Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Marjolein
DJ uitnodigen voor het diner?
Nodigen jullie jullie DJ uit voor het eten 's avonds of laten jullie die pas komen tegen het uur dat het dansfeest begint?Wij gaan waarschijnlijk een verre kennis als dj nemen, we kennen die niet zo goed, zouden hem dus eerder niet uitnodigen. hij ka...
Andere Reacties: 2 14-10-2003 11:19:27

an
Breugeliaanse ideetjes?
Dag, Wij zouden een Breugeliaans feest willen houden. Iemand ideetjes voor avondfeest (versiering), bedankjes, e.d.Alvast bedankt.
Ideeën Reacties: 1 13-10-2003 19:51:57

Kathleen
Goedkopere feestzaal omgeving van gent
Op deze site wordt er heel wat gechat en ik vind dat zalig.Allen krijg ik soms het gevoel dat wij maar "arme" mensen zijn.Jullie zalen zijn steeds vrij duur en dat kunnen ik en mijn toekomstige niet echt betalen...Daarom de vraag naar een m...
Voorbereiding Reacties: 5 13-10-2003 15:45:10

Marjan
DJ Jan Van Hoof
Wij hebben onze droomzaal gevonden! Zij raden ons DJ Jan Van Hoof aan. Heeft iemand reeds met deze DJ gewerkt ? Alvast bedankt!! Groetjes, Marjan
Voorbereiding Reacties: 2 13-10-2003 11:39:30

Eva
kostprijs huwelijk
Kan iemand al een overzicht geven van wat alles kost? (wij moeten nog beginnen aan de planning) Zoals fotograaf, feestmaal, ringen, kledij bruidegom, dj, ...Dan hebben we reeds een ideetje van ons budget.
Andere Reacties: 4 13-10-2003 11:04:34

Eva
traiteurs of feestzaal
Wij zoeken een feestzaal waar je zelf je champagne of wijn mag meebrengen, of een zaal die te huur is en een goede traiteur. Wie heeft ervaringen met traiteurs? Wat zijn de afspraken? Valt de kostprijs mee?
Andere Reacties: 5 13-10-2003 11:02:47

Eva
uitnodigingen
Wie kent een leuke, lieve of originele tekst om op de uitnodiging te zetten? Zelf ben ik niet zo creatief...
Andere Reacties: 3 13-10-2003 11:00:55

Lenny
Kapper regio Zemst gezocht
Kent er iemand een goede kapper, die ervaring heeft met bruidskapsels, in de regio Zemst?
Andere Reacties: 0 11-10-2003 13:50:18

Marjolein
Aan Kathy
Hey,bedankt voor de tip ivm met die brochures. Ik ga sebiet ook eens een mailtje sturen!Nog veel plezier met de voorbereidingen!Marjolein
Andere Reacties: 0 9-10-2003 11:28:14

Marjolein
trouwkleed linea raffaelli/rembo styling/anne belin
Hallo,ik heb al eens gekeken op verschillende sites van bruidsmode en ik vind de collecties van de merken Linea Raffaelli, Rembo Styling en Anne Belin wel nog mooi.Weet iemand van jullie prijzen van die merken? Zo heb ik een idee...Groetjes,Marjolein
Andere Reacties: 5 9-10-2003 0:38:13

Liesbeth
dj omgeving waasland
Hey,Wij trouwen 14/08/2004 en ben volop bezig met de voorbereidingen.Ik heb echter geen idee voor de discobar of muziek tijdens de huwelijksviering. Kan er mij iemand helpen aub.Kent er iemand een goede discobar of dj voor de omgeving waasland.Ook ha...
Voorbereiding Reacties: 9 8-10-2003 12:09:33

Ariane
Prijs fotograaf
Hallo,Kunnen jullie mij een idee geven van de grootte-orde van de prijs van een complete huwelijksreportage bij een professionele fotograaf? We willen geen video, alleen foto's.En als iemand een goede fotograaf kan aanbevelen aan de westkant van Bru...
Fotografie Reacties: 6 8-10-2003 11:27:19

Kathleen
HULP
Hallo iedereen,ik maak me echt zorgen...Ik trouw 15/05/2004. Als ik alles hier zo lees dan krijg ik het knap lastig.Ik bedoel, ik kijk ernaaruit om te trouwen, maar bij ons is er nog niets geregeld buiten:* iemand die receptie wil verzorgen* iemand d...
Voorbereiding Reacties: 6 7-10-2003 18:46:06

Nijs
live muziek voor huwelijksviering in Limburg
We trouwen op 22/05/2004 en willen graag iemand die zingt en piano en/of gitaar speelt in de huwelijksviering. Maar we vinden niemand hier dichtbij (Hasselt). Kan iemand mij ook een idee geven over de kostprijs?GroetjesNathalie
Voorbereiding Reacties: 4 7-10-2003 16:54:12

Marjolein
buidsjurk laten maken
Hallo, ik heb een praktisch probleem.Een collega van mijn moeder zou voor mij een bruidsjurk maken. Ze heeft dat al veel gedaan, en je ziet het verschil niet met de originele bruidsjurk.Nu, de bedoeling zou zijn dat ik naar de winkels ga en een bruid...
Andere Reacties: 4 7-10-2003 11:38:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...