Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Petra
Versiering Kerk en feestzaal
Hallo iedereen,Hebben jullie een idee of je nu veel versieing in de feestzaal geeft wat betreft bloemstukjes of juist niet...En voor de Kerk. Ik heb al wel enkele ideetjes maar toch...Groetjes Petra
Bruidsboeket Reacties: 2 16-6-2007 19:42:03

Kelly
Fotolocatie buiten regio Houthalen
Hey,Weet er iemand nog een mooie buitenlocatie om foto's te nemen? Wij hebben een reservatie in het Stationneke van As, maar zijn nog op zoek naar een eventuele buitenlocatie voor foto's met de bruidswagen.We zijn van Houthalen-Oost en zouden het lie...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 16-6-2007 18:52:20

Marisa
wat doen tussen wettelijk en kerkelijk huwelijk?
Hey iedereen,Wij hebben een probleempje. Ons wettelijk huwelijk heeft plaats om 11u30 en ons kerkelijk huwelijk om 13u.Mijn toekomstige heeft me gezegd dat zo'n wettelijk huwelijk slechts 15 min. duurt - en om "safe" te spelen (met eventuel...
Ideeën Reacties: 6 16-6-2007 18:32:51

Xavier
kasteelhoeve avelgem
Hallo,Wij denken eraan om ons huwelijksfeest te organiseren in de Kasteelhoeve te Outrijve-Avelgem.(wij zouden namelijk met een traiteur werken ipv de klassieke feestzaal)Iemand ervaring met de Kasteelhoeve?Of kennen jullie nog andere feestzalen die ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-6-2007 18:06:27

dina
misboekje
hoi hoi wie zou er mij kunnen helpen met teksten voor het misboekje? zou graag mooie, originele teksten hebben! alvaste bedankt!!!gr dien
Andere Reacties: 3 16-6-2007 17:35:38

Nathalie
proefkapsel vervolg van vervolg van "overstuur van afgeknipte haren"
Hallo allemaal,ik ben vandaag mijn proefkapsel gaan doen, heb 8 producten op men haren gekregen om het te herstellen zodat het in toekomst niet meer gebeurd dat ik zoveel moet laten afknippen... Ben benieuwd...Daarna begon ze aan mijn haren; kvond he...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 16-6-2007 17:15:52

Mieke
Verslagje van een bruidje!
Hallo iedereen!Wij zijn getrouwd! Gisteren vrijdag 15 juni. Het was schitterend! We waren vooral bang van het weer, maar hebben alle geluk gehad. De ganse tijd mooi weer, hier en daar een zonnestraal en warm! We zaten 10 minuutjes op de bus, na de...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 16-6-2007 16:58:34

Iene
stoppen pil
Zijn er nog meisjes die stoppen met de pil te nemen voor hun huwelijk? Ik heb twee vriendinnen die nu zwanger zijn en zei zeiden dat het tot 8 maanden kan duren vooraleer je lichaam terug op peil is na het nemen van de pil. Ik ben er nu mee gestopt m...
Andere Reacties: 10 16-6-2007 16:40:54

Ibe
Nu al trouwjurk kopen?
Hello bruidjes, ik moest vandaag op zoek naar een mooi kleedje voor de bruiloft van een vriendin en natuurlijk ben ik gaan kijken in een winkel waar ze ook trouwjurken verkopen :-) Ik had daar enkele jurken gezien die ik echt wel prachtig vond...dus ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 16-6-2007 16:06:33

Isabelle
feestzaal De Grote Stove
Hallo,Wij denken dat we eindelijk een leuke lokatie gevonden hebben voor ons trouwfeest. Nl.De Grote Stove in Zuienkerke.Maar natuurlijk slaan de twijfels nog toe want we hebben er geen enkele ervaring mee.Is er iemand van jullie die er reeds ervarin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 16-6-2007 15:09:34

Nathalie
Receptie omstreken Herk-de-stad
Hallo,Ik ben op zoek naar iemand die onze receptie kan verzorgen. Heeft er eigenlijk iemand enig idee hoeveel euro ik per persoon mag rekenen. En is er dan drank inbegrepen?Groetjes, Nathalie
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-6-2007 13:56:01

Nathalie
Kapster herk-de-stad (Olivia)
HalloIk hoor dat je erg tevreden bent van Hair Point. Ik ben ook van Herk-de-stad maar heb nog geen idee van waar te gaan. Ik ken er dan ook niet veel in Herk-de-stad. Viel de prijs mee? En ben je ook op andere plaatsen geweest of heb je gehoord dat ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 16-6-2007 13:34:36

Katrien
tekst bedankingskaartjes
Hallo,Wij trouwen op 7/7/7. Het begint dus dichterbij te komen. We zijn nog op zoek naar een leuk tekstje voor op ons bedankingskaartje. Op mijn broer zijn trouw stond volgende tekst op hun bedankingskaartje:'Uw wens, uw geschenk, uw aanwezigheidmaak...
Andere Reacties: 4 16-6-2007 10:57:56

Marijke
help!!! verlovingsring verkleurd
Hallo iedereen,Ik zit met een heel vervelend probleempje. Mijn verlovingsring is aan het verkleuren. Mijn vriend heeft deze gekocht bij een juwelier in sint - Truiden. Hij is van wit goud en is volledig geel aan het worden. Ik vind dit zo verschr...
Andere Reacties: 11 16-6-2007 10:43:52

Marijke
wanneer trouwringen bestellen?
hoi hoi iedereen,Ik vroeg mij al een tijdje af hoelang op voorhand je de trouwringen moet gaan kiezen/bestellen... In de meeste 'weddingplanners' staat dat je dit best 6 maanden op voorhand doet. Dit lijkt mij nogal vroeg, wij hadden gedacht aan 2 m...
Andere Reacties: 8 16-6-2007 10:41:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...