige bruidjes,Wij trouwen op 21 juni 2003 en heb eigenlijk nog dringend thema nodig om de tafels in te delen.Alle ideekes welkom!!Thanks,Vanessa
Ideeën Reacties: 3 23-5-2003 13:58:53

Nancy
reisproblemen
Hallo wij hebben momenteel problemen met onze reisorgantsator. Met betrekking tot het niet meer willen geven van een huwelijkskorting! Zijn er nog mensen die dit al eens hebben meegemaakt? Of zijn er mensen die tips hebben waar we terecht kunnen met ...
Andere Reacties: 2 23-5-2003 13:37:10

Evi
Aan Ellen ivmMisboekjes
Ik heb een berichtje van Ellen aan Sofie gelezen waarin Sofie haar mail adres mocht doorgeven om het misboekje door te mailen.Zou het ook mogelijk zijn dit aan mij eens door te mailen aub?Mijn adres: eefjess@yahoo.comDank u wel op voorhand!
Ideeën Reacties: 6 23-5-2003 11:48:06

Steven
Laatste voorbereidingen
Wij trouwen op 19 juli 2003 en zijn bezig met de laatste voorbereidingen. Kan iemand ons helpen aan adressen in Oost- en West-Vlaanderen (streek Deinze-Gent-Waregem-Kortrijk) voor een bruidskaars, bruidssuiker en voor een receptieboek??? Zeker dit la...
Voorbereiding Reacties: 1 23-5-2003 11:42:02

Inge
Decoratie zaal
Hallo,op 15 mei 2004 stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje. We zijn op zoek naar originele ideetjes om te zaal en de tafels te versieren.
Ideeën Reacties: 4 22-5-2003 19:36:10

Lenny
Zelfgemaakte uitnodigingen
Ik zou graag onze uitnodigingen zelf maken. Heeft iemand originele ideeën?Lenny
Uitnodigingen Reacties: 4 22-5-2003 18:20:15

Lenny
Bruidskinderen
Als bruidskinderen hadden we gedacht aan mijn broer (7 jaar) en de dochter van goed vrienden van ons (9 jaar). Zijn zij niet een bbetje te oud om bruidskinderen te zijn. Ik heb er eigenlijk geen idee van.Lenny
Andere Reacties: 2 22-5-2003 18:18:58


zangeres afgebeld! Help!
Onze zangeres voor de kerk heeft dit weekend afgebeld. We zijn nu dringend op zoek naar een nieuwe znager/zangeres die een vijftal liedjes kan instuderen en voorbrengen tijdens onze huwelijksmis op 28 juni!Help me aub, we zijn radeloos aan het worde...
Andere Reacties: 2 20-5-2003 12:48:30

Karla
LOCATIE FOTOS BUURT VAN DIEST
Wij trouwen binnen 3 maanden en onze zaal bevindt zich in Diest (Schaffe). Wij zijn niet van deze streek en nog op zoek naar originele binnen- en buitenlokaties voor de fotosAlvast bedankt
Fotografie Reacties: 1 20-5-2003 11:57:17

an
Tekst om onze ouders te bedanken in de mis
HalloWij zijn nog op zoek naar een tekst om onze ouders (en grootouders) te bedanken in de mis. Heeft er iemand van jullie misschien een voorbeeld voor ons?Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 2 20-5-2003 8:54:04

Sandra
bruidssuite / hotelletje regio Kuurne - Kortrijk
Hoi! Wij zoeken nog een leuk hotel/ eventueel met bruidssuite regio Kuurne - Kortrijk om onze huwelijksnacht in door te brengen. Eventueel(!) met sauna enzo aanwezig in hotel... Iemand een ideetje?
Ideeën Reacties: 2 19-5-2003 14:03:27

Lenny
Ceremoniewagen
Kent iemand een verhuurmaatschappij in de regio Zemst-Mechelen-Vilvoorde waar men aan schappelijke prijzen een wagen met chauffeur kan huren?Lenny
Andere Reacties: 2 16-5-2003 14:55:07

Sandra
DiskJockeys in West-Vlaanderen
Wie kan ons helpen aan een goeie DJ in West-Vlaanderen? Of heb je ergens slechte ervaringen gehad met een of andere DJ, laat het me ook aub weten!
Andere Reacties: 2 15-5-2003 15:27:38

Sofie
Leuke misboekjes voor onze trouwmis
Kunnen jullie ons voorbeelden van trouwboekjes (misviering) doorsturen via email? Alvast bedankt!!! Wij willen het origineel doen!!
Andere Reacties: 3 12-5-2003 18:29:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...