Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


an
Vrijgezellenavond
wie heeft er ideetjes voor een originele vrijgezellenavond?Wij zijn ook op zoek naar gadgets, die we aan de toekomstige bruid kunnen geven, die in het teken staan van haar verdere leven.Hopelijk hebben jullie wat inspiratie!
Ideeën Reacties: 2 21-3-2003 10:08:51

dtyitg
vervoer
Ik ben op zoek naar een auto inclusief chauffeur. Weet iemand een goed adres in de buurt van maastricht?
Voorbereiding Reacties: 2 19-3-2003 14:38:46

SARA
LOCATIE TROUWFOTO'S
Kennen jullie soms een leuke omgeving om foto'S te maken zowel binnen als buiten in de omgeving van VLAAMS-BRABANT
Ideeën Reacties: 2 19-3-2003 12:03:57

katrien
Bedanken
Hallo,wij zouden graag onze ouders op het avondfeest zelf bedanken (bijv. voor of na de speeches) - is dit een gepast moment? We wilden de moeders mss bloemen geven en de vaders iets anders? Heeft iemand hier ervaring mee, of ideetjes?Heel erg bedan...
Ideeën Reacties: 5 17-3-2003 17:53:31

Steven
Drukwerk
We hebben zowat alle boeken doorkeken van Buromac, Intercard, mercard, ... Onze voorkeur gaat meer uit naar een blanco kaart die we zouden personaliseren. Heeft iemand voorbeelden of ideeën hiervoor?
Ideeën Reacties: 6 14-3-2003 14:28:22

sigrid
fotolocatie slecht weer
Wij trouwen op zaterdag 10 mei en zijn nog op zoek naar een originele binnenlocatie voor de fotoreportage in de omgeving van Lier als het slecht weer is. Kan iemand ons helpen?Sigrid
Fotografie Reacties: 2 14-3-2003 8:06:20

Koen
Huwelijkskaars
Hallo iedereen,Weet iemand een adres (West-/Oost-Vlaanderen) waar je veel keuze hebt aan eigentijdse huwelijkskaarsen ?Alvast 1000-maal dank !Cindy en Koen.
Andere Reacties: 3 13-3-2003 13:50:57

Marijke
Bedankjes
Heeft er iemand een leuk idee om zelf bedankjes te maken? Ik zou eens op het einde van de avond iets anders willen geven aan de genodigden dan de traditionele foto.Alvast bedankt
Andere Reacties: 7 11-3-2003 12:27:04

katrien
tafelschikking
Wij zijn op zoek naar een origineel idee om de verschillende tafels een naam te geven. Heeft iemand een goed idee...?Katrien
Voorbereiding Reacties: 4 11-3-2003 11:44:43

Wendy
Bruidskinderen
Op onze trouwdag zullen 3 kindjes voorlopen, 2 van 5 jaar en 1 van 7 jaar. De kleertjes zijn reeds gekocht maar we zoeken nog iets tofs om de kindjes te laten dragen. Vroeger werd meestal een wandelstokje en een boeketje bloemen voor het meisje genom...
Voorbereiding Reacties: 4 8-3-2003 10:12:14

Linda
Tekst voor op uitnodigingen
Is er iemand die een originele manier kent om een tekst op een uitnodiging te zetten? Meestal zijn het van die super plechtige teksten en dat vinden we een beetje oudbollig. Alle voorstellen zijn welkom.Linda
Uitnodigingen Reacties: 4 6-3-2003 14:38:06

Cindy
Binnen-fotolocatie mocht het regenen
Wij zijn ook op zoek naar een locatie voor als het regent, en dit liefst in de buurt van Tielt/Roeselare, want onze tijd om foto's te nemen is beperkt. Heeft iemand ideetjes ?Groetjes,Cindy.
Andere Reacties: 0 4-3-2003 22:58:53

Cindy
Teksten met een kwinkslag
Hallo,Ik hoop écht dat iemand mij kan helpen, want ik heb me al suf gezocht op het net.Wij hebben voor een moderne, alternatieve dankviering in de Kerk gekozen (omdat ik niet meer voor de kerk mag trouwen, maar we toch iets in een kerk wilden do...
Andere Reacties: 0 4-3-2003 22:56:43

linsy
bruidskapsel
heeft iemand mooie foto's of een site waar ik foto's kan vinden voor een bruidskapsel?
Andere Reacties: 5 4-3-2003 13:18:59

klaartje
trouwdatum gezocht
hallo,wie trouwde er in september of oktober ??Was het mooi weer ??wij zijn nog aan het twijfelen : ofwel echt in de zomer (aug) ofwel eind september, maar ik zou graag zomerweer hebben !groetjesklaartje
Andere Reacties: 6 3-3-2003 21:48:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...