Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën


hilde
wat kan ik doen nu doen ?
dag allemaal ! wij trouwen op 7 augustus 2004, en een zaal hebben we, eten is ook besproken.Kan iemand me zeggen wat ik nu nog kan doen? Ben er zo graag mee bezig maar ik weet niet goed hoe zo'n planning verloopt. Bedankt !
Voorbereiding Reacties: 5 27-8-2003 15:31:26

Claudia
vervoer genodigden
Wij zoeken een manier om (april 2004) een groot deel van onze genodigden(samen) te vervoeren van de kerk naar de feestzaal. Liever zelfs nog zouden wij hen kunnen laten ophalen thuis en na het feest ook bij wijze van taxi terug laten voeren.Dit alles...
Andere Reacties: 2 27-8-2003 11:11:27

Ariane
feestzalen Brabant
Hallo,Wij trouwen volgend jaar en zijn dus volop op zoek naar een zaal. Er zijn 3 zalen die ons interesseren : The Classic Domain in Beersel, Relais Delbeccha in Dilbeek en 't Krekelhof in Gooik.Heeft iemand ervaringen met deze zalen of kent iemand ...
Voorbereiding Reacties: 2 27-8-2003 10:00:21

Nadine
tof om te weten
Hallo,mijn vriend en ik trouwen op 3 oktober 2003. Bij het lezen van dit forum vroeg ik me plots af wie van al deze koppeltjes ook zal trouwen op deze dag. Laten jullie het mij weten en alvast voor iedereen, ook voor de andere data, heel veel suc...
Andere Reacties: 1 26-8-2003 18:34:43

Karla
Huwelijksmars Mendelssöhn-DRINGEND
Wij trouwen vrijdag 29 augustus 2003 (en ja, na een lange droge zomer geven ze regen. Kent er iemand een binnenlokatie voor fotos in Diest of rond Keerbergen?En kan er ons iemand aan de huwelijksmars helpen voor in de kerk ? Hartelijk bedankt en veel...
Andere Reacties: 3 24-8-2003 20:23:37

Nele
bedankjes
Graag zouden wij eens iets anders dan een foto geven als bedanking aan de genodigden. Heeft iemand een idee wat je nog kan geven ?
Ideeën Reacties: 4 24-8-2003 9:00:17

Marjolein
teksten voor mis en uitnodigingen
Kan iemand mij aan teksten voor de mis helpen of teksten voor de uitnodigingen?Groetjes,Marjoleinps: mijn e-mail is: marjolein.vanbaelenberghe@pandora.be
Andere Reacties: 2 22-8-2003 20:03:55

Marjolein
een goeie site-tip
Hey,een goeie tip voor iedereen: kijk eens op de amerikaanse site: www.weddingchannel.com. Je vindt er foto's van bruidskapsels, bruidsboeketten, drukwerk, trouwkledij enz. Zeker de moeite!Groetjes, Marjolein
Andere Reacties: 1 22-8-2003 20:02:56

sofie
trouwen voor de kerk???
Wij zijn niet gelovig maar vinden trouwen voor de kerk wel super romantisch... Wie heeft een ander alternatief (privé ceremonie?)Alvast bedankt
Andere Reacties: 4 20-8-2003 16:45:26

Evelyne
Misboekje
Hey hey,We zijn nog op zoek naar leuke teksten voor in de kerk. Ook de verwelkoming zouden we zelf willen doen? Heeft er soms iemand enkele voorbeelden van teksten?Mijn email is enoreilde@ipso.bealvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 0 20-8-2003 15:34:57

Miet
trouwjurk in de winter
wij gaan trouwen in de winter. en aangezien een trouwjurk niet al te warm is en meestal ook vrij open, denk ik dat het nogal frisjes gaat zijn. heeft er iemand een goed idee zodat ik niet met een typisch bontkraagje of met een jas moet rondlopen want...
Andere Reacties: 4 19-8-2003 19:57:02

bianca
cadeau ceremoniemeester
hallo allemaal....normaal gesproken geef je de ceremoniemeester een verzilverd cadeau maar ik ben op zoek naar een leuk orgineel cadeau,wie weet wat????alvast bedankt,groetjes bianca
Ideeën Reacties: 3 19-8-2003 14:00:36

Nele
misboekje
Kan er mij iemand zeggen hoe je best te werk gaat om een net misboekje te drukken of te kopieren ? Moet je zelf voor de schikking en zo zorgen ?
Voorbereiding Reacties: 2 18-8-2003 19:57:27

Nele
muziek receptie
Wij trouwen op 20 september 2003 en zijn op zoek naar iemand (mogen meerder personen zijn) die wat muziek (viool, cello,ofzo..) kan spelen op de receptie.
Andere Reacties: 1 18-8-2003 19:54:25

Mariana
Fotolocatie West-Limburg
Heeft er iemand een idee voor een leuke fotoshoot in West-Limburg?Bedankt!Jana
Fotografie Reacties: 1 18-8-2003 15:02:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...