Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Sandra
fotolocatie bij slecht weer
Bij goed weer gaan we foto's nemen in de Antwerpse Zoo, maar bij slecht weer weten we nog niet waarheen. Iemand ideetjes voor overdekte locaties in de buurt van Antwerpen?
Fotografie Reacties: 1 3-3-2003 14:17:28

Sandra
bedanken ouders
Wij zouden graag aan het einde van de huwelijksviering onze ouders bedanken. We zullen ze dan ook een kaars overhandigen (net zoals wij een huwelijkskaars krijgen). Alleen zijn we nog op zoek naar een mooie tekst om hierbij voor te lezen. Weet iemand...
Religie Reacties: 1 3-3-2003 14:15:32

Kathy
Amusement tijdens avondfeest
Heeft er iemand leuke ideetjes om het avondfeest - tijdens eten - wat te animeren. Ik ken al "kousenband verkopen" en een spelletje met elkaars schoenen, maar zijn er nog andere grappige dingen waar jullie weet van hebben ?
Andere Reacties: 2 27-2-2003 9:23:16

Logist
bruidswagen
Ik ben op zoek naar een ceremoniewagen van het volgend type: VW kever cabrio liefst wittrouwdatum 2 mei 2003Kan u ons helpen bel dan zo spoedig mogelijk naar volgend nummer 016/40.88.27 of e-mail me,dank u bij voorbaatTimmy Logist
Andere Reacties: 2 25-2-2003 8:16:14

Natasja
Menukaarten
Heeft iemand een idee hoe je de menukaarten zelf kan maken?Met welk pc-programma?
Ideeën Reacties: 2 23-2-2003 13:22:43

Isabel
fotolocatie als het regent
Geeft er soms iemand ideeën voor een overdekte fotolocatie voor als het regent, in de regio van Deinze, Gent en Laarne?
Fotografie Reacties: 4 19-2-2003 13:54:30

Wendy
Kapsel en muziek
Ik heb kort haar en zou toch graag iets doen met mijn haar op mijn huwelijk. Iemand ideeën?Verder zijn we ook op zoek naar een openingsdans en goeie muziek voor in de kerk. Suggesties?Thx!
Ideeën Reacties: 9 14-2-2003 10:39:23

Wendy
lokatie
Hallo!Weet iemand mooie plaatsjes voor foto's in de omgeving van Deinze? De traditionele, zoals kasteel van Ooidonk en de Brielmeersen, doen we liever niet. En weet iemand fabriekspanden waar we eventueel foto's binnen kunnen nemen?Thanks!
Fotografie Reacties: 0 14-2-2003 10:38:12

Marie-Claire
muziek in de mis
wij zijn op zoek naar muziek in de kerk. we dachten eerst aan mooie cds maar we vrezen dat dit niet zo goed klinkt in de kerksuggesties?
Andere Reacties: 4 13-2-2003 21:35:55

Diane
hotelletje voor huwelijksnacht
Ons avondfeest gaat door in Zaal De Rietgaard te Bornem. Graag zouden wij daarna onze huwelijksnacht doorbrengen in een hotelletje daar in de buurt. Weet er iemand een leuk adresje?
Andere Reacties: 0 13-2-2003 20:04:39

bieke
trouwen in het gemeentehuis
Wij trouwen dit jaar. We hebben gekozen om enkel voor de wet de trouwen. Weet er iemand hoe een "viering" op het gemeentehuis er aan toe gaat en of je ook een uitgebreidere trouwerij kunt houden. bv met teksten die worden gelezen ofzo.
Ideeën Reacties: 7 13-2-2003 12:47:53

Isabel
kousenband
Ik ben van plan om een kousenband te dragen op mijn huwelijksdag. Kan er mij iemand vertellen wat de traditie is i.v.m. de kousenband? Ik heb al iets gehoord over; per opbod op het feest verkopen. Kan iemand mij helpen?
Ideeën Reacties: 3 12-2-2003 14:28:03

krista
matig prijsje
heeft er iemand iedeeen over hoe wij onze dag zouden kunnen vieren zonder er veel geld te moeten aan geven? Hebben juist huis gekocht en ja nie veel meer over dus.
Ideeën Reacties: 6 10-2-2003 17:48:13

Els
fotolocatie
Kent er iemand een leuke locatie in de omgeving van Waregem?
Ideeën Reacties: 1 7-2-2003 10:54:45

Wendy
leuke uitnodigingen
Hi, heeft er iemand ideetjes voor leuke uitnodigigen?Thx
Ideeën Reacties: 5 29-1-2003 11:44:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...