Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


Vanessa
Dringend vraagje ?????
Hallo iedereen,Ik heb dit weekend een bezoek gebracht aan de huwelijksbeurs in Antwerpen. Bij de eerste waar we aankwamen, stonden prachtige bruidsjurken tentoongesteld. Ik had gedacht om er nu stilaan aan te beginnen om de bruidsjurk van mijn dromen...
Andere Reacties: 9 7-10-2003 8:07:42

sabine
aan Sander
Hallo Sander,Bedankt alvaste voor je reactie.Ons e-mailadres is sabine.meuwis@belgacom.net.Groeten,Peter en Sabine
Andere Reacties: 0 6-10-2003 18:08:16

Marjolein
uitnodigingen/drukker
Hallo,van mensen uit mijn vriendenkring die al getrouwd zijn, hoorde ik vaak dat toen ze bij de drukker gingen, een aantal boeken met voorbeelden meekregen naar huis.Kent iemand een drukker in Gent of omstreken die dit ook toelaat?Wij willen liever o...
Uitnodigingen Reacties: 1 6-10-2003 15:20:19

catherine
misboekjes
wie wil me er de teksten van hun misboekje doorsturen???? alvast bedankt!reacties kan je sturen naar cdn_919@hotmail.com
Andere Reacties: 1 6-10-2003 9:15:17

kristien
aan Sander
Dag Sander,Je reageerde op mijn berichtje, hoewel ik niet Veerle noem. Toch hoop ik dat je mij kunt helpen met originele feestlokaties. Mijn mail-adres is kristienwouters@hotmail.com.Groetjes,Kristien
Andere Reacties: 0 6-10-2003 8:31:06

kristien
aan danny
Danny,Kan het dat jou emailadres niet klopt. Ik kan je mijn mailadres niet doormailen. Mijn adres is: kristienwouters@hotmail.comAlvast bedankt.Kristien
Andere Reacties: 0 6-10-2003 8:29:31

ann
Live-muziek strijkkwartet en/of zang
Hallo,Wij zijn het Fidelio Strijkkwartet. Wij verzorgen missen, recepties, diners. Allemaal professionele musici!Geïnteresseerd? Contacteer ons op 0475/ 39 79 81Zeer uitgebreid repertoire met klassiek, licht-klassiek, ragtime, foxtrot, tango, wa...
Andere Reacties: 1 5-10-2003 20:46:29

sabine
zang trouwmis
Hallo, wij trouwen op 5 juni 2004 in Bree (Lmburg). Wij zijn nog op zoek naar iemand om onze trouwmis muzikaal op te luisteren... Peter en Sabine
Andere Reacties: 4 5-10-2003 18:34:43

Rebecca
Aan Myriam en Danny
Je mag altijd tips sturen op het volgende e-mailadres: rebeccadelahaut@hotmail.comAlvast bedankt voor jullie hulp!Steve en Rebecca
Andere Reacties: 0 5-10-2003 17:27:07

An
Ervaringen met Fortune cookies?
Wij hadden via www.geluk.com gezien dat je er Wedding fortune cookies kan bestellen. Ons lijkt dat wel leuk, maar ik vind het wat eng dat het enkel via internet gaat. Heeft iemand deze wedding cookies al besteld? Viel dat mee/tegen? Of weet er iemand...
Ideeën Reacties: 2 5-10-2003 13:47:57

Lieve
aan sander
Ons emailadres is: Nico.Braeckman1@pandora.be.Alvast bedankt voor jouw hulp!Groetjes
Andere Reacties: 0 3-10-2003 18:07:42

sigrid
teksten
daarnet vond ik in één van de reacties een webstek ivm gelukmaar ik vind de reactie niet meer terugkan iemand mij helpen
Andere Reacties: 0 3-10-2003 11:36:02

Lieve
dansbaar of niet?
Hey allemaal,We hebben na lang zoeken een prachtige zaal gevonden waar we ons feest kunnen geven. Maar omdat deze zaal in het hartje van Gent ligt zitten we een beetje verveeld met de Vlarem- normen...Tot 3 uur mogen we tot 90 decibel, daarna maar t...
Andere Reacties: 2 3-10-2003 10:41:53

Dirk-Jan
website?
Kan iemand mij vertellen hoe ik via 'mijn planning' op deze site een eigen website kan aanmaken? Dit is helaas tot op heden niet gelukt...Groeten,DJ
Voorbereiding Reacties: 1 2-10-2003 15:10:45

Liesbeth
gospelkoor
Hey;Wij trouwen op 14/08/2004 en zijn nog op zoek naar een zanger/zangeres of groepje voor in onze huwelijksmis.Liefst iemand in de buurt van het waasland.Wij hebben in het Antwerpse ooit een gospelkoor aan het werk gezien in een huwelijksmis.Ik had ...
Voorbereiding Reacties: 2 2-10-2003 12:33:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...