Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karlien
The Classic domain Beersel - Salons de Romree Grimbergen
Hallo,Heeft iemand al ervaringen met deze feestzalen? Wij zouden trouwen in 2008 en twijfelen tussen deze twee zalen. Voordelen, nadelen,... noem maar op.Groetjes,Karolien
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 19-6-2007 9:30:11

olivier
Park Rodenbach
Iemand al gegeten of zelf trouw gedaan in PARK Rodenbach. modern?Hoe was het eten? goed, iets minder, of zéér goed? Was het fijn en verzorgd opgediend? origineel?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-6-2007 22:37:21

kristel
stola gezocht
Hallo allemaal,Weet er iemand winkels waar je een 'witte - beige stola kan vinden die ik kan dragen op mijn trouwjurk, wil niet in een trouwwinkel eentje halen omdat die enorm duur zijn...(regio Mechelen - Willebroek)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-6-2007 22:30:24

Nathalie
Enkel een receptie
Hallo,We hebben besloten enkel een receptie te doen na de mis. Maar hoeveel hapjes voorzie je dan best? En dan heb ik ook een beetje schrik dat ze te lang blijven want nadien gaan we uiteten met ouders zussen... Ik kan ze toch niet de deur uit sturen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-6-2007 21:38:09

an
koor kalliope
Ik herhaal mijn vraag: wie weet iets van het kalliope koor in Gent?merci
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 18-6-2007 21:34:48

olivier
Moderne (interieur) feestzaal in W-Vl
Welke zalen zijn er zeer modern en mooi in West-vlaanderen. Meer bepaald streek in de as zuienkerke-Brugge-Torhout-diksmuide. en daaromliggend mag beetje buiten die omgeving liggen maar niet te veel.Het aantal personen is zo'n 80 pers
Locaties - Feestzaal Reacties: 20 18-6-2007 21:01:18

olivier
Moderne feestzaal W-VL
Welke zalen zijn er zeer modern en mooi in West-vlaanderen. Meer bepaald streek in de as zuienkerke-Brugge-Torhout-diksmuide. en daaromliggend mag beetje buiten die omgeving liggen maar niet te veel.Het aantal personen is zo'n 80 pers
Andere Reacties: 2 18-6-2007 20:55:32

Gwen
Help! K zie het niet meer zitten
Met nog 32 dagen op de teller komt de grote dag snel dichterbij. Maar van vorige zaterdag ben ik niet meer zo happig om te trouwen.Mijn vriend is samen met zijn mama gaan shoppen om zijn kostuum. En laat dat nu juist het heikel punt zijn, dt kostuum....
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 18-6-2007 20:44:14

Davy
Probleem openingsdans
Hallo, Wij komen er niet uit onze openingsdans te kiezen. Mijn vriendin wilt Richard Marx " I Will Be Right Here Waiting For You"en ik wil Coldplay "the scientist". Welk liedje zouden jullie nu kiezen of hebben jullie andere sugge...
Openingsdans Reacties: 5 18-6-2007 20:39:06

olivier
receptie aantal hapjes
Indien je dus enkel één receptie houd voor alle gasten, zowel deze die enkel voor de receptie komen als ook voor gans de feest. -> Hoeveel hapjes moet je dan kizen? 7 of 10 of .... ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 18-6-2007 20:37:50

olivier
Godshuis gesloten wegens drugstraffic??
Beste medebruidjes,gisteren hoorde ik dat alle trouwfeesten deze zomer geannuleerd werden in het Godshuis wegens 'dekmantel voor drugstraffic'. Heeft iemand onder jullie daar iets over gehoord? Wij hebben heel lang getwijfeld om ons feest deze zomer ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-6-2007 19:47:38

Ronny
dj
Heeft er iemand goede referenties van een dj die voor ambiance kan zorgen (alle soorten muziek, van Frans Bauer tot house)in de omgeving van Aarschot?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 18-6-2007 19:45:06

Femke
Leuke locatie omg. Mechelen (prov. A'pen, Vl.-Br)
Hallo,Wij zijn op zoek naar een mooie locatie om te trouwen: liefst een hoeve of kasteeltje met een tuin aan. Iemand een idee of aanrader?Groetjes,Femke
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 18-6-2007 19:17:46

brendy
Chateau de namur in Blanden
Dag gelukkige bruidjes in spe,Heeft iemand van jullie commentaar (negatief of positief) ivm chateau de namur in Blanden? Zou dit heel tof vinden om eens te zien wat jullie ervaringen zijn. Volgende zalen staan ook op het programma om te gaan bezoeken...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-6-2007 18:14:27

Christel
verslagje van onze trouw
Hallokes bruidjes allemaalVoila, zaterdag zijn we getrouwdEcht , het is dus degelijk zo, het is de mooiste dag van mijn leven!alles maar dan ook alles is goed gegaan.Het was heel wisselvallig weer maar telkens we binnen en buiten moesten was het over...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 18-6-2007 18:08:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...