Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Marjolein
18 september 2004
Wie trouwt er nu precies op 18 september? Ik weet nu niet meer zo goed wat gedaan: feestzaal, kerk, stadhuis, fotograaf, video, ceremoniemeester,gastenlijst liggen al vast. wat doen jullie nog?zie ik nog iets over het hoofd?
Andere Reacties: 4 29-10-2003 16:10:44

Catherine
Aan Saskia
Hallo Saskia,Ik las dat je trouwt in Diest, waar en wanneer? En waar gaat het feest door? Wij trouwen 3/4/2004 op het begijnhof van Diest.In ben benieuwd...Groetjes, C.
Andere Reacties: 2 29-10-2003 9:11:20

Catherine
Intredelied
Hallo, Heeft er iemand een goed idee wta kan dienen als intredelied? Waar m.a.w. de suite kan binnen komen in de Kerk? Wij hebben tot nu toe nog niets gevonden!Groetjes, CatherineN.B. Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 3 28-10-2003 14:21:03

Ellen
fotolocatie, dj, uitnodigingen
hallo, we trouwen op 28.08.2004 en zijn nog op zoek naar een fotolocatie, een dj in de buurt van Hasselt en een richtprijs om uitnodigingen te laten drukken. Alvast bedankt.
Uitnodigingen Reacties: 7 27-10-2003 21:04:05

Marjan
Aan Ellen ivm "Farah Love"
Hey Ellen! Ik ben deze middag bij "Farah Love" geweest en ... ik heb mijn droomjurk gevonden!!!De mensen daar zijn heel vriendelijk en behulpzaam, je krijgt echt wel een groot aantal jurken aangepast. Ja, ik ben blij dat ik DE jurk gevonden...
Andere Reacties: 0 27-10-2003 19:48:52

Marjan
Aan Ellen ivm "Farah Love"
Hey Ellen! Ik ben deze middag bij "Farah Love" geweest en ... ik heb mijn droomjurk gevonden!!!De mensen daar zijn heel vriendelijk en behulpzaam, je krijgt echt wel een groot aantal jurken aangepast. Ja, ik ben blij dat ik DE jurk gevonden...
Andere Reacties: 2 27-10-2003 19:48:49

Marjan
Aan Ellen ivm "Farah Love"
Hey Ellen! Ik ben deze middag bij "Farah Love" geweest en ... ik heb mijn droomjurk gevonden!!!De mensen daar zijn heel vriendelijk en behulpzaam, je krijgt echt wel een groot aantal jurken aangepast. Ja, ik ben blij dat ik DE jurk gevonden...
Andere Reacties: 1 27-10-2003 19:48:49

Marjan
Aan Ellen ivm "Farah Love"
Hey Ellen! Ik ben deze middag bij "Farah Love" geweest en ... ik heb mijn droomjurk gevonden!!!De mensen daar zijn heel vriendelijk en behulpzaam, je krijgt echt wel een groot aantal jurken aangepast. Ja, ik ben blij dat ik DE jurk gevonden...
Andere Reacties: 0 27-10-2003 19:48:49

Marjan
Aan Ellen ivm "Farah Love"
Hey Ellen! Ik ben deze middag bij "Farah Love" geweest en ... ik heb mijn droomjurk gevonden!!!De mensen daar zijn heel vriendelijk en behulpzaam, je krijgt echt wel een groot aantal jurken aangepast. Ja, ik ben blij dat ik DE jurk gevonden...
Andere Reacties: 0 27-10-2003 19:48:49

Sarah
aan Zohra: we ergeren ons aan je verdoken reclame
Beste Zohra,ik vind dit forum geen reclameblad!! en vind dat het absoluut niet kan dat jij telkens tussenkomt. Ik erger me er blauw aan, jij hebt hier een goedkope manier gevonden om geld te verdienen en reclame te maken en ik vind dat dat niet kan! ...
Andere Reacties: 9 27-10-2003 16:07:32

jolien
een huwelijkslijst bijn INNO? NOOIT MEER
Wij hadden een huwelijkslijst gelegd bij INNO en wil graag allen hier besparen van alle teleurstellingen die we daarbij hebben opgelopen. Klantenservice bestaat er gewoon niet! De helft van de artikels die we op de lijst geplaatst hebben zijn niet ...
Andere Reacties: 0 27-10-2003 12:35:18

Marjan
Bruidsjurk bij Farah Love
Ik heb deze namiddag een afspraaak bij 'Farah Love' in Zwijndrecht voor een bruidsjurk. Iemand van jullie daar al geweest ?Groetjes,Marjan
Andere Reacties: 2 27-10-2003 8:38:01

Anke
muziek voor in de kerk
Hoi,Wij zijn voor ons huwelijk op 2 juli nog op zoek naar iemand die wat live muziek kan brengen in de kerk. Wij zoeken gewoon iemand die dat in zijn/haar vrije tijd doet en dus niet iemand via het bureau van zohra, want sorry hoor, maar ben ik de en...
Andere Reacties: 6 26-10-2003 10:40:21

zohra
'Voor Al Diegenen Die Een Mail Van Me Verwachten'
Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren.Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie...
Andere Reacties: 0 24-10-2003 19:21:55

kristien
niet religieuze viering
Hoi,Mijn vriend en ik willen niet voor de kerk trouwen, maar we zouden die dag wel een soort bezinningsmoment willen houden waarop er teksten worden gelezen en muziek wordt gespeeld. Is er iemand die dit ook heeft gedaan? Hoe schakel je dat in in de...
Andere Reacties: 3 24-10-2003 13:09:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...