Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Lieve
berichtje aan Sarah
Sarah,Je schreef in je berichtje dat je al in het kasteel in Zulte bent geweest.Wat zijn je ervaringen ermee? Nog eens bedankt voor de informatie!groetjes, Lieve
Andere Reacties: 1 9-9-2003 10:58:02

Lieve
toffe locatie voor feest in oost- vlaanderen gezocht
Voor al degenen die deze week trouwen: proficiat en geniet met volle teugen van deze bijzondere dag!Voor ons ligt deze dag nog ver voor ons maar toch zijn we al op zoek naar een toffe locatie om ons feest te geven. We kennen een uitstekende kok die ...
Locatie Reacties: 5 9-9-2003 9:22:44

krista
fotos
hoi heeft er iemand een idee hoeveel trouwfotos er normaal gezien gemaakt worden? Heb mijn oor al eens ten luister gelegt bij de fotograaf en die zij me voor 100 fotos betaal je 750 euro. onlangs vertelde ik dat tegen iemand en die zei me dat dit er...
Andere Reacties: 2 7-9-2003 17:07:15

kristien
aan leslie
Hoi,Mijn email-adres is kristienwouters@hotmail.com.Alvast bedankt.Kristien
Andere Reacties: 0 5-9-2003 18:10:28

Evelyne
Help
Help, Wij trouwen over 7 weken en hebben nog geen cameraman. Kan er iemand ons helpen?alvast bedanktEvelyne
Andere Reacties: 2 5-9-2003 10:52:18

An
DJ in limburg
Heeft iemand goeie ervaring met een dj uit het Limburgse?
Andere Reacties: 5 3-9-2003 13:44:07

kristien
originele feestlokatie
Hoi,Wij zijn op zoek naar een toffe, originele lokatie voor onze trouw. De feestformule zal vnl. bepaald worden door de lokatie. We hebben al eens gezocht naar abdijen, kloosters, kastelen, ... maar ook oude fabrieksterreinen of andere ideeën zi...
Ideeën Reacties: 6 2-9-2003 11:50:41

Leslie
Bruidsjurk huren
Hoi! Is er iemand uit het Antwerpse die mij een goed adres kan doorgeven van winkel waar ik bruidsjurk kan huren? Wat zijn jullie meningen hierover? Is het de moeite om een kleed te huren ipv het te kopen? Alvast bedankt voor de reacties. ** Leslie
Andere Reacties: 1 1-9-2003 22:10:57

Peggy
bedanking
Wat kunnen we geven als origineel geschenk aan de ouders en getuigen? Moet dit op de feest afgegeven worden of mag dit later?Bedankt voor jullie advies. Peggy
Andere Reacties: 2 1-9-2003 19:44:12

Marjolein
fotograaf
Heeft iemand ervaring met fotograaf Wim Simoens van Merelbeke?groetjes,Marjolein
Andere Reacties: 0 1-9-2003 15:47:31

Leslie
Tafelschikking
Is er een bepaalde traditie in hoe de mensen aan tafel moeten zitten? Ik bedoel wie naast wie en zo? En Is het niet gezelliger van allemaal aan eenzelfde tafel te zitten dan allemaal apparte tafeltjes? Wij zijn natuurlijk maar met +/- 30 mensen voor ...
Voorbereiding Reacties: 2 31-8-2003 11:43:30

Nadine
DRINGEND fotolocatie Leuven
Hallo,Wij hebben reeds het Begijnhof van Leuven als fotolokatie maar zijn nog steeds op zoek naar een lokatie ergens binnen voor als het moest regenen !!Nadine
Fotografie Reacties: 1 31-8-2003 11:03:08

Eva
feestzaal kust
Wie kent feestzalen aan de kust, (mag ook Veurne, Oudenburg, ... ) die gemiddeld in prijs zijn. Aanraders of adressen? Interessante websites?Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 3 30-8-2003 21:48:10

Leslie
kerk of niet?
Hoi! wij trouwen 29 mei 2004. Ik ben gedoopt etc maar niet katholiek. Mijn vriend is helemaal niet katholiek. We zouden graag voor de kerk trouwen omdat het zo mooi is en omdat het er wel zo'n beetje bijhoort op de trouwdag. Maar ik zit met probleem....
Andere Reacties: 5 30-8-2003 12:54:05

sofie
versiering
wij trouwen op vrijdag 13 februari 2004 voor de wet en op zaterdag 15 mei 2004 voor de kerk. Kan er mij iemand helpen waar er winkel is die mooie bruidsboeketten verkoopt?(regio Oost-en West-Vlaanderen) Wie weet er ook of er bij het huwelijk voor d...
Bruidsboeket Reacties: 0 30-8-2003 12:50:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...